MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hoi cools, naast 250-300mg test doet winny op 40mg per dag iets goeds voor je AE verhouding?

Dit heb ik toevallig nog staan en wil eigenlijk niet iets bijbestellen.

Cools, hCG de eerste dag je kuur mee zetten lijkt me overdreven? Vanaf week 2 mee laten lopen?

@Cools Wat vind je van deze kuur.

1/6 Testosteron enanthate 250mg EW
1/6 Primo 200mg EW
1/6 Winstrol 70mg EW (10mg per dag, orals)
10 dagen Clomid 50mg ED
Bij voorbaat dank!

Winstrol is nog eens extra androgeen waardoor je balans niet meer goed klopt. Je kiest ervoor om een lage dosis te doen van 10 mg per dag, maar dit gaat weinig opleveren denk ik. Verder is het een oral en krijgen de meeste mensen er onder andere gewrichtspijn van. Dus zou zelf de winstrol eruit kicken.

+1 nooit langer dan 4wk als kickstart, maar is beter zonder...

Wacht even op Cools zijn reactie ligt eraan wat hij ervan vindt kwa de a:e
En als het mogelijk is kwa a:e
gewoon die 10mg voor 4weekjes bij doen je krijgt zowiezo geen sides en werking zal minimaal zijn niet zichtbaar maar wel goed voor het totaal plaatje als het kan kwa a:e peace !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.011
  • #6.012
Hoi cools, naast 250-300mg test doet winny op 40mg per dag iets goeds voor je AE verhouding?

Dit heb ik toevallig nog staan en wil eigenlijk niet iets bijbestellen.

40mg winny/dag is 280mg/week. Dat kan net, maar zou toch voor anavar gaan dan. Als je last van je gewrichten last krijgt op 40mg winny, naar 30mg verlagen of zelfs 20. Die a:e is goed vanaf 10-20mg bij 250-300mg test.

• #6.014
@Cools Wat vind je van deze kuur.

1/6 Testosteron enanthate 250mg EW
1/6 Primo 200mg EW
1/6 Winstrol 70mg EW (10mg per dag, orals)
10 dagen Clomid 50mg ED
Bij voorbaat dank!

Winny eruit en primo omhoog zou ik doen. Alhoewel 10mg/dag net kan icm test en primo en heeft zeker een toegevoegde waarde omdat je naar het totaal van aas moet zien. Anavar heeft wel voorkeur.

150-150 is toch goed? Je hoef toch niet tegainen in een cruise lijkt mij?

@Cools mogelijk om tekunnen kuren op hcg? En masteron 400-500 ? en dan test waarde 250?? Is human grade en niet duur en dosering voelt wat vertrouwbaarder ? Of woorden je tests dan tegroot?

Terug
Naar boven