Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
Equipose/Boldenon daar groeien de runderen wel hard van dus het middel heeft een aanzienlijke anabolische waarde (in ieder geval bij de runderen)
Vraag me af of dit beter is dan Primobolan qua massa en hardheid dan.

Ben jij dan een koe?

Bedankt @cools,

Hoe sta je dan tov front loaden?
ik heb hier uit een ander topic deze link gevonden:
http://www.roidcalc.com/
Hier zie je dat je met jouw combi na 3 weken de gewenste hoeveelheid teste/primo hebt (ergens net beneden de 90mg/dag).
Als je op dag 1 400 test-e zet en 350 primo heb je vanaf dag 1 een 90mg/dag in je bloed wat je dus wil voor de hele lengte van je kuur zou ik denken...

Hoe sta je dan tov front loaden?
ik heb hier uit een ander topic deze link gevonden:
http://www.roidcalc.com/
Hier zie je dat je met jouw combi na 3 weken de gewenste hoeveelheid teste/primo hebt (ergens net beneden de 90mg/dag).
Als je op dag 1 400 test-e zet en 350 primo heb je vanaf dag 1 een 90mg/dag in je bloed wat je dus wil voor de hele lengte van je kuur zou ik denken...

Frontload is onnodig gezien er voldoende in je bloed is op een gezamelijke dosis van ca 500mg.

Spieren hebben, ook tijdens een kuur, eenmaal de tijd nodig om op te bouwen.

Met lange esters laat je de middelen zelf opbouwen door wekelijkse injectie. Maar zoals ik zei is er vanaf dag 1 al voldoende in je bloed. Paar keer meer dan eigen aanmaak van 7mg/dag max.

Dus heel dat frontload gedoe is onzin ???

Frontloaden is zeker voordelig. Sneller beginnen gainen, lijkt me iets dat iedereen graag wil?

Heeft er nu al iemand van het forum deze cycle geprobeerd?

Maatje van me zit nu op 250 test en 400 primo voor 5 weken, gaat nu de primo verhogen naar 800. Was totaal niet tevreden over de cycle.

Voedingsschema zit strak.

Ik zit in de eerste week van zijn cycle..

250 test
200 primo

50-75mcg T3 en 50mcg clen 2on/2off.

Uiteraard kan ik daar nog geen hol van zeggen.

Stats bij start vorige week waren:

1m79, 103,6kg, 23% BF

Doel op 6 weken: Spierbehoud of zelfs gain en een daling van 6-7% BF

Laatst bewerkt:
Cools waarom geen HCG bij je primokuurtje?

Frontloaden is zeker voordelig. Sneller beginnen gainen, lijkt me iets dat iedereen graag wil?

Heeft er nu al iemand van het forum deze cycle geprobeerd?

Maatje van me zit nu op 250 test en 400 primo voor 5 weken, gaat nu de primo verhogen naar 800. Was totaal niet tevreden over de cycle.

Voedingsschema zit strak.

Dan ben je beter met korte esters af als je sneller wil gainen.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 00:00 ----------

Cools waarom geen HCG bij je primokuurtje?

Omdat oestrogeen niet te hoog komt bij deze en dus vrijwel geen onderdrukking is. Door dit en de lengte van de kuur is er snel herstel, dus geen hcg nodig tijdens en nadien.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 00:01 ----------

Ik zit in de eerste week van zijn cycle..

250 test
200 primo

50-75mcg T3 en 50mcg clen 2on/2off.

Uiteraard kan ik daar nog geen hol van zeggen.

Stats bij start vorige week waren:

1m79, 103,6kg, 23% BF

Doel op 6 weken: Spierbehoud of zelfs gain en een daling van 6-7% BF

Ok ;) ben benieuwd. Zeker met de combi T3.

Is het geen leuk idee om 30mg Anavar bij je kuurtje te zetten Cools? Daar was jij een paar jaartjes geleden toch enthousiast over?

1-6: 30mg Anavar ED
1-6: 250mg test e EW
1-6: 200mg primo EW
8-: 50mg Clomid 10 dagen ED

Ok ;) ben benieuwd. Zeker met de combi T3.

Idem.. Net 2de inject gebeurd, en vandaag eerste dag op 75mcg T3.. ga hier nog een weekje op blijven denk ik.

Oja, ik las vlugger herstel etc,.. wat is ongeveer de tijd na deze cycle (incl chlomid) dat je terug "on" mag..?

Is het geen leuk idee om 30mg Anavar bij je kuurtje te zetten Cools? Daar was jij een paar jaartjes geleden toch enthousiast over?

1-6: 30mg Anavar ED
1-6: 250mg test e EW
1-6: 200mg primo EW
8-: 50mg Clomid 10 dagen ED

Het zou kunnen, maar ben niet voor orals combi met injects. Te zware belasting, plus de verhouding tussen oestrogeen en androgeen is te laag dan.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 01:06 ----------

Idem.. Net 2de inject gebeurd, en vandaag eerste dag op 75mcg T3.. ga hier nog een weekje op blijven denk ik.

Oja, ik las vlugger herstel etc,.. wat is ongeveer de tijd na deze cycle (incl chlomid) dat je terug "on" mag..?

Kan je best op gevoel doen. Verschilt van persoon tot persoon, maar meeste mensen voelen wanneer het terug lichamelijk kan. Dus al het lichaam herstelt is. Dit als je de drang om te kuren weet te onderdrukken ;), die is er ook nog.

Maar ik reken meestal op ca. 3 maanden na je nakuur.

Dan ben je beter met korte esters af als je sneller wil gainen.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 00:00 ----------

Omdat oestrogeen niet te hoog komt bij deze en dus vrijwel geen onderdrukking is. Door dit en de lengte van de kuur is er snel herstel, dus geen hcg nodig tijdens en nadien.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 00:01 ----------

Je bent toevallig geen vrijwilliger om je bloedwaarden te laten meten tijdens je kuur? Zou je (interessante) theorie wel kunnen bevestigen of net tegenspreken.

Je bent toevallig geen vrijwilliger om je bloedwaarden te laten meten tijdens je kuur? Zou je (interessante) theorie wel kunnen bevestigen of net tegenspreken.

Ik kuur al jaren niet meer :p. Maar het is wel logisch. Minder aromatisatie is minder oestrogeen en dus onderdrukking.

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het nu met je ziekte? Is er kans op herstel?

Begin vgl week met 10 weken e7d teste 250 primo 200. Ben benieuwd naar het resultaat!

Terug
Naar boven