XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.041
Cools, op basis van je startpost heb ik de volgende cycle samengesteld:

1/9: 250mg 1ml test-e ew
4/9: 20 mg anavar ed
11/12: 10/20 mg nolva ed

Ik zie veel informatie over het toevoegen van Arimidex op lage dosis EOD. Waarom is dit en is het aan te raden? Bijvoorbeeld enkel tijdens de combinatie in de weken 4/9 of de gehele kuur?

Arimidex is alleen nodig om omzetting naar oestrogeen te verminderen als je hoge dosis test bv. gebruikt. Niet nodig in dit geval.

En waarom begin je pas week 4 met anavar?

Arimidex is alleen nodig om omzetting naar oestrogeen te verminderen als je hoge dosis test bv. gebruikt. Niet nodig in dit geval.

En waarom begin je pas week 4 met anavar?

Oke thnx. Zou ook in week 3 kunnen beginnen i.v.m. totale voorraad anavar die ik heb. Zijn die test-e only weken dan nutteloos en dus beter terug te draaien tot b.v. totaal 7/8 weken gecombineerd?

• #6.043
Oke thnx. Zou ook in week 3 kunnen beginnen i.v.m. totale voorraad anavar die ik heb. Zijn die test-e only weken dan nutteloos en dus beter terug te draaien tot b.v. totaal 7/8 weken gecombineerd?

250mg test e only zou ik niet doen. Gewoon 6 weken van elk meteen beginnen en dan nakuren.

Hé Cools. Zaterdag de laatste inject 350 Test-Primo. Zit nu op +8kg. Alles verloopt prima, geen serieuze sides. Enkel een iets hoger libido en meer zweten. Zoals beloofd over een maand of 2 nog een update hoe het is afgelopen

Ondanks HCG zijn me ballen volgens mij wel licht gekrompen. Daarom wil ik de volgende keer 700IU pakken, is dit voldoende of raad jij gewoon 750IU aan?

Voor de volgende cycle, daar heb ik al over gepost maar ik wil hem omdraaien omdat ik vind dat er eerst gecut moet worden straks alvorens te gaan bouwen. Dan word het:

1-12 Test E 200mg /week
1-12 Mast E 200mg /week
1-12 Tren E 400mg /week
1-12 T3 50mcg /dag (eerste 4-5 dagen 25mcg)
-
13-18 Test E 150mg /week
-
19-26 Test E 300mg /week
19-26 Deca 300mg /week
19-26 Mast E 200mg /week
1-28 HCG 700IU 2x /week
28-31 Clomid 25mg /dag

Ik twijfel over de kickstart; zou 50mg Test en Mast P 4x /week de moeite zijn? Het lijkt me zo weinig. Mijn idee was; óf geen KS of 50mg Mast- en Test P 4x /week + 100mg Tren A 100mg 4x /week. Wat vind jij? Even los van je Tren afkeur :P

Verder ziet de cycle er smooth uit denk ik zo?

:thumbup:

Ik twijfel over de kickstart; zou 50mg Test en Mast P 4x /week de moeite zijn? Het lijkt me zo weinig. Mijn idee was; óf geen KS of 50mg Mast- en Test P 4x /week + 100mg Tren A 100mg 4x /week. Wat vind jij? Even los van je Tren afkeur :P

Wat zal de beste A:E verhouding zijn in Test-P / Mast-P / Tren-A? 200/100/100?

Durf ik niet precies te zeggen @bricone maar in E esters is 200/200/400 goed. Dus ik veronderstel dat dat ook het geval is met Prop en Ace.

Zijn er ergens resultaten te vinden van de aanbevolen kuurtjes ? In het ''kuurlog'' topic zijn er niet veel te vinden.

Alle aas hebben een positief effect op je huid en botten. Maar deca kan het net iets beter doen.

150mg eod = 600mg/week ongeveer, maar met meer actieve stof tov enanthaat. Hoeveel test zet je erbij? Indien 250mg is 200mg mast voldoende.
Toch maar gekozen voor 100mg tren a eod.
Icm 500 test e, 200mg mast genoeg of verhogen naar 400mg? Ben wat gevoelig voor tren sides namelijk dus heb ook nog wat t3 liggen mocht het nodig zijn.

Medische dosissen deca liggen rond de 50-100mg right? Heb nog een vialtje liggen die ik mooi voor dat herstel kan gebruiken.

Cools hoe zit het precies met testflu? En wat helpt hier tegen? Het is de dag na mijn eerste inject en lig al de hele dag te slapen of te overgeven met een graadje of 38 verhoging. Kan zelfs water moeilijk binnen houden.

Ik lees er verschillende verklaringen over, namelijk dat door de piek testosteron je immuunsysteem verlaagd wordt en je dus vatbaarder bent voor virussen. Mijn pa had de griep toen ik daar van t weekend langsging en dit nu dus mogelijk tot uiting komt.

Of door het feit dat je lichaam vecht tegen de exogene stof met verhoging, overgeven etc.

Cools hoe zit het precies met testflu? En wat helpt hier tegen? Het is de dag na mijn eerste inject en lig al de hele dag te slapen of te overgeven met een graadje of 38 verhoging. Kan zelfs water moeilijk binnen houden.

Ik lees er verschillende verklaringen over, namelijk dat door de piek testosteron je immuunsysteem verlaagd wordt en je dus vatbaarder bent voor virussen. Mijn pa had de griep toen ik daar van t weekend langsging en dit nu dus mogelijk tot uiting komt.

