XXL Nutrition

Help! Zyzz-related

er zijn talloze Zyzz paginas maar die van mij was uniek vandaar dat het zoveel likes heeft behaald, dus een nieuwe beginnen is onzin.
en het was niet mijn levensdoel, ik zou er uiteindelijk me poen mee verdienen droeft**ter, en hoefde er helemaal niks voor te doen :)

Nou nou mannetje, dat kan ook op een andere toon he!?

Bel Arnold, die kan alles fixen. Zo niet ook geen probleem cause he will always be back.

Even Apeldoorn bellen.

Hallo zyzz fans,

Ik heb sinds kort een facebook pagina over zyzz met 340k likes. Nu had iemand plannen hiermee en ik heb vervolgens stiekem zijn admin rechten ontnomen. M.a.w. Ik heb nu als enige beheerder een zyzz fanpage met veel likes. Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan doen?

De broer van zyzz (ChestBrah) weet ook niet wat ik ermee kan doen..

Hallo zyzz fans,

Ik heb sinds kort een facebook pagina over zyzz met 340k likes. Nu had iemand plannen hiermee en ik heb vervolgens stiekem zijn admin rechten ontnomen. M.a.w. Ik heb nu als enige beheerder een zyzz fanpage met veel likes. Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan doen?

die grap wou ik ook maken :(

Hallo zyzz fans,

:roflol:

zyzz leeft voort in onze zielen broeder

• Topic Starter Topic Starter
Hallo zyzz fans,

Humor is iets wat jij niet hebt

Ooooooooooooooooooowwwww :roflol:

Posten mensen nog steeds over deze f**got? Is echt een van de meest overrated fysieken die ik ook heb gezien. Zelfde als die Jeff Seid en Chestbrah, do you even legs?

Posten mensen nog steeds over deze f**got? Is echt een van de meest overrated fysieken die ik ook heb gezien. Zelfde als die Jeff Seid en Chestbrah, do you even legs?

Zeker niet het beste fysiek ooit, maar wat kwalijker is is dat je zyzz vergelijkt met Jeff seid en chestbrah...

Zeker niet het beste fysiek ooit, maar wat kwalijker is is dat je zyzz vergelijkt met Jeff seid en chestbrah...

chestbrah is zijn broer en leeft die stijl brah. Jeff doet hem ook zwaar hard na en hun fysieken lijken best op elkaar. No legs en tren hard abs.

chestbrah is zijn broer en leeft die stijl brah. Jeff doet hem ook zwaar hard na en hun fysieken lijken best op elkaar. No legs en tren hard abs.

Ik heb het niet alleen over zijn levensstijl. Je kunt van Zyzz vinden wat je wilt maar hij had zeker een neus voor zaken, en heeft zichzelf groot gemaakt. Daar heb ik respect voor.

zijn youtube vids kregen wel veel views = veel money

daar zou ik ook best wel een debiele act voor willen spelen

Terug
Naar boven