XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Mijn gyno is geheel weg, dan doe ik toch:

1-5 Test-E 350mg
6-10 Test-E 200mg
1-4 Anavar 40mg
10 dagen na laatste inject Clomid 25mg
Hcg 5-11 2x500iu

Overig: dustasteride 0,5mg ED

Dan zou die zo goed moeten zijn toch ? Ik heb de test 150mg gezet vanaf het moment dat ik de hcg erbij pak, zou dit zo good to go zijn ?

DHT wordt flink verlaagd met dustasteride ik geloof iets van 90% en finasteride 75% maar dustasteride schijnt sneller en effectiever te werken. Geen probleem DHT zo wordt verlaagd ? Want dustasteride heeft ook als bijwerking gyno. thx
Ik zou dusta weglaten en elke dag pompoenpitolie 500mg tabletten nemen. Verlaagd de DHT en is goed voor huid/haar/prostaat

@Cools
Heb je toevallig een artikel over Dostinex/Caber ik hoor vaker hierover voor als mensen Deca gebruiken. Wat doet het precies en waarom word er niet vaak iver gesproken terwijl de Amerikanen het bij vrijwel elke cycle nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.105
@Cools Ik ben momenteel bezig met een test/tren kuur en wil Red Maca en pompoenpitolie erbij nemen. Nu is mijn vraag: Is maca hetzelfde als 'Red maca'? Ik kan nergens echt Red maca vinden maar op genoeg plekken 'gewone' maca.

Thanks.

Nee, alleen Red maca heeft een positief effect op de prostaat en dus waarschijnlijk een anti-DHT werking. Ik zou het niet combineren met pompoenpitolie, want je DHT wil je niet te laag hebben.

Red maca is momenteel alleen via ebay verkrijgbaar.

• Like
Waarderingen: REJ
  • #6.106
http://www.ergogenics.org/dutasteride-bij-testosteronkuur-waarom-zou-je.html

Raar, dit onderzoek zegt dat dustasteride geen effect heeft op de prostaat terwijl ik mensen spreek die hier zeer tevreden over zijn

Als je naar resultaten van de grootte van de prostaat ziet dan zie je dat dustasteride toch mogelijk de vergroting beperkt bij gebruik van test. Alhoewel statistisch niet significant dit waarschijnlijk door de persoonsafhankelijke gevoeligheid aan DHT. Dit wil niet zeggen dus dat het geen effect heeft bij ter voorkoming/beperking van haaruitval (specifieke lokale 5-alfa-reducatase enzymen)

Fina is dan misschien een betere keuze voor de prostaat. Uiteindelijk blijft het ook dosisafhankelijk, testosteron heeft van zichzelf al een androgene werking net zoals alle aas.

• #6.107
@Cools
Heb je toevallig een artikel over Dostinex/Caber ik hoor vaker hierover voor als mensen Deca gebruiken. Wat doet het precies en waarom word er niet vaak iver gesproken terwijl de Amerikanen het bij vrijwel elke cycle nemen.

Door dopamine te verhogen, wordt prolactine laag gehouden. Dit als Deca (en dus waarschijnlijk tren) prolactine verhoogt. Onderzoek zegt van niet, maar vreemd genoeg heb ik al bloedonderzoeken gezien met hoge prolactine waardes na een tren of deca kuur. Het kan dat dit na de kuur stijgt.

@Cools
20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor snellerherstel en toch een goede A:E verhouding.

Welk is het verschil in winst met 4 weken 30mg anavar met deze 2 kuurtjes ?

Ook na 2/3 maanden herhaalbaar ?

Ik zou dusta weglaten en elke dag pompoenpitolie 500mg tabletten nemen. Verlaagd de DHT en is goed voor huid/haar/prostaat
Mmmh ja maar mijn insteek van de dusta was om ook na de kuur wat minder last te hebben van mijn prostaat. Ik merk dat ik namelijk vaker naar de wc moet dan vroeger, wil niet dat dit erger wordt dus daarom leek dusta mij beter omdat dit de vergroting kan terug dringen

Mmmh ja maar mijn insteek van de dusta was om ook na de kuur wat minder last te hebben van mijn prostaat. Ik merk dat ik namelijk vaker naar de wc moet dan vroeger, wil niet dat dit erger wordt dus daarom leek dusta mij beter omdat dit de vergroting kan terug dringen
Oke, ik zou cools even vragen hij had mij pompoenpitolie 500mg ed aanbevolen om sides te mindere en DHT op pijl tehouden
Ben 4 weken met pompoenpitolie bezig en het werkt prima

Mijn huidige stats zijn 183cm 86k 11-12%

Red ik het met het cools kuurtje om 2 kilo (test e 250 / primo 250 6 weken) aan te komen en onder de 10% te raken?

of kan ik beter een lange cycle doen van low test 250/300 high Primo opbouwend naar 800 voor 10-12 weken?

Laatste cycle was precies een jaar terug en was deze low test high primo cycle, heb alle kilo's behouden alleen wat vetter geworden
jaar ervoor test e 400 gedaan voor +/- 14 weken, maar te fat eruit gekomen en na mislukte cut en ziekte veel verloren

Ja is mogelijk als je nu 11% en gewoon onderhoud aan houden val je 1%af en 2 kilo is wel haalbaar om overtehouden denk ik

@Cools & de andere

Ik ben van plan binnen enkele weken een kuur te beginnen. Het is nl 5 jaar geleden sinds mijn vorige. Deze was 12 weken 500mg/week test e en 3 weken kickstrat winstrol 40mg/dag.

Nu na het lezen van deze thread ben ik nl op volgende uitgekomen ivm een geode A:E verhouding.

1-12 test e 400mg/week
1-12 mast e 300mg/week
1-3 winstrol 40mg/dag
nakuur nolva

Is deze een goede combinatie ivm de hoeveelheden of zou er beter iets worden aangepast?

Thx!

Heb je clomid op 25mg/dag al geprobeerd?

Aromasin kan je gewoon ook gebruiken als nakuur. Verhinderd de omzetting naar oestrogeen en heeft zelfde uitwerking op je hypothalamus -> hypofyse -> testosteron stimulatie. Clomid of nolva blokkeren de receptor, maar maakt dus niet uit als het om testosteronstimulatie gaat.
Dank je wel voor je antwoord.
Ja ook Clomid al geprobeerd op