Fitness Seller

Help!

En zou iemand mij kunnen helpen met voeding?

helpen ? Als in voorkauwen ??

Welke producten moet ik eten om snel veel af te vallen?

mager vlees (kip, koolvis, maar ook magere zuivel), veel groente en weinig koolhydraten (aardappels, rijst, pasta, etc)

Maar als ik teveel afval blijft er daluk geen spier meer over???

Niet als je zwaar blijft trainen, dan behoud je lichaam je spieren wel (tenzij je extreem laag in je vetpercentage komt te zitten)

• Topic Starter Topic Starter
Oke mensen allereerst mijn excuses naar Hummer dat ik een beetje ben uitgevallen tegen hem.
De reden daarvoor is dat er erg onder druk sta omdat ik in 2 en halve maand een goed gebouwd lichaam moet hebben.
Oke ik heb mijn BMR uitgerekent en daar is BMR 1858 uitgekomen en mijn onderhoud is 3205.
Ik weet totaal niet wat ik nu hier mee moet doen.
Kan alsjeblieft iemand mij verder helpen want ik ben eerlijk gezegd een beetje radeloos.
:)

Laatst bewerkt:
Oke mensen allereerst mijn excuses naar Hummer dat ik een beetje ben uitgevallen tegen hem.
De reden daarvoor is dat er erg onder druk sta omdat ik in 2 en halve maand een goed gebouwd lichaam moet hebben.
Oke ik heb mijn BMR uitgerekent en daar is BMR 1858 uitgekomen en mijn onderhoud is 3205.
Kan alsjeblieft iemand mij verder helpen want ik ben eerlijk gezegd een beetje radeloos.

Zie mijn eerdere post, als je dat doet val je af. En je onderhoud moet exclusief krachttraining en cardio zijn, op die manier zorgt de cardio+kt ervoor dat je meer gaat verbruiken dan je binnenkrijgt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jongens bedankt!
Ik probeer iets zinvols met mijn leven te doen en jullie lachen me uit??:eek:
Ik maar hier verder geen woorden aan vuil!

Weer iemand die denkt binnen 2,5 maand ff een kast te worden.

Als je nu gewoon ophoudt met domme vragen stellen krijg je ook geen domme antwoorden, lees de sticky's in de voedingssectie dan weet je alles wat je moet weten.

En binnen 2,5 maand kan je best wat vet verliezen, maar echt veel gespierder worden zit er niet in.

Je smiley vertelt me dat we je niet serieus hoeven te nemen ?

Hoeveel meer hulp wil je hebben dan ?

En waarom wil je eigenlijk in 2.5 maanden dat resultaat halen... valt er iets te verdienen ? (zo ja, dan wil ik betaald worden voor mijn hulp ;))

Goeiemorgen!

Nou ik heb gister me eigen spieren gemeten en dat vergeleken met het doel dat ik in 2,5 maanden wil en zal behalen
Schouders + 12 CM
Borstkas + 10 CM
Armen + 3,5 CM

Dat is mijn doel om te bereiken binnen 2,5 maand.
Maar nu weet ik dus niet of ik om dit te bereiken moet gaan cutten of bulken.
als ik ga bulken kom ik bij mijn taille + buik aan en daar moeten juist de zwembandjes weg.
Gr, Roy

Goeiemorgen!

Nou ik heb gister me eigen spieren gemeten en dat vergeleken met het doel dat ik in 2,5 maanden wil en zal behalen
Schouders + 12 CM
Borstkas + 10 CM
Armen + 3,5 CM

als ik ga bulken kom ik bij mijn taille + buik aan en daar moeten juist de zwembandjes weg.
Gr, Roy
Moet ik het nog een keer zeggen ? eigenwijs ?
Dit lukt je niet in 2,5 maand.

Vreemd want van mijn trainer krijg ik te horen dat dit toch goed mogelijk moet zijn als ik me aan mijn programma hou.
Ik dacht laat ik hier eens vragen wat jullie ervan vinden

Goeiemorgen!

Schouders + 12 CM
Borstkas + 10 CM
Armen + 3,5 CM

dus bulken

Gr, Roy

dus cutten

Jij moet bepalen wat je het belangrijkst vind, maar ik zou beginnen met cutten en dan maar zien waar het schip strand.
(ik weet wel dat je je doel ehm... zult moeten aanpassen (als in haalbaar maken)

SMART doelen stellen

Doelstellingen worden vaak te vaag en vrijblijvend geformuleerd als wensen, intenties, of goede voornemens. Om succesvol leiding te geven moet je zoveel mogelijk SMART doelen stellen. SMART staat voor:
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdgebonden
.....

Vreemd want van mijn trainer krijg ik te horen dat dit toch goed mogelijk moet zijn als ik me aan mijn programma hou.
Ik dacht laat ik hier eens vragen wat jullie ervan vinden
Ik vind dat je trainer waarschijnlijk drugs gebruikt. Als het zo hard ging zou je dus binnen een jaar zo'n 50cm breder kunnen worden.

Kan ik niet bijvoorbeeld elke dag 30 minuten cardio doen en daarnaast krachttraining?
zodat ik afval en mijn spiermassa uitbreidt?

Kan ik niet bijvoorbeeld elke dag 30 minuten cardio doen en daarnaast krachttraining?
zodat ik afval en mijn spiermassa uitbreidt?
Ja hoor, dat is zelfs goed. Maar afvallen = minder calorieen binnenkrijgen dan je nodig hebt, spiermassa uitbreiden = meer calorieen binnenkrijgen dan je nodig hebt. Dus is het niet waarschijnlijk dat je beiden tegelijk doet (al is het in het begin wel mogelijk).

Beste Roy,

Je moet niet te veel gaan denken maar gewoon gaan doen.
Je ziet vanzelf wel wat je na 2,5 maand aan resultaten hebt.
Elk begin is moeilijk.

Zelf met beperkte aperatuur kun je redelijke resultaten bereiken.

Maar ga nou gewoon:

4x per week 30 min cardio doen.
3 tot 4x pw Krachttraining.

5 tot 6 kleine maar eiwitrijke maaltijden per dag, kijk even op deze site of vraag je trainer naar een verdeling kwa Eiwitten/Koolhydraten en vetten die bij jou past.

En gaan met de banaan.
O ff foto's van nu posten en straks over 2,5 maanden weer posten.

Succes Roy

Is het verstandig om bijvoorbeeld ik heb nu 2 dagen achter elkaar borst plus rug getraint.
is het verstandig om nu met spierpijn verder te gaan of kan ik nu beter een andere spiergroep trainen?

2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen trainen is sowieso niet handig. je hebt ook rust nodig. maar volgens mij weiger je om ook maar 1 sticky hier te lezen.

Terug
Naar boven