- Waardering
- 2.952
M'n huisgenoot neemt morgen z'n laatste clomid ter afronding van het befaamde Cools kuurtje. So far 1kg gezakt en ik denk een procentje of 4 in bodyfat gedaald. Bench 3rm werd 5rm, squat idem. Geen post cycle vermoeidheid of libido issues so far. Het perfecte kuurtje voor de non-kluizenaars, lol.
Dat is een zeer goed resultaat. Wat was zijn vet% voor de kuur? (vermoed boven de 15%). Dat betekent dat hij (afhankelijk van zijn gewicht) op 80kg zullen we nemen, 2,3kg vvm heeft gewonnen en 4,3kg vet heeft verloren. Als hij meer weegt is de winst en verlies nog groter natuurlijk.
---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 23:09 ----------
dus helemaal geen gewichtstoename? damm
ik dacht hier een kg of 4 mee te pakken
Mannen met een hoger vet% gaat eerder afvallen dan, maar winnen nog altijd vvm zoals je ziet. Het komt gewoon in plaats van de vetmassa.
---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 23:10 ----------
ja eigenlijk was het een dubbele vraag :-)
Als je 2 vials van 10ml primo koopt heb je redelijk wat over na 6 weken.
Wat zou je verkrijgen als je de primo up'ed naar 300?
Of de kuur gewoon iets langer laten lopen?
Dan krijg je minder oestrogeenm te weinig
, dit als je meer dan 200mg primo gebruikt. En langer is niet nodig.---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 23:11 ----------
Ik denk dat iedereen toch anders reageert hierop. is het zijn eerste kuurtje of 6e? dat maakt natuurlijk ook verschil uit en is hij een beginner met trainen, hoe eet hij? allemaal factoren die bij iedereen verschillend zijn.
Cools: is 7 mg androgenen per kg lichaamsgewicht geen goede indicatie tussen gains en gezondheidsrisico's?
Zou niet weten waar die indicatie vandaan komt.
Laatst bewerkt:

Eens berekenen wat zijn verlies aan vet en winst aan spieren is.