Of door het feit dat je lichaam vecht tegen de exogene stof met verhoging, overgeven etc.
Gewoon wat ibuprofen nemen :) het is dat het griepseizoen is maar die testflu is over het algemeen gewoon een ontstekingsreactie die wel in te dammen is met wat NSAIDS

Klein verslagje over de kuur. Ga morgen beginnen met nakuur na 6 weken 250mg test-e en 200mg primo. Ik heb een prognose geteld qua kracht en massa, en heb dat nagenoeg behaald. Verder, ik geloof toch een klein beetje meer acne, op mijn rug, maar niet noemenswaardig. En gyno? Ik weet het niet zeker, ik heb namelijk pseudo-gyno, pofferige tepels, maar ze lijken net iets voller dan eerst. Ik heb eigenlijk ook een wat te hoog vetpercentage, en had dus misschien de verhouding moeten aanpassen door primo omhoog te doen en test-e naar beneden te doen. Maar ik maak me er niet echt zorgen over. Verder geen sides (misschien iets kleinere testikellen). Ben erg tevreden.

Cools, ik weet dat jij dbol nooit aan zou raden maar zou dit toch graag als kickstart eens willen proberen voor 4 weken.

1/10 Test 300mg pw
1/10 Mast 200mg pw
1/4 Dbol 40mg ed
Hcg 1000iu pw

Zou de a/e verhouding tijdens de eerste 4weken oké zijn of is het teveel oestrogeen door de test dbol en hcg?

Hé Cools. Zaterdag de laatste inject 350 Test-Primo. Zit nu op +8kg. Alles verloopt prima, geen serieuze sides. Enkel een iets hoger libido en meer zweten. Zoals beloofd over een maand of 2 nog een update hoe het is afgelopen

Ondanks HCG zijn me ballen volgens mij wel licht gekrompen. Daarom wil ik de volgende keer 700IU pakken, is dit voldoende of raad jij gewoon 750IU aan?

Voor de volgende cycle, daar heb ik al over gepost maar ik wil hem omdraaien omdat ik vind dat er eerst gecut moet worden straks alvorens te gaan bouwen. Dan word het:

1-12 Test E 200mg /week
1-12 Mast E 200mg /week
1-12 Tren E 400mg /week
-
13-18 Test E 150mg /week
-
19-26 Test E 300mg /week
19-26 Deca 300mg /week
19-26 Mast E 200mg /week
1-28 HCG 700IU 2x /week
28-31 Clomid 25mg /dag

Welk merk primo? Mag ook via PM

• #6.055

1-12 Test E 200mg /week
1-12 Mast E 200mg /week
1-12 Tren E 400mg /week
-
13-18 Test E 150mg /week
-
19-26 Test E 300mg /week
19-26 Deca 300mg /week
19-26 Mast E 200mg /week
1-28 HCG 700IU 2x /week
28-31 Clomid 25mg /dag

Zou 750iu dan doen.

Geen kickstart ;) kuur is zo goed en komt voldoende vrij vanaf eerste dag.

• #6.057
Toch maar gekozen voor 100mg tren a eod.
Icm 500 test e, 200mg mast genoeg of verhogen naar 400mg? Ben wat gevoelig voor tren sides namelijk dus heb ook nog wat t3 liggen mocht het nodig zijn.

Medische dosissen deca liggen rond de 50-100mg right? Heb nog een vialtje liggen die ik mooi voor dat herstel kan gebruiken.

200mg mast beginnen en verhogen indien nodig. T3 25-50mcg/dag als je last krijgt.

Medische dosissen deca zijn 25-50mg om de 2 a 3 weken :P Snap er niets van dat aanraden (België). Zeker geen deca bij je kuur, gaat niet goed samen met tren en de rest op die dosissen.

• #6.058

Immuun stimulerend middel zoals imunixx kan je gebruiken of ontstekingsremmer.

Heeft idd effect op je immuunsysteem.

• #6.059
Klein verslagje over de kuur. Ga morgen beginnen met nakuur na 6 weken 250mg test-e en 200mg primo. Ik heb een prognose geteld qua kracht en massa, en heb dat nagenoeg behaald. Verder, ik geloof toch een klein beetje meer acne, op mijn rug, maar niet noemenswaardig. En gyno? Ik weet het niet zeker, ik heb namelijk pseudo-gyno, pofferige tepels, maar ze lijken net iets voller dan eerst. Ik heb eigenlijk ook een wat te hoog vetpercentage, en had dus misschien de verhouding moeten aanpassen door primo omhoog te doen en test-e naar beneden te doen. Maar ik maak me er niet echt zorgen over. Verder geen sides (misschien iets kleinere testikellen). Ben erg tevreden.

Mooi ;)

• #6.060
Cools, ik weet dat jij dbol nooit aan zou raden maar zou dit toch graag als kickstart eens willen proberen voor 4 weken.

1/10 Test 300mg pw
1/10 Mast 200mg pw
1/4 Dbol 40mg ed
Hcg 1000iu pw

Zou de a/e verhouding tijdens de eerste 4weken oké zijn of is het teveel oestrogeen door de test dbol en hcg?

Geen dbol :p neem gewoon anavar. Dbol is sowieso teveel oestrogeen icm rest.

Terug
Naar boven