AndroidHealthClinic

Here we go again,..

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
431
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Mede BB-ers,.. even wat meningen nodig qua kuur straks.

Kleine achtergrond info. Ik train vanaf mijn 16e, inmiddels aardig wat jaartjes dus :D
Ook de nodige ervaring qua kuren, dus dat niet zo zeer het probleem.

Probleem zit hem meer in waar weer mee te beginnen omdat ik er 4 jaar tussenuit ben geweest qua trainen, en dus ook qua kuren.
Mijn vraag is dus eigenlijk, "zijn er meer mensen die er lang tussenuit zijn geweest, daarna weer zijn gaan trainen en na een verloop van tijd weer zijn gaan kuren?"

Zo ja, begonnen met en beginners kuur als bvb 500mg Test voor 10-12 wkn ?
En hoe beviel dat? Goede gains? Of het gevoel dat je lichaam toch nog "gewend" was en je eigenlijk zwaarder had moeten pakken?

Met bovenstaande in gedachte twijfel ikzelf tussen:

500mg Test, met als kickstart winny. (laag gedoseerd ivm ontwenning na 4 jaar /harder eruit, ivm zomer (dan winny aan t einde) :o)
of
500mg Test / 400mg Tren, met als kickstart dbol (zwaarder ivm juist geen ontwenning na 4 jaar /vol op massa, wel schoon eten, om het wel binnen de perken te houden)

Tips, en ervaringen zijn van harte welkom :D

Laatst bewerkt:
4 jaar off is 500 test met een kick zat;)
Neem aan dat je wel steeds goede pct had?

• Topic Starter Topic Starter
4 jaar off is 500 test met een kick zat;)
Neem aan dat je wel steeds goede pct had?

Thx Mack :thumb:
PCT na eerste kuurtje niet,.. onwetend, en te vroeg aan laten smeren :( Gelukkig nooit hinder van ondervangen.
Daarna gaan lezen, en hier aan komen waaien,.. ;)
in de jaren erna, meerdere cycles gedraaid met div roids,.. allemaal keurig afgerond ;)

Ook bloed getest?

Toen wel, alleen moet ik je de data schuldig blijven,.. echt geen idee waar die is na 4 jaar :o
Nu nog niet laten testen. Arts die dat deed heeft inmiddels zijn pensioentje, en doet dat niet meer.
Even zoeken naar iets dus, maargoed,.. als ik ga starten is dat wss pas over een mnd, of misschien pas over 2 maanden ;)

-edit-

Toch aan te raden voor aanvang, ondanks goede uitslagen na de pct vd laatste kuur ?

Laatst bewerkt:
Toen wel, alleen moet ik je de data schuldig blijven,.. echt geen idee waar die is na 4 jaar :o
Nu nog niet laten testen. Arts die dat deed heeft inmiddels zijn pensioentje, en doet dat niet meer.
Even zoeken naar iets dus, maargoed,.. als ik ga starten is dat wss pas over een mnd, of misschien pas over 2 maanden ;)

-edit-

Toch aan te raden voor aanvang, ondanks goede uitslagen na de pct vd laatste kuur ?

Ja lijkt me zeer zeker aan te raden! Zo weet je precies waar je mee begint en waar je was na 4jr off. Geeft toch een mooie richtlijn waar je weer naar toe wilt met je pct :)

Ik had het wel gedaan bro.
Ff kijken hoe je waardes eruit zien.
Bedoel, je bent al een man op leeftijd :p

500 test-e
400 tren-e

Kun je ook heel goed winnie pakken als kickstart. Heb je een beste kuur waarmee je ook nog mooi droog kunt worden voor de zomer. Zou zeker geen d-boll pakken in dit tijdstip van het jaar. Groeien doe je toch wel, mits goeie gear :D

500 test-e
400 tren-e

Kun je ook heel goed winnie pakken als kickstart. Heb je een beste kuur waarmee je ook nog mooi droog kunt worden voor de zomer. Zou zeker geen d-boll pakken in dit tijdstip van het jaar. Groeien doe je toch wel, mits goeie gear :D

hahah, thx for bringing the doubt back :D

Maar dat was mijn probleem dus ook,.. "wat als de 500 toch te licht blijkt te zijn? immers je belast je lichaam altijd,.. axis plat etc etc ,..ook met een starters kuur.
Als ik niet de "bijbehorende" gains haal zou ik dat behoorlijk zonde vinden van de belasting ervan.

Ergens zegt m'n verstand dat 4 jaar off heel lang is en dat 500 test met evt winny genoeg zal zijn,... maar dus juist die twijfel over "wat als dat niet,..."
Vandaar mijn hoop op members die voor hetzelfde hebben gestaan, of iets in die geest.

600mg Supersus per week
2 jaar off geweest
600mg Supersus per week

Ging gewoon weer lekker. Net zoals de eerste keer

500 test-e
400 tren-e

Ik zou dan voor 250 test en 400 tren gaan.

600mg Supersus per week
2 jaar off geweest
600mg Supersus per week

Ging gewoon weer lekker. Net zoals de eerste keer

Thx Rob, daar doelde ik een beetje op!

Al moet ik bekennen dat ik met "super"sust niet bekend ben, normale wel, maar super niet.
Ligt dat enkel aan de dosering per ml ?
Want zou het dan niet eerder in de buurt komen van 750mg?

Thx Rob, daar doelde ik een beetje op!

Al moet ik bekennen dat ik met "super"sust niet bekend ben, normale wel, maar super niet.
Ligt dat enkel aan de dosering per ml ?
Want zou het dan niet eerder in de buurt komen van 750mg?

2ml per week, per ml:

Testosterone isocaproate 75mg
Testosterone decanoate 100mg
Testosterone propionate 50 mg
Testosterone phenylpropionate 75mg

merk met de stier ;)

Gewoon niet te gek doen man. Je receptors zijn nu al lang terug clean. En het is niet zoals bv bij clen ofzo
waar je snellere downregulatie hebt zodra je lichaam de stof terug herkent.

Kijk, je gaat vast wel meer kuren doen nu weer toch?

Natuurlijk kan je nu 1 gram test met 600 tren doen en je zal monsterlijk groeien, maar begin rustig;)

Maar dat is mijn mening.

250 test en 400 tren is ook heerlijk.

2ml per week, per ml:

Testosterone isocaproate 75mg
Testosterone decanoate 100mg
Testosterone propionate 50 mg
Testosterone phenylpropionate 75mg

merk met de stier ;)

Gewoon niet te gek doen man. Je receptors zijn nu al lang terug clean. En het is niet zoals bv bij clen ofzo
waar je snellere downregulatie hebt zodra je lichaam de stof terug herkent.

Logischerwijs ging ik daar ook idd vanuit Rob, maar goed,... door bovenstaande twijfel toch maar even gekeken of er mensen hier zitten die iets gelijks hebben gedaan/meegemaakt ;)

Kijk, je gaat vast wel meer kuren doen nu weer toch?

Natuurlijk kan je nu 1 gram test met 600 tren doen en je zal monsterlijk groeien, maar begin rustig;)

Maar dat is mijn mening.

250 test en 400 tren is ook heerlijk.

Lol, ja wss wel mack,.. maar een gram test wss niet hoor :roflol:
Snap je wel hoor ;)

Laatst bewerkt:
of er mensen hier zitten die iets gelijks hebben gedaan/meegemaakt ;)

Good luck with that :) Ik denk dat jij & ik ongeveer de enigste zijn :p

Persoonlijk ken ik wel iemand die maar 1 keer per jaar 10 weken kuurt. 750mg Test E per week.
En die gaint daar nog steeds perfect op. Ondanks die het toch al 4 jaar ofzo achter mekaar doet.

Good luck with that :) Ik denk dat jij & ik ongeveer de enigste zijn :p

Persoonlijk ken ik wel iemand die maar 1 keer per jaar 10 weken kuurt. 750mg Test E per week.
En die gaint daar nog steeds perfect op. Ondanks die het toch al 4 jaar ofzo achter mekaar doet.

Eentje en een paar meningen is goed hoor :)
Hoe of wat qua roids kijk ik, nog even, maar hou 'm iig aan de lichte kant ;)

Geen Stijl zou ik even na moeten vragen,..heb hier sws de jongens van "smack my b*ch up" ;)

Uiteindelijk is test gewoon test ... of het nu sus, E, C, of weet niet wat ... over merken spreek ik mij niet uit.
Heb altijd enkel Geen Stijl gehad omdat ik daar tot nu toe nog nooit bezeikt mee ben uitgekomen

Terug
Naar boven