AndroidHealthClinic

Help!

Is het verstandig om bijvoorbeeld ik heb nu 2 dagen achter elkaar borst plus rug getraint.
is het verstandig om nu met spierpijn verder te gaan of kan ik nu beter een andere spiergroep trainen?

gewoon door blijven gaan met elke dag borst en rug te trainen net zolang tot de spierpijn weg is:)

• Topic Starter Topic Starter
Meen je dat serieus want ik kom geloof ik nog al dom over..:)
??

Aparte personal trainer heb je als je 2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen traint. Ga voor jezelf nu eens serieus aan de slag, neem als basis wat Wazzup schrijft over SMART-doelen.

Maak aan de hand van de voorbeelden in de voedingsectie en de vetverlies en conditietrainingsectie een voedingsschema. Plaats dat schema dan zodat je daarop tips en opmerkingen kunt krijgen.

Een strak en gespierd lijf krijgen gaat niet vanzelf, daar moet je hard voor trainen en daarbij goed eten. Wees daar bewust van, stop dus ook energie in het uitzoeken van hoe je nu het best kan gaan trainen en welke voeding je het best tot je kan gaan nemen. Dat is op dit forum allemaal te vinden. Succes.

En lees de stickies... de meeste antwoorden op je tot n gestelde vragen kan je daar in vinden :).

Maar vertel nu eens waarom dat allemaal in 2.5 maanden moet? Heb je een date met oud en nieuw ofzo?

Mensen misschien een raar en slecht idee maar wat als ik nu het dieet van Sonja Bakker volg? en dat in samenwerking met krachttraining.
Als dit een slecht idee is vermeld dan aub wel even waarom...

Ook heb ik hier een voeding schema bijgevoegd maar ik kom er met de verhoudingen niet uit.

Bijlagen

• Ja.xls
    Ja.xls
    217,5 KB · Weergaven: 43
slecht idee. Sonja Bakker is een crashdieet. Ga nou gewoon eens die sticky's lezen.

Over je voedingsschema: om af te vallen kun je beter wat lager in je koolhydraten gaan zitten. Ik gebruik zelf een eiwit/koolhydraat/vet verhouding van 40/40/20. Verder passen dingen als kaas, pistachenoten (liever pinda's/walnoten/cashewnoten), ijsthee (suiker, en veel ook!) niet in een cutschema naar mijn mening. Verder als je wil afvallen: cardio erbij doen!

Is dit een serieus topic? ???

Lees de stickies en je hoeft al die achterlijke vragen niet eens te stellen, je zal nooit 12 cm op je schouders winnen in 2.5 maand. Volgens mij heeft je personal trainer iets teveel totally spies gekeken of hij is gewoonweg een debiel.

Ga lezen, stel je eigen schema's samen (training en voeding) en na een paar jaar zal je er mooi bij staan als je het goed doet.

Dat vraag ik me idd ook af.
Roy, laat ik nog 1 keer zeggen wat iedereen je al 3 pagina's probeert te vertellen: lees de stickies! Op veel van jouw vragen kan je daar het antwoord vinden. Dat is tip 1, en tip 2 is wat Wazzup zegt: SMART je doelstellingen bepalen, dit helpt je bij het doelgericht tewerk gaan (en vergeet daarbij vooral het Realistische aspect niet).
Als je echt iets wilt bereiken zal je er tijd in moeten steken, tijd in het verzamelen van kennis en tijd in het bepalen van je doelstellingen.
Als je echt iets wilt bereiken dan interesseert het je ook op een dusdanige manier dat je de kennis ook wilt verzamelen, en dan moet je dus ook luisteren naar de tips die je hier krijgt. Tot nu toe krijg ik de indruk dat het niet echt je interesse heeft (maar ik kan het aan het verkeerde eind hebben, misschien heb je vannacht wel alle stickies gelezen:)).

Maar ik ben nu ook benieuwd waar die termijn van 2½ maand vandaan komt; waarom zo snel?

Nou ik ben er uit!!!
Ik heb mijn voedingsschema helemaal compleet
biggrin.gif

Willen jullie er even naar kijken en mij vertellen wat je ervan vind??
Gr ROy
PS kijk naar het gele onderdeel Voedingsschema dag 1
De rest moet ik nog maken maar ik denk dit al een goed begin is.

Bijlagen

je bedoelt, ik heb een ander voedingsschema gejat :)

je drinkt teveel vruchtensap. je moet je carbs uit havermout, rijst, pasta etc. halen, niet alleen maar uit eenvoudige koolhydraatbronnen.
chocopasta hoort natuurlijk ook niet in een cutschema.

maar goed, ik ga het maar opgeven hier want je leest toch niets en luistert nog minder :D

Sorry maar als ik mijn dagelijkse behoeften aan eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijg is het toch goed niet dan

Sorry maar als ik mijn dagelijkse behoeften aan eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijg is het toch goed niet dan

je kan ook een paar hamburgers vreten, dan heb je je dagelijkse behoeften ook binnen. er is natuurlijk wel een verschil tussen goede/slechte vetten, goede/slechte carbs etc. maar het feit dat je dit verschil niet kent geeft al aan dat je nog niets gelezen hebt.

Waarom doen jullie zo onaardig tegen hem? Geef nou maar gewoon het geheim prijs.

Luister het zit zo. Het geheim van een echt groot lichaam is een Ab-king pro en een Abtronic ( het beste die met de losse pads) Deze kan je op elke spier zetten die je groter wil hebben.
Doe dit elke dag 5 minuten voor elke spier en je bent over 3 maanden ongeveer zo groot als je wil.

Bij je voeding kan je het beste Slim-fast gebruiken en andere maaltijd vervangers die je in supermarkten en andere winkels kan vinden. ( bij de gezondheids afdeling)

Dit is het grote geheim welke de grootsten hier op het forum niet prijs willen geven.

Suc6!

Ojah waarom wil je zo graag in die termijn zo groot zijn? Waarom niet eerder of later? Heb je een afspraakje? Of moet je gaan vechten? Ben erg benieuwd naar je verhaal. ;)

• Like
Waarderingen: gmt
Waarom doen jullie zo onaardig tegen hem? Geef nou maar gewoon het geheim prijs.

Luister het zit zo. Het geheim van een echt groot lichaam is een Ab-king pro en een Abtronic ( het beste die met de losse pads) Deze kan je op elke spier zetten die je groter wil hebben.
Doe dit elke dag 5 minuten voor elke spier en je bent over 3 maanden ongeveer zo groot als je wil.

Bij je voeding kan je het beste Slim-fast gebruiken en andere maaltijd vervangers die je in supermarkten en andere winkels kan vinden. ( bij de gezondheids afdeling)

Dit is het grote geheim welke de grootsten hier op het forum niet prijs willen geven.

Suc6!

Ojah waarom wil je zo graag in die termijn zo groot zijn? Waarom niet eerder of later? Heb je een afspraakje? Of moet je gaan vechten? Ben erg benieuwd naar je verhaal. ;)

Gast!!! We hadden toch afgesproken die apparaten als nutteloos te bestempelen zodat wij ze zelf kunnen gebruiken en zo de concurrentie wat te verminderen:mad: Nou gaat die jongen ze gebruiken en is hij straks een massamonster:(

Gast!!! We hadden toch afgesproken die apparaten als nutteloos te bestempelen zodat wij ze zelf kunnen gebruiken en zo de concurrentie wat te verminderen:mad: Nou gaat die jongen ze gebruiken en is hij straks een massamonster:(

Soms moet je anderen ook eens wat gunnen.

Trouwens nog 1 tip van de grootsten onder ons ;

Bestel apparatuur van Tell Sell. Hier ga je echt hard mee. Vaak tot 4 kilo per week vet verlies. En zeker wel circa 5 cm spier erbij per maand. :thumbs:

Maar als je even verteld want ben benieuwd waarom in 2,5 maand zo groot, dan kan ik je nog wat geheimpjes verklappen. Maar die hou ik mooi voor me tot je het verteld.

Terug
Naar boven