- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Kan jou niets geven bro...geeft het systeem aan.
Ik denk dat jij dus al eens eerder iets zinnigs hebt neer geschreven hier op DBB...weet t anders ook niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan jou niets geven bro...geeft het systeem aan.
Ik denk dat jij dus al eens eerder iets zinnigs hebt neer geschreven hier op DBB...weet t anders ook niet![]()
CABLES........lijkt mij erg stug.
Van de week hadden we het er toch over om die gozer toch te permbannen,gewoonweg omdattie altijd zo dom uit de hoek komt,en geen toegevoegde waarde had....die bedoelde ik nou,jij wist niet wie het was......weet je nog?

CABLES........lijkt mij erg stug.
Van de week hadden we het er toch over om die gozer toch te permbannen,gewoonweg omdattie altijd zo dom uit de hoek komt,en geen toegevoegde waarde had....die bedoelde ik nou,jij wist niet wie het was......weet je nog?
Oww, was hij dat?
Momentje dan, ik fl**ker m er zo af...misschien komt ie nog met iets zinnigs?

(niet doen hoor
)hehehe nee hoor goos,gewoon ff stangen,we vinden je echt een aanwinst voor deze sectie,no kidding

beroertes en bloedingen,trombose kunnen gewoon optreden bij dag 1 van gebruik,maar wederom KAN.
Leveraandoenig die gelinkt staan aan Tamoxifen,zal idd langere tijd zijn. Rattenstudies toonde de tumoren wel in een kort tijdbestek aan.
Ik had een Lacet studie eens gelezen hierover.
Ook zij er in de US speciale advocaten/juridische bedrijven,die niets anders doen dan op no cure no pay basis werken om rechtzaken tegen Tamoxifen producenten aan te spannen..............dan ga ik toch achter mijn oren krabbelen
oh jaJa door die troep in te nemen ja.
Dit soort opmerkingen bind je aan je leeftijd gozer.
As op zich is geen snoep.Er kunnen ALTIJD dingen opduiken die direkt aan AS te wijten zijn.
Beroertes,infarcten...simpelweg omdat je cholesterol duikt
Levercirrose,door veelvuldig 17aa gebruik
uitdroging en hartfalen door door ephidrine,clenbuterol
abcessen.testikel bloedingen,etc etc.
Ga nou niet net doen of dat komt door ALLES BEHALVEde AS.Dan pas heb je boter op je hoofd