AndroidHealthClinic

Helpt dit mij groeien?

Maakt geen hol uit wanneer je je kwark (of ander voedsel) eet.

Dat maakt wel uit maar dat verschil is nihil.

Je vroeg aan mij of ik wist wat voor werk OP deed, waarop ik, nee jij, antwoordde.

Als ik naar zijn lengte en gewicht kijk weet ik dat hij nooit aan 3600 kcal hoeft te komen. Daar hoef ik niet voor te weten hoe actief hij bezig is. Hoeveelheid Kcal en metabolisme zijn sws al erg overtrokken.

Dit is grote bullshit

OT:
Buik kan idd 2 keer per week, maar pak de buik dan wel hard aan. Niet 2 oefeningen en klaar, pak er stuk of 4/5 en dan echt zwaar. Als kan met gewicht.

En over je energiebehoefte kan bijna niemand hier weten, jij weet hoeveel je beweegt en de rest niet, dus ga lekker op jou gevoel af. Als je teveel aankomt gewoon 100 kcal eraf en kom je te weinig aan 100 kcal erbij.

Je vroeg aan mij of ik wist wat voor werk OP deed, waarop ik, nee jij, antwoordde.

Als ik naar zijn lengte en gewicht kijk weet ik dat hij nooit aan 3600 kcal hoeft te komen. Daar hoef ik niet voor te weten hoe actief hij bezig is. Hoeveelheid Kcal en metabolisme zijn sws al erg overtrokken.

Hoop dat je trollt. Misschien zie je niet vaak dat iemand van dat gewicht 3600 kcal eet, maar ik spreek mensen die evenveel wegen als ik en 1000+ kcal meer moeten eten om aan te komen

Hoop dat je trollt. Misschien zie je niet vaak dat iemand van dat gewicht 3600 kcal eet, maar ik spreek mensen die evenveel wegen als ik en 1000+ kcal meer moeten eten om aan te komen

Ik spreek wel eens mensen die binnen zes maanden heel groot zijn geworden, die zeggen dat ze natty zijn.

Dat maakt wel uit maar dat verschil is nihil.

Dit is grote bullshit

OT:
Buik kan idd 2 keer per week, maar pak de buik dan wel hard aan. Niet 2 oefeningen en klaar, pak er stuk of 4/5 en dan echt zwaar. Als kan met gewicht.

En over je energiebehoefte kan bijna niemand hier weten, jij weet hoeveel je beweegt en de rest niet, dus ga lekker op jou gevoel af. Als je teveel aankomt gewoon 100 kcal eraf en kom je te weinig aan 100 kcal erbij.

Alles, kan twee keer per week, maar of het nodig is.

Precies energiebehoefte kan niemand weten, dus beter kan OP niet op 3600kcal gaan zitten maar rustig aan gaan bulken. Onder andere om zijn lichaam te leren kennen, daarom zei ik wat ik zei.

En als ik terug lees zie ik dat op niet werkt en elke dag een uurtje fietst. Het is maar goed dat ie niet met die 3600kcal is begonnen.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

:roflol: zeg maar tegen je kinderen dat ze niet meer op papa's account mogen spelen

Pffff. Ok, ik zal het doorgeven.

Ik vind het heerlijk om 2 dagen in de week buik te trainen, meer hoeft ook niet.

En waarom is dat maar goed? Als hij wilt bulken, kan die bulken ookal is het 3600 kcal.
En als die niet werkt en een uurtje fietst hoeft niet te betekenen dat je de hele dag stil zit ;)

Ik vind het heerlijk om 2 dagen in de week buik te trainen, meer hoeft ook niet.

En waarom is dat maar goed? Als hij wilt bulken, kan die bulken ookal is het 3600 kcal.
En als die niet werkt en een uurtje fietst hoeft niet te betekenen dat je de hele dag stil zit ;)

Ja dat kan. Succes met je buik.

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel kcal raden jullie aan dan voor mijn gewicht?

hoeveel kcal raden jullie aan dan voor mijn gewicht?

Ervan uitgaande dat je stats kloppen, is je BMR (wat je zou verbruiken als je in coma ligt) 1896 kcal.
Activiteitsfactor van 3-5x per week sporten is 1.55, dus zou je een onderhoud hebben van 2939 kcal.
Dan kan je zelf een beetje gaan passen en meten. Eventueel op rustdagen op onderhoud of net iets eronder eten als je niet teveel vet wilt aanzetten.
http://www.eclecticsite.be/calc/bmr.htm

Die site gaat uit van vaste activiteitsfactors. Als je denkt dat 1.5 beter voor je is ipv 1.55, moet je je BMR pakken om mee te rekenen en niet de standaard formule op die site.

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt ik ga het proberen :thumbs:

Terug
Naar boven