Top, nee geen hcg. Beter 50ed of 100 eod Cools? Mast PTest nog verder verlagen en mast omhoog. Nam je ook hcg?
Test verlagen naar 125mg/week en mast p naar 100-125mg
Test zal ik verlagen naar 125.
Thanks again
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top, nee geen hcg. Beter 50ed of 100 eod Cools? Mast PTest nog verder verlagen en mast omhoog. Nam je ook hcg?
Test verlagen naar 125mg/week en mast p naar 100-125mg
Top, nee geen hcg. Beter 50ed of 100 eod Cools? Mast P
Test zal ik verlagen naar 125.
Thanks again
hcg onderhoudt je eigen test productie.
Kuren met of zonder hcg, gaat dit ook invloed hebben op je libido?
Of gaat je libido/klaarkomen niet veel verschillen met of zonder hcg tijdens een test-e kuur?
over libido gesproken, zou je een verhoging moeten merken op 6 weken test-e en primo? Is dat gebruikelijk? (en vanaf wanneer)
Hoi Cools,
Ik ga volgende week weer een kort kuurtje doen van 6 weken met Tren a, npp test en nakuur clomid. Is het noodzakelijk om hcg te gebruiken bij zo'n kortdurende kuur voor een goed herstel?
hehe, ik vroeg die vraag omdat ik tot nu toe 0 sides heb. Ik wilde weten of het normaal is dat je geen verandering merkt in libido. Ik twijfelde een klein beetje of mijn vooruitgang door spiergeheugen kwam of door de gear.
Ik heb geen (extra) acne, geen haarverlies, geen gyno of nare oestrogene problemen, niet meer lichaamshaar, geen persoonlijkheidsverandering, en zelfs ook geen PIP, en volgens mij ook geen kleinere ballen. Enigste effect lijkt goede vooruitgang (heel goede, in 1 week waar ik anders 1 of 2 maanden voor nodig zou hebben). Heel mooi natuurlijk, maar ik twijfelde eerst of dat niet door spiergeheugen kwam. Ik had hiervoor effe niet getraint door kleine blessure en toen motivatiedip, maar ik zit nu twee trainingen met alles over mijn oude niveau heen (net tweede training gehad), en ik maak nog steeds vergelijkbare vooruitgang, dus spiergeheugen kan het niet zijn. Dus eigenlijk is die vraag overbodig. Alle sides zijn persoonsgebonden, maar ik wist eigenlijk niet zoveel over libido wat ik kan en kon verwachten (geen negatieve side waar ik me op heb in moeten stellen), dus vandaar die vraag (eigenlijk overbodig nu, want de gear lijkt gewoon prima te werken -- wat ik eigenlijk al een beetje wist want ik eet niet veel en maak wel heel veel vooruitgang, maar er was toch ergens een beetje twijfel).
Ik weet niet of het komt omdat ik geen aanleg heb voor sides (ik dacht in ieder geval voor acne wel want ik krijg het zelfs van whey door IGF-1) of door de goeie verhouding van dit kuurtje. Als het dat laatste geval is, dankjewel Cools. Nu zo'n beetje 3 weken verder, en ik ben blij met hoe het gaat.
Ik neem een zekere trend waar; steeds meer mensen lijken te kuren voor hun libido?![]()

Ik heb momenteel geen vriendin, ik vind het niet meer zo leuk dat ik geen slappe kan krijgenSteeds meer mensen hebben een vriendin en die vinden het niet leuk als je geen erectie meer kunt krijgen![]()

.Veelbesproken onderwerp, beide producten onderdrukken dus zeker niet als PCT gebruiken.

Ben op de hoogte van jouw Tren afkeur maar zou deze toch graag op 400mg laten.@Niemandweet Grappig om te lezen, ik heb precies hetzelfde. Zit nu in week 4 van 350 Test/primo. Geen enkele side. Voorlopig wel op + 5kg en wat grammetjes![]()