AndroidHealthClinic

Het aantal mg berekenen?

MeggamassNick

Cool Novice
Waardering
0
Wat ik me afvraag, en ik denk meerdere mensen, is hoe je nou in een kuur uitrekend hoeveel mg je per week moet/wilt nemen. De berekening hoe meer hoe beter gaat niet op ;) :D Kheb zitten zoeken, ook hier op het forum, maar kan nergens info vinden hoe je nou bepaald hoeveel mg.

Kan iemand dit uitleggen, of is het een vast gegeven?

Mvgr

Nick

hmm is niet echt een vaste methode voor maar het handigste is altijd om uit te gaan van de volgende variabelen:
- kuurverleden (belangrijkste)
- gewicht
- lengte
- vet percentage

aan de hand daarvan kan je grofweg gaan bepalen wat de gewenste hoeveelheden zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hmm is niet echt een vaste methode voor maar het handigste is altijd om uit te gaan van de volgende variabelen:
- kuurverleden (belangrijkste)
- gewicht
- lengte
- vet percentage

aan de hand daarvan kan je grofweg gaan bepalen wat de gewenste hoeveelheden zijn.

Maar hoe bereken je dat dan?? Of is het natte vingerwerk? ;) Ik hoop van niet ;)

MeggamassNick zei:
Maar hoe bereken je dat dan?? Of is het natte vingerwerk? ;) Ik hoop van niet ;)

zoals latin al zegt bepaal je dat aan de hand van je verleden en stats.

heb je nog nooit gekuurd en wil je een goed kuurtje doen begin je met 250 mg test en 200 mg deca. Heb je al een hele goede basis naturel opgebouwd en weet je er alles van af en is je voeding tip top in orde begin je wat hoger.

ben je een ecto die nu 65 weegt en snel groot wilt worden kuur je helemaal niet. Ben je er zo 1 die niet durft te prikken neem je een dboll only kuurtje, en kom je er achteraf achter dat je liever een goede kuur had gedaan.

het heeft nks met natte vinger werk te maken maar met veel research en conclusie's, opmerkingen, ervaringen en tips van anderen op dit forum door te lezen..

succes

begin zo laag mogelijk.. en houd het op zo laag mogelijke doseringen zolang je er goede resultaten mee boekt.. en ga dan langzaam stapje voor stapje iets hoger met de doseringen om de goede resultaten aan te houden :D

younggod zei:
.........het heeft nks met natte vinger werk te maken maar met veel research en conclusie's, opmerkingen, ervaringen en tips van anderen op dit forum door te lezen..

succes

Kzit aaneengesloten te leren in allerlei topics ;) belive me :D

MeggamassNick zei:
Kzit aaneengesloten te leren in allerlei topics ;) belive me :D

goed zo kerel, zo hoort het ook....

het leek alleen of je vroeg om een excel bestandje met een formule die een kant en klaar kuurtje voor je uitrekent. zo werkt het niet natuulijk.

vertel eens wat over jezelf dan?

-gewicht
-lengte
-leeftijd
-vetpercentage
-kuurverleden
-aantal trainings jaren......etc

younggod zei:
goed zo kerel, zo hoort het ook....

het leek alleen of je vroeg om een excel bestandje met een formule die een kant en klaar kuurtje voor je uitrekent. zo werkt het niet natuulijk.

vertel eens wat over jezelf dan?

-gewicht
-lengte
-leeftijd
-vetpercentage
-kuurverleden
-aantal trainings jaren......etc

Neee dat ben ik echt niet. Daar heb ik van geleerd als je eerdere topics van me gelezen hebt.

-gewicht 82
-lengte 1.86m
-leeftijd 23
-vetpercentage laatst gemeten 8.2 %
-kuurverleden een keer een dianaboll kuurtje 8 weken
-aantal trainings jaren 5 jaar waarvan 4 jaar echt fanatiek waarvan 2 ook met voeding

Groeten

Terug
Naar boven