Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Winny eruit en primo omhoog zou ik doen. Alhoewel 10mg/dag net kan icm test en primo en heeft zeker een toegevoegde waarde omdat je naar het totaal van aas moet zien. Anavar heeft wel voorkeur.

Allereerst bedankt voor je reactie. Ik heb die winny tabs nog liggen en HG primo was me net te duur om op 250 te gaan zitten, Ik dacht dat die 10mg de balans zou goed doen en misschien SHBG zou verlagen en misschien wat waterretentie zou tegen gaan. Dus het heeft jou zegen?

Alvast bedankt!

Human grade primo?? No go primo wordt niet meer human grade gedaan toch?? Zeg het alsjelieft als ik het verkeerd heb medeforum leden maar primo moet je altijd UG halen toch?

Ik zou er mee wachten omdat het niet zeker is dat je dit krijgt tijdens een kuur. Normaal gezien gaat de DHT verlaging voor een slechte a:e balans zorgen, maar tijdens een kuur heb je wat androgenen op overschot.

Door de 500mg test is de kans er wel. Ik zou dit verlagen naar 350mg gezien je al 280mg anavar per week neemt.
Zou het een optie zijn 350mg tot de anavar op is en dan 500mg test ?

1-4 test 350mg
5-10 test 500mg
1-4 anavar 40mg

Ik had bij mijn vorige kuur wel last van gynos, dat was met test 250 tren 400 en heb wel moeite moeten doen om dit weg te krijgen vandaar de angst voor borstvorming en vraag omtrent preventief nolvadex te slikken

Human grade primo?? No go primo wordt niet meer human grade gedaan toch?? Zeg het alsjelieft als ik het verkeerd heb medeforum leden maar primo moet je altijd UG halen toch?

Bayer verkoopt het nu onder de naam "Rimobolan" er is met enige moeite aan te komen. Succes

Als je bang ben voor gyno waarom dan geen goede a:e aanhouden met var of mast? En aromasin indien nodig? @an1mal

Hoi cools, zijn er studies tav herstel na het kuren en het herstel hiervan? Van hoe je eigen test weer terugkomt op de baseline? Ik hoor steeds vaker dat je eigen test nooit meer op het niveau terug komt van vòòr het kuur(en)?

Hoi cools, zijn er studies tav herstel na het kuren en het herstel hiervan? Van hoe je eigen test weer terugkomt op de baseline? Ik hoor steeds vaker dat je eigen test nooit meer op het niveau terug komt van vòòr het kuur(en)?

Er is in Nederland een studie omtrent het herstel bezig. (Doe zelf ook mee) Dit wordt gedaan bij de anabole poli in Haarlem. Volgens hun is dit het eerste Nederlandse onderzoek naar anabole en ze hopen dat dit niet de laatste zal zijn.

Maar het onderzoek loopt dus nog er zijn nog geen resultaten omdat het onderzoek toelaat om 100 kandidaten te onderzoeken en te volgen tot een half jaar na hun kuur.
(Dit zal waarschijnlijk nog wel een jaartje duren)

@88ja betalen ze ook je aas? All in lijkt mij dan ? :banana: Snel naar haarlem dan haha

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 88ja
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.032
Nee hoeft ook nie ma 250 en 100 zijn beide 1 ampul scheeld een hoop gekloot

Wordt moeilijk dan. 350mg totale stof is niet echt een cruise meer te noemen. 250mg test is toch het max. Je zou de helft in een spuitje kunnen bewaren, maar steriel is het niet echt meer dan. Heb je geen lege hcg meer liggen? Kan je ontsmetten en dan indoen.

• #6.033
@Cools mogelijk om tekunnen kuren op hcg? En masteron 400-500 ? en dan test waarde 250?? Is human grade en niet duur en dosering voelt wat vertrouwbaarder ? Of woorden je tests dan tegroot?

Bij hcg 500iu 2x/week moet je rekenen op een gelijke test waarde van 125mg test e/week. Dus icm 400-500mg mast en 250mg test e bv. heb je een vrij goede verhouding.

• #6.034
Allereerst bedankt voor je reactie. Ik heb die winny tabs nog liggen en HG primo was me net te duur om op 250 te gaan zitten, Ik dacht dat die 10mg de balans zou goed doen en misschien SHBG zou verlagen en misschien wat waterretentie zou tegen gaan. Dus het heeft jou zegen?

Alvast bedankt!

Het is zeker te doen ;)

• #6.035
Zou het een optie zijn 350mg tot de anavar op is en dan 500mg test ?

1-4 test 350mg
5-10 test 500mg
1-4 anavar 40mg

Ik had bij mijn vorige kuur wel last van gynos, dat was met test 250 tren 400 en heb wel moeite moeten doen om dit weg te krijgen vandaar de angst voor borstvorming en vraag omtrent preventief nolvadex te slikken

Zou dan een andere kuur nemen. Week 5 tot 10 gaat je oestrogeen te hoog zitten en wordt de kans op verdere gyno groter.

25-50mcg/dag. Ik zou voor T3. Of T4 kan is een goede vraag, je vrij T4 wil je niet te hoog en dacht dat de omzetting van T3 naar T4 makkelijker gaat. Zal ik zo eens even nakijken.
Omzetting van T3 naar T4? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik zie daar ook het nut niet van, aangezien T3 by far het meest potent is op de TR.

• #6.039
Omzetting van T3 naar T4? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik zie daar ook het nut niet van, aangezien T3 by far het meest potent is op de TR.

T4 naar T3 moet dat zijn. T3 kan weer naar wat andere dingen omzetten.

T3 is potenter inderdaad en T4 is langer actief en in hogere hoeveelheid aanwezig. T4 wordt als prohormoon gezien als reserveopslag van T3.

Dus T3 lijkt me de beste keuze om te nemen. 25-50mcg is voldoende ter ondersteuning. Hogere dosissen is eerder voor andere doeleinden. T4 zou kunnen, maar de vraag is hoeveel omgezet wordt en of dit effect heeft op de activiteit van enzymen.

Laatst bewerkt:
Cools, op basis van je startpost heb ik de volgende cycle samengesteld:

1/9: 250mg 1ml test-e ew
4/9: 20 mg anavar ed
11/12: 10/20 mg nolva ed

Ik zie veel informatie over het toevoegen van Arimidex op lage dosis EOD. Waarom is dit en is het aan te raden? Bijvoorbeeld enkel tijdens de combinatie in de weken 4/9 of de gehele kuur?

Terug
Naar boven