Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.882
@Cools

Een maat van me doet nu sinds 3 weken kuurtje test/deca/hcg/ aro 500/400/1000/1mg E4D. Hij geeft aan dat hij echter last begint te krijgen van "deca-d*ck". Wat adviseer jij ?

Masteron 200mg/week en test verlagen naar 350mg minimum, want de 1000iu hcg stimuleert je eigen aanmaak. Aro er ook uit.

In principe best 200mg deca max, maar kans is klein dat hij dat doet. De 200mg mast gaat zijn werk wel doen. Primo kan ook en heeft voorkeur, dit op 350mg en deca dan zeker naar 200mg.

Dus in het kort een niet-aromatiserende aas zoals mast of primo erin en test en/of deca verlagen alsook aro eruit.

Denk dat ik het bij het rechte eind heb maar een paar vraagjes for sure;

- Bac. Water en HCG poeder an sich hoef je niet gekoeld te bewaren. Enkel gemixt.
- Na mengen HCG en bac. Water is het ca 5/6 weken goed in de koelkast.
- Kan een aangebroken bac. Water vial 5+ weken bewaard worden of beter niet? (heb een 10ml bac water vial welke ik voor 2 ampullen HCG poeder wil gebruiken om te mixen, 3ml voor beide, maar de tweede zal ik pas na 5 wk mixen)

Laatst bewerkt:
Masteron 200mg/week en test verlagen naar 350mg minimum, want de 1000iu hcg stimuleert je eigen aanmaak. Aro er ook uit.

In principe best 200mg deca max, maar kans is klein dat hij dat doet. De 200mg mast gaat zijn werk wel doen. Primo kan ook en heeft voorkeur, dit op 350mg en deca dan zeker naar 200mg.

Dus in het kort een niet-aromatiserende aas zoals mast of primo erin en test en/of deca verlagen alsook aro eruit.

Bedankt voor de info, zal het hem voorleggen :thumbs:

• #4.885
Denk dat ik het bij het rechte eind heb maar een paar vraagjes for sure;

- Bac. Water en HCG poeder an sich hoef je niet gekoeld te bewaren. Enkel gemixt.
- Na mengen HCG en bac. Water is het ca 5/6 weken goed in de koelkast.
- Kan een aangebroken bac. Water vial 5+ weken bewaard worden of beter niet? (heb een 10ml bac water vial welke ik voor 2 ampullen HCG poeder wil gebruiken om te mixen, 3ml voor beide, maar de tweede zal ik pas na 5 wk mixen)

Op de bijsluiter kijken. Sommige hcg kan buiten de koelkast ongemixt en andere weer niet.

Hcg gemengd met gewoon steriel NaCl water blijft al 4 tot 6 weken goed in de koelkast. Met bac water iets langer.

Het issues hebben met een erectie krijgen komt toch door te hoge prolactin doordat de verhouding deca naast test te hoog is? Je wilt toch nooit je anabolen hoger dan test hebben?

Sorry om om herhaling te vragen, maar waarom geen hCG? het onderdrukt kan ik me herinneren? Maar is het niet alsnog beter voor herstel?

• #4.888
Het issues hebben met een erectie krijgen komt toch door te hoge prolactin doordat de verhouding deca naast test te hoog is? Je wilt toch nooit je anabolen hoger dan test hebben?

Als het door prolactine komt zal het nog altijd door oestrogeen komen. Dit omdat prolactine effect heeft op de oestrogeenreceptor gevoeligheid.

Het komt dus altijd neer op de juiste androgeen-oestrogeen verhouding. Deca kan je dus beter lager zetten dan test op een max van 200mg. Je test zet nog om naar DHT wat een sterke androgene tegenhanger is van oestrogeen.

Sommigen willen deca niet verlagen en dan is masteron een uitkomst. Maar hoge dosis test, zeker icm hcg en low dose deca kan nog altijd hetzelfde probleem veroorzaken door een te hoge oestrogene omzetting van test. Dus dan is enige optie test verlagen en/of een niet-aromatiserende aas zoals primo of mast toevoegen.

• #4.889
Sorry om om herhaling te vragen, maar waarom geen hCG? het onderdrukt kan ik me herinneren? Maar is het niet alsnog beter voor herstel?

Op pagina 1, post 1 zie je dat hcg er gewoon bij kan. Maar bij korte kuren heeft dit bij de meeste geen meerwaarde.

Cools hoe zit dat met permanente fertiliteits- en hormonale problemen voor gebruikers die B&C doen?

Zo veel mensen lijken het te doen dat het wel lijkt alsof die kans niet bestaand is, mits goeie aanpak natuurlijk.

• #4.891
Cools hoe zit dat met permanente fertiliteits- en hormonale problemen voor gebruikers die B&C doen?

Zo veel mensen lijken het te doen dat het wel lijkt alsof die kans niet bestaand is, mits goeie aanpak natuurlijk.

Kan voorkomen worden door hcg gebruik, low dose. De kans is bestaande, maar alleen ga je het niet snel horen. Meeste gebruikers van aas verdwijnen van het straatbeeld (forum) eenmaal er serieuze/permanente bijwerkingen zijn.

