- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Dit, niet zomaar dutasteride gebruikenweet niet of ze ondertussen verbeteringen hebben gemaakt en of dit artikel klopt, Maar ergogenics heeft wel vaker wtf artikelen gehad![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit, niet zomaar dutasteride gebruikenweet niet of ze ondertussen verbeteringen hebben gemaakt en of dit artikel klopt, Maar ergogenics heeft wel vaker wtf artikelen gehad![]()
Maar wel met een reden
0,5mg ed is niet veelIk zou dusta weglaten en elke dag pompoenpitolie 500mg tabletten nemen. Verlaagd de DHT en is goed voor huid/haar/prostaatMijn gyno is geheel weg, dan doe ik toch:
1-5 Test-E 350mg
6-10 Test-E 200mg
1-4 Anavar 40mg
10 dagen na laatste inject Clomid 25mg
Hcg 5-11 2x500iu
Overig: dustasteride 0,5mg ED
Dan zou die zo goed moeten zijn toch ? Ik heb de test 150mg gezet vanaf het moment dat ik de hcg erbij pak, zou dit zo good to go zijn ?
DHT wordt flink verlaagd met dustasteride ik geloof iets van 90% en finasteride 75% maar dustasteride schijnt sneller en effectiever te werken. Geen probleem DHT zo wordt verlaagd ? Want dustasteride heeft ook als bijwerking gyno. thx
@Cools Ik ben momenteel bezig met een test/tren kuur en wil Red Maca en pompoenpitolie erbij nemen. Nu is mijn vraag: Is maca hetzelfde als 'Red maca'? Ik kan nergens echt Red maca vinden maar op genoeg plekken 'gewone' maca.
Thanks.
http://www.ergogenics.org/dutasteride-bij-testosteronkuur-waarom-zou-je.html
Raar, dit onderzoek zegt dat dustasteride geen effect heeft op de prostaat terwijl ik mensen spreek die hier zeer tevreden over zijn
@Cools
Heb je toevallig een artikel over Dostinex/Caber ik hoor vaker hierover voor als mensen Deca gebruiken. Wat doet het precies en waarom word er niet vaak iver gesproken terwijl de Amerikanen het bij vrijwel elke cycle nemen.
Mmmh ja maar mijn insteek van de dusta was om ook na de kuur wat minder last te hebben van mijn prostaat. Ik merk dat ik namelijk vaker naar de wc moet dan vroeger, wil niet dat dit erger wordt dus daarom leek dusta mij beter omdat dit de vergroting kan terug dringenIk zou dusta weglaten en elke dag pompoenpitolie 500mg tabletten nemen. Verlaagd de DHT en is goed voor huid/haar/prostaat
Oke, ik zou cools even vragen hij had mij pompoenpitolie 500mg ed aanbevolen om sides te mindere en DHT op pijl tehoudenMmmh ja maar mijn insteek van de dusta was om ook na de kuur wat minder last te hebben van mijn prostaat. Ik merk dat ik namelijk vaker naar de wc moet dan vroeger, wil niet dat dit erger wordt dus daarom leek dusta mij beter omdat dit de vergroting kan terug dringen
Dank je wel voor je antwoord.Heb je clomid op 25mg/dag al geprobeerd?
Aromasin kan je gewoon ook gebruiken als nakuur. Verhinderd de omzetting naar oestrogeen en heeft zelfde uitwerking op je hypothalamus -> hypofyse -> testosteron stimulatie. Clomid of nolva blokkeren de receptor, maar maakt dus niet uit als het om testosteronstimulatie gaat.
@Cools
20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor snellerherstel en toch een goede A:E verhouding.
Welk is het verschil in winst met 4 weken 30mg anavar met deze 2 kuurtjes ?
Ook na 2/3 maanden herhaalbaar ?
@Cools & de andere
Ik ben van plan binnen enkele weken een kuur te beginnen. Het is nl 5 jaar geleden sinds mijn vorige. Deze was 12 weken 500mg/week test e en 3 weken kickstrat winstrol 40mg/dag.
Nu na het lezen van deze thread ben ik nl op volgende uitgekomen ivm een geode A:E verhouding.
1-12 test e 400mg/week
1-12 mast e 300mg/week
1-3 winstrol 40mg/dag
nakuur nolva
Is deze een goede combinatie ivm de hoeveelheden of zou er beter iets worden aangepast?
Thx!
Dank je wel voor je antwoord.
Ja ook Clomid al geprobeerd op 25 mg, ik denk misschien lag het eraan dat ik pas in mijn nakuur zat dat ik er zo een last van had.
Maar van de week ook nog 25 mg geprobeerd maar ik ga echt conditioneel helemaal stuk, droom ook raar ervan.
Heb ook al een paar merken geprobeerd.
Ik denk dat ik maar even een paar weekjes arofixen pak op 10 of 20 mg.
Heb een beetje last van borstvorming en hou wel wat vet vast, dus even dat i.s.m. een goede cut.
Heb je verder nog tips? thanks.