debaenst
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Zal eentje proberen bijhouden als ik de tijd vind, met fotos fc
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En welk wetenschappelijk onderzoek en/of testen op anderen?Welke experts?En welk wetenschappelijk onderzoek en/of testen op anderen?
Die theorie van 4 weken is ontwikkeld omdat die zogezegde experts en alle andere aas gebruikers denken dat lange esters pas na 4 weken werkt. Maar het werkt van dag 1. Pas na 4 weken is de opbouw van kracht en spiermassa zo verhoogd dat het sterk merkbaar is.
Daarvan komt deze foutieve theorie.

Kan je dan niet meer uit het hoofd zeggen hoeveel percent de aanmaak van het eigen testosteron is gezakt?
Mss is dan de testbooster van XXL een betere keuze? minder oestrogeen aanmaak?
Mss is dan de testbooster van XXL een betere keuze? minder oestrogeen aanmaak?
1 kg kwa gewicht gezakt + 4% vp minder? Dan is 'ie toch VVM bijgekomen?dus helemaal geen gewichtstoename? damm
ik dacht hier een kg of 4 mee te pakken
Lijkt mij namelijk ook dat 1kg geen 4% is bij hem.1 kg kwa gewicht gezakt + 4% vp minder? Dan is 'ie toch VVM bijgekomen?Lijkt mij namelijk ook dat 1kg geen 4% is bij hem.
M'n huisgenoot neemt morgen z'n laatste clomid ter afronding van het befaamde Cools kuurtje. So far 1kg gezakt en ik denk een procentje of 4 in bodyfat gedaald. Bench 3rm werd 5rm, squat idem. Geen post cycle vermoeidheid of libido issues so far. Het perfecte kuurtje voor de non-kluizenaars, lol.
1 kg kwa gewicht gezakt + 4% vp minder? Dan is 'ie toch VVM bijgekomen?Lijkt mij namelijk ook dat 1kg geen 4% is bij hem.
Ik denk dat iedereen toch anders reageert hierop. is het zijn eerste kuurtje of 6e? dat maakt natuurlijk ook verschil uit en is hij een beginner met trainen, hoe eet hij? allemaal factoren die bij iedereen verschillend zijn.
Cools: is 7 mg androgenen per kg lichaamsgewicht geen goede indicatie tussen gains en gezondheidsrisico's?