AndroidHealthClinic

Helpen fatburners of niet?

HaesenR

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
82kg
Ik zou graag met een fatburner willen beginnen bij het cutten, maar ik heb van iemand gehoord dat je snel weer bijkomt wanneer je met dit product stopt na een bepaalde periode van gebruik.

Ikzelf volg strict mijn voedings- en trainingsschema. Zou dit bij mij ook achteraf averechts werken of niet?

het kan helpen, maar het gaat geen groot verschil maken. strak voeding en training schema gaat 95% zijn. ook als je na je cut gewoon op onderhoud gaat eten en blijft sporten ga je niet sneller weer aankomen ;)

Ze kunnen je zeker helpen bij het minder eten (honger stillen). Dexaprine en Ripped hebben mij zeker geholpen :)

• Topic Starter Topic Starter
het kan helpen, maar het gaat geen groot verschil maken. strak voeding en training schema gaat 95% zijn. ook als je na je cut gewoon op onderhoud gaat eten en blijft sporten ga je niet sneller weer aankomen ;)
Na je cut op onderhoud eten, dan bedoel je toch je caloriebehoefte om op gewicht te blijven. Dus eigenlijk caloriebehoefte in de cutperiode + 500 calorieën, toch?

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Ze kunnen je zeker helpen bij het minder eten (honger stillen). Dexaprine en Ripped hebben mij zeker geholpen :)
Hoeveel was je dagelijkse dosering en was het een groot verschil tussen met en zonder? En heeft het vervelende bijwerkingen?

Na je cut op onderhoud eten, dan bedoel je toch je caloriebehoefte om op gewicht te blijven. Dus eigenlijk caloriebehoefte in de cutperiode + 500 calorieën, toch?

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Hoeveel was je dagelijkse dosering en was het een groot verschil tussen met en zonder? En heeft het vervelende bijwerkingen?

Ik heb het op een halve per dag gehouden. Je krijgt het warm en je hard klopt sneller maar das logisch he

helpt je portemonnee te legen voor onnodige dingen, vind het geldverspilling

Voor die laatste beetjes wel ja...

Mij helpt het echt. Wanneer ik ga cutten gaat het in het begin erg goed en op het moment dat het een beetje stagneert helpen fatburners mij echt erdoor te komen. Vooral dexaprine heb ik erg veel aan gehad.

Meer geopende topics dan posts deze man. XD

^^ :D hehe

Het cut je bankrekening. Goede voeding, training discipline, dan lukt het wel.

• Topic Starter Topic Starter
Mij helpt het echt. Wanneer ik ga cutten gaat het in het begin erg goed en op het moment dat het een beetje stagneert helpen fatburners mij echt erdoor te komen. Vooral dexaprine heb ik erg veel aan gehad.
En zeg eens wat jou verdeling van protein, carbs, fat is per dag in de cutperiode.
Bij mij is dit 50%, 30%, 20%.

gewoon hardcore cardio doen, oa spinning of fietsen combineren met lopen à la stevige interval, hittraining ^^
fatburners zijn eerder geldverspilling imo. beter kan je gewoon je voedingsschema aanpassen en naar je lichaam luisteren naargelang je vorderingen en ondervindingen, hoog in eiwit laag in carbs & vetten etc

En zeg eens wat jou verdeling van protein, carbs, fat is per dag in de cutperiode.
Bij mij is dit 50%, 30%, 20%.

Mijn verdeling zit momenteel op 44% proteins, 25% carbs en 31% fats. Dit gebaseerd op grammen per kg lichaamsgewicht.

Oxyelite heeft me wel geholpen in de cut maar een straks voedingschema is wel belangrijk

[Link niet meer beschikbaar]

meer cardio doen, vind dat een beetje geldverspilling. .

er zijn zoweiso wel goede fatburners alleen vind je die denk ik niet meer gemakkelijk.

Ze werken wel, daarmee bedoel ik dat ze je wel lekker oppeppen om naar de gym te gaan of een extra cardio workout gaat doen.

Terug
Naar boven