Fitness Seller

Hersenbloeding

WHAT A crap,hahahaha lache dit.

"GEEF MIJ MAAR EEN STUDIE....blablabla je mag mijn testuitslagen wel inzien hoor.

En JA dat komt door de AS.
Ik weet dondersgoed dat als mijn alat over de 300 is,dat het niet komt van dat ene wijntje wat ik op zondag drink,maar door de 17aa.
En mijn ****ed up waardes van mijn cholesterol,niet dooe de 24/7 patat wat ik naar binnen duw,maar door de femara.

Ok ik leef,maar dat wil niet zeggen dat het goed is,en dat het NIET door de AS komt...WAKKER WORDEN

Je leeft nog kerel.

Doktoren geven te snel een middel (of drank)...rokerij-waren de schuld.
Lekker makkelijk.

Ik wens ook iedereen een leverbiopsie toe. :) Of dat je als zwangere vrouw op een tafel ligt met echo gel op je pens

WHAT A crap,hahahaha lache dit.

"GEEF MIJ MAAR EEN STUDIE....blablabla je mag mijn testuitslagen wel inzien hoor.

En JA dat komt door de AS.
Ik weet dondersgoed dat als mijn alat over de 300 is,dat het niet komt van dat ene wijntje wat ik op zondag drink,maar door de 17aa.
En mijn ****ed up waardes van mijn cholesterol,niet dooe de 24/7 patat wat ik naar binnen duw,maar door de femara.

Ok ik leef,maar dat wil niet zeggen dat het goed is,en dat het NIET door de AS komt...WAKKER WORDEN

Wat jij verteld is allemaal goed en wel, en ik vindt het best wel spijtig dat er iets me je scheelt. Maar...ook hier kan je geen BEWIJS leveren dat het komt door de AS.
Ik bedoel maar, als ik zo dadelijk doodval van een hartinfarct kan jij wel zeggen dat het komt door AS gebruik, maar wie bewijst dit?

Mijne heren, spoor mij een studie op die met overtuigende BEWIJZEN AS kan koppelen aan welke aandoening dan ook. Wat jullie vertellen is volksgeloof, hetzelfde als mensen die zeggen dat je een verkoudheid kan krijgen door in je blote bast in de kou rond te lopen. Moest iemand eens een studie houden wat betreft de verhoudingen van bepaalde aandoeningen tussen AS-gebruikers en 'normale' personen, wil ik wedden dat het procentueel over een zou komen (zonder bewijzen te kunnen leveren, want zo'n studies zijn nog nooit gedaan, maar dit geldt dus ook voor het tegendeel).

Moest iemand eens een studie houden wat betreft de verhoudingen van bepaalde

thats the problem

best inpulsief om dan maar te denken dat het dan allemaal wel mee valt

het probleem is met studies naar aas
dat het prakties gezien niet te volgen is, warom aas is illigaal mensen zullen zich niet zomaar opgeven voor zoon studie

en het rijk gaat het ook niet subsidieeren want het heeft er geen baad bij
behalven de laage dossisen voor mensen met een ziekte enzo

dit is niet te vergelijken met 1 gram test in je reet

Moest iemand eens een studie houden wat betreft de verhoudingen van bepaalde

thats the problem

best inpulsief om dan maar te denken dat het dan allemaal wel mee valt

het probleem is met studies naar aas
dat het prakties gezien niet te volgen is, warom aas is illigaal mensen zullen zich niet zomaar opgeven voor zoon studie

en het rijk gaat het ook niet subsidieeren want het heeft er geen baad bij
behalven de laage dossisen voor mensen met een ziekte enzo

dit is niet te vergelijken met 1 gram test in je reet

'Best impulsief te denken dat het dan allemaal wel meevalt', maar...voorbarig (op zijn minst gezegt) om te denken dat het dan allemaal niet zou meevallen.

Wat jij verteld is allemaal goed en wel, en ik vindt het best wel spijtig dat er iets me je scheelt. Maar...ook hier kan je geen BEWIJS leveren dat het komt door de AS.
Ik bedoel maar, als ik zo dadelijk doodval van een hartinfarct kan jij wel zeggen dat het komt door AS gebruik, maar wie bewijst dit?

Mij bewijst het dat JIJ iig een idioot bent,en met boter op je hoofd en een plaat voor je kop,door het land van de AS loopt.

Voor mij iig enough said.

Mij bewijst het dat JIJ iig een idioot bent,en met boter op je hoofd en een plaat voor je kop,door het land van de AS loopt.

Voor mij iig enough said.

Het woord 'idioot' schuif ik even opzij met de gedachtenis aan jouw 'niet zo ver rijkende verstandelijke vermogens', maar voor de rest hoor ik van jou nog steeds geen BEWIJZEN die het tegendeel van mijn stelling aantonen.

Het woord 'idioot' schuif ik even opzij met de gedachtenis aan jouw 'niet zo ver rijkende verstandelijke vermogens', maar voor de rest hoor ik van jou nog steeds geen BEWIJZEN die het tegendeel van mijn stelling aantonen.

ik zou eens even wat opfris onderzoekjes zoeken moment;)
het komt meschien van ergogenics maar als je doorklikt kom je gewoon op pubmed uit

http://www.ergogenics.org/anabolica147.html#2
dit is 1

http://www.ergogenics.org/anabolica39.html#1

http://www.ergogenics.org/439.html

even 2 min zoeken en je heb er al 3 laat staan als je een uur gaat zoeken .....

Laatst bewerkt:

Nee hoor schuif het maar niet opzij.En maak je om mijn verstandelijk vermogen maar geen zorgen hoor.
Denk eerder dat ik het goed heb,aan jouw reakties te zien.

Maar ja dat neemt niet weg dat ik je geen gelijk geef,en gewoon over zo over je denk.Want iemand met zulke rare gedachtes over testuislagen etc,vind ik toch erg vreemd.

Nee hoor schuif het maar niet opzij.En maak je om mijn verstandelijk vermogen maar geen zorgen hoor.
Denk eerder dat ik het goed heb,aan jouw reakties te zien.

Maar ja dat neemt niet weg dat ik geen je gelijk geef,en gewoon over zo over je denk.

Dat we van mening verschillen hoeft niet te betekenen dat we elkaar moeten uitmaken. Peace bro! Ieder zijn mening, en zolang we als beschaafde mensen kunnen een discussie voeren is alles in orde!

Iedereen weer vriendjes nu!!

@dressed: steek je kop niet in het zand kerel, overmatige gebruik kan lijden toch bepaalde klachten....

@kriel: waar liggen de lijken bro? De mensen (profs) die het nieuws hebben gehaald zijn in de regel door uitdroging gestorven (lees diuretica).

Daar heb je gelijk in.Heb alleen een schurft als mensen zeggen dat het ''Allemaal wel meevalt''
Terwijl ik erg veel ''te danken heb'' aan mijn vriendjes as

Ik neem dat idioot terug,excuces,liet me even gaan

Iedereen weer vriendjes nu!!

@dressed: steek je kop niet in het zand kerel, overmatige gebruik kan lijden toch bepaalde klachten....

@kriel: waar liggen de lijken bro? De mensen (profs) die het nieuws hebben gehaald zijn in de regel door uitdroging gestorven (lees diuretica).

was poosje terug nog eentje dood toch die egyptenaar...Statenhal DH,tijd terug,maar ok zijn kalium was door die niet kaliumsaprende diuretica om zeep geholpen....deadcold.
Hoe hete die nou joh die mohamed huppeldepup.

weet het weer MOHAMET BENAZIZA of zoiets

was poosje terug nog eentje dood toch die egyptenaar...Statenhal DH,tijd terug,maar ok zijn kalium was door die niet kaliumsaprende diuretica om zeep geholpen....deadcold.
Hoe hete die nou joh die mohamed huppeldepup.

Karmapunten voor diegene die het verhaal nog kan vinden over die extreem veel gebruikende semi prof die een auto-ongeluk kreeg.
Deze man zeio tegen de dokter dat ie de t*ring kon krijgen en weer zou lopen, en sterker nog, wedstrijden doen!!!

Een andere arts zag en hoorde zijn verhaal en heeft m geholpen te revalideren en te ontgiften.

Sterk verhaal, maar zou bijna een sticky moeten zijn!!!

ontopic; Je ziet Kriel dat het dus weer om die vochtverdrijvers gaat.
als je organen totaal onttrekt aan vocht......ach, je snapt me wel.

Tricky shit!!

Gear brengt gewoon bepaalde risico's met zich mee. Je weet van te voren niet wat jouw genetische fouten zijn omdat die zich meestal op latere leeftijd gaan tonen.

Karmapunten voor diegene die het verhaal nog kan vinden over die extreem veel gebruikende semi prof die een auto-ongeluk kreeg.
Deze man zeio tegen de dokter dat ie de t*ring kon krijgen en weer zou lopen, en sterker nog, wedstrijden doen!!!

Een andere arts zag en hoorde zijn verhaal en heeft m geholpen te revalideren en te ontgiften.

Sterk verhaal, maar zou bijna een sticky moeten zijn!!!

ontopic; Je ziet Kriel dat het dus weer om die vochtverdrijvers gaat.
als je organen totaal onttrekt aan vocht......ach, je snapt me wel.

Tricky shit!!

geef maar karma :)

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven