XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Karma will be given

Cools: een opmerking: je adviseert om maar 6 weken te kuren maar is dat niet te weing met Test/Primo?

Experts zeggen dat het duurt al +- 4 weken eer je lichaam gaat reageren op de stoffen. en de tijd die je nodig hebt om weer op te starten. Je doet 2 weken niets gebruiken dan krijg je de nakuur van 2-3 weken, wat ook weer n verliestijd is.
Dus je staat dan 6 weken op n laag niveau te kuren en dan duurt het 4-5 weken eer je weer opstart.
Want tijdens de na-kuur start je ook niet op.. Dus heb je uiteindelijk 1 week winst geboekt?

Korte kuren kan zeker wel, maar dan met korte esters.. Dan schiet je snel in de kuur en gaat daar ook weer snel uit, zonder na-kuur. En dan kun je in 6 weken idd n knappe winst boeken..

Waar of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Welke experts? :P En welk wetenschappelijk onderzoek en/of testen op anderen?

Die theorie van 4 weken is ontwikkeld omdat die zogezegde experts en alle andere aas gebruikers denken dat lange esters pas na 4 weken werkt. Maar het werkt van dag 1. Pas na 4 weken is de opbouw van kracht en spiermassa zo verhoogd dat het sterk merkbaar is.

Daarvan komt deze foutieve theorie.

Welke experts? :P En welk wetenschappelijk onderzoek en/of testen op anderen?

Die theorie van 4 weken is ontwikkeld omdat die zogezegde experts en alle andere aas gebruikers denken dat lange esters pas na 4 weken werkt. Maar het werkt van dag 1. Pas na 4 weken is de opbouw van kracht en spiermassa zo verhoogd dat het sterk merkbaar is.

Daarvan komt deze foutieve theorie.

Ze kuren ook langer om de massa makkelijker te kunnen behouden zeggen ze..
25 jaar gebruikerservaring.

Bedankt voor je antwoord!:)

Dat heb ik nog al gehoord. Van beginners ook. Massa behoud je nadien door je test levels zo snel mogelijk terug op peil te krijgen. Dus niet door langer te kuren. En door voeding en training natuurlijk.

Cools,

Heb je soms nog bloedwaarden voor en na je voorgesteld test/primo cycle.
Ik zou willen weten hoe hard je eigen testaanmaak verminderd is...

Bijkomend vraagje:

Waarom word er in de PCT zo weinig gebruik gemaakt vaan een test booster zoals bv DAA wat toch wetenschappelijk bewezen is?
Waarom zelfs niet je hele kuur om zo je test levels iets hoger te houden?

Laatst bewerkt:
Die bloedwaarden heb ik spijtig genoeg niet meer. Heb ik in die tijd geen kopien van gemaakt of opgeschreven.

Omdat nolva of clomid in principe meer dan genoeg is. Maar het zou wel een goede aanvulling kunnen zijn. Maar DAA verhoogt ook oestrogeen, wat negatief tijdens een nakuur kan zijn. Ook tijdens de kuur.

Kan je dan niet meer uit het hoofd zeggen hoeveel percent de aanmaak van het eigen testosteron is gezakt?

Mss is dan de testbooster van XXL een betere keuze? minder oestrogeen aanmaak?

Kan je dan niet meer uit het hoofd zeggen hoeveel percent de aanmaak van het eigen testosteron is gezakt?

Mss is dan de testbooster van XXL een betere keuze? minder oestrogeen aanmaak?

Nou nee, het zijn nogal veel metingen. Tijdens een kuur is er een serieuze stijging natuurlijk. En in de nakuur wordtje test productie door de anti-e's gestimuleert.

Bij de comi test-primo is oestrogeen al op zijn minumum in verhouding. Dus een anti-e erbij is niet aan te raden.

ja eigenlijk was het een dubbele vraag :-)

Als je 2 vials van 10ml primo koopt heb je redelijk wat over na 6 weken.
Wat zou je verkrijgen als je de primo up'ed naar 300?
Of de kuur gewoon iets langer laten lopen?

M'n huisgenoot neemt morgen z'n laatste clomid ter afronding van het befaamde Cools kuurtje. So far 1kg gezakt en ik denk een procentje of 4 in bodyfat gedaald. Bench 3rm werd 5rm, squat idem. Geen post cycle vermoeidheid of libido issues so far. Het perfecte kuurtje voor de non-kluizenaars, lol.

dus helemaal geen gewichtstoename? damm
ik dacht hier een kg of 4 mee te pakken

1 kg kwa gewicht gezakt + 4% vp minder? Dan is 'ie toch VVM bijgekomen? ;) Lijkt mij namelijk ook dat 1kg geen 4% is bij hem.

Idd. Ik moet hem nog clippen, dus vandaar dat het een schatting is. Het oncycle glycogeen en water heeft hij reeds uitgepist, dus oncycle was hij nog iets zwaarder. Het doel van de cycle was ook recomposition, geen weight gain. Ik ben overigens zelf deze cycle ook gestart deze week, dus ik zal binnenkort mijn eigen bevindingen posten.

Klinkt goed, ben er benieuwd naar want ben aan het denken om in mei ook dit kuurtje te proberen.

M'n huisgenoot neemt morgen z'n laatste clomid ter afronding van het befaamde Cools kuurtje. So far 1kg gezakt en ik denk een procentje of 4 in bodyfat gedaald. Bench 3rm werd 5rm, squat idem. Geen post cycle vermoeidheid of libido issues so far. Het perfecte kuurtje voor de non-kluizenaars, lol.

Ik denk dat iedereen toch anders reageert hierop. is het zijn eerste kuurtje of 6e? dat maakt natuurlijk ook verschil uit en is hij een beginner met trainen, hoe eet hij? allemaal factoren die bij iedereen verschillend zijn.

Cools: is 7 mg androgenen per kg lichaamsgewicht geen goede indicatie tussen gains en gezondheidsrisico's?

Ik denk dat iedereen toch anders reageert hierop. is het zijn eerste kuurtje of 6e? dat maakt natuurlijk ook verschil uit en is hij een beginner met trainen, hoe eet hij? allemaal factoren die bij iedereen verschillend zijn.

Cools: is 7 mg androgenen per kg lichaamsgewicht geen goede indicatie tussen gains en gezondheidsrisico's?

Wat probeer je hiermee te zeggen? Ik snap niet waarom er zoveel gediscussieerd wordt over deze kuur. Een ieder die eens een halve gram anabolen gezet heeft weet dat je daarmee een kleine twee maand een kilootje per week kunt pakken. Alleen komt Cools nu met een hoop argumenten waarom deze specifieke combinatie van middelen tot beter herstel en dus minder risico's en verlies leidt. Bekijk het in zijn context en stel je verwachtingen daar op af. Wil je meer, dan moet je meer gebruiken en niet stoppen met kuren.

Terug
Naar boven