Kan voorkomen worden door hcg gebruik, low dose. De kans is bestaande, maar alleen ga je het niet snel horen. Meeste gebruikers van aas verdwijnen van het straatbeeld (forum) eenmaal er serieuze/permanente bijwerkingen zijn.
Dan is het enige grote probleem nog prostaatvergroting, hoe zit dat?

Er van uitgaand dat je onder de gram blijft, nooit langer dan 12 weken blast... Dan zal dat op termijn van bijvoorbeeld 2 geen groot verschil gaan maken toch?

Daar zit kern van waarheid in volgens mij!

• #4.894
Dan is het enige grote probleem nog prostaatvergroting, hoe zit dat?

Er van uitgaand dat je onder de gram blijft, nooit langer dan 12 weken blast... Dan zal dat op termijn van bijvoorbeeld 2 geen groot verschil gaan maken toch?

Androgenen, hoe meer en hoe sterker ze zijn, hoe meer kans op groei van de prostaat. Daarom wil je altijd aas laag die laag androgeen is en hoog anabool.

Effect is persoonsafhankelijk alsook de gebruikte middelen en dosis. 200mg tren is bv. vele malen androgener dan 200mg test.

Hey cools ik vroeg laatst al na de verhoudingen van test/mast.
Nu ben ik dus van plan om 300/200 te gaan nemen voor 6-8 weken. Ik ben 1,70m, 82kg en heb een vetpercentage van 10-12% (deze weet ik niet precies, dit is een schatting). Nu weet ik dat aan het eerste gegeven, 1,70m, niets verandert. Deze noem ik er bij om gewoon een beeld van mezelf te scheppen.
Mijn vraag is nu wat verwacht je dat er met mijn gewicht en vetpercentage zal gebeuren door deze kuur.
Ik haal mijn brandstof voornamelijk uit vet en eet weinig koolhydraten, mijn eiwit inname is hoog (+- 240 gram per dag). Ik train gemiddeld 5 keer per week.
Groetjes!

Cools,

Een kennis van me heeft aan zijn eerste kuur (500mg Test E + 40mg Dbol) lichtelijk gyno overgehouden. Vertelde hem over mijn kuur, AE enz. en hij wil nu iets soortgelijks gaan doen op dezelfde dosis ongeveer.

Hij wil niet aan jouw voorgestelde dosis omdat hij al zwaarder gekuurd heeft.

1. 500 Test/200 Mast/1000IU HCG
2. 450 Test//200 Primo/1000 IU HCG

Qua A/E verhouding en anaboliteit (zeg ik het goed? :grinny:) zijn deze 2 voorstellen toch hetzelfde..? Heb hem gezegd dat het in principe gelijk blijft enkel dat ie met Primo duurder uit is :P Bij deze leg ik het even voor bij jou gezien ik geen valse informatie wil geven haha.

Hij twijfelt ook over Anavar als KS. Zou dat toegevoegde waarde zijn bij bovengenoemde voorstellen?

• #4.897
Hey cools ik vroeg laatst al na de verhoudingen van test/mast.
Nu ben ik dus van plan om 300/200 te gaan nemen voor 6-8 weken. Ik ben 1,70m, 82kg en heb een vetpercentage van 10-12% (deze weet ik niet precies, dit is een schatting). Nu weet ik dat aan het eerste gegeven, 1,70m, niets verandert. Deze noem ik er bij om gewoon een beeld van mezelf te scheppen.
Mijn vraag is nu wat verwacht je dat er met mijn gewicht en vetpercentage zal gebeuren door deze kuur.
Ik haal mijn brandstof voornamelijk uit vet en eet weinig koolhydraten, mijn eiwit inname is hoog (+- 240 gram per dag). Ik train gemiddeld 5 keer per week.
Groetjes!

Je vetpercentage zal zakken en je zal spiermassa winnen. Alhoewel deze laatste beperkter bij laag kh.

• #4.898
Cools,

Een kennis van me heeft aan zijn eerste kuur (500mg Test E + 40mg Dbol) lichtelijk gyno overgehouden. Vertelde hem over mijn kuur, AE enz. en hij wil nu iets soortgelijks gaan doen op dezelfde dosis ongeveer.

Hij wil niet aan jouw voorgestelde dosis omdat hij al zwaarder gekuurd heeft.

1. 500 Test/200 Mast/1000IU HCG
2. 450 Test//200 Primo/1000 IU HCG

Qua A/E verhouding en anaboliteit (zeg ik het goed? :grinny:) zijn deze 2 voorstellen toch hetzelfde..? Heb hem gezegd dat het in principe gelijk blijft enkel dat ie met Primo duurder uit is :P Bij deze leg ik het even voor bij jou gezien ik geen valse informatie wil geven haha.

Hij twijfelt ook over Anavar als KS. Zou dat toegevoegde waarde zijn bij bovengenoemde voorstellen?

Test lager omdat hcg eigen aanmaak stimuleert. Zou 150mg lager gaan bij 1000iu hcg. Primo ook iets hoger bij deze verhouding 250-300mg, als hij dit kiest. Primo is iets minder androgeen.

Oké die voorstellen ga ik aanpassen.

Hij is wel fan van een kickstart gezien ie 'hard' ging op die Dbol. Dan zal Anavar hem teleurstellen waarschijnlijk.. Gewoon weg laten?

Terug
Naar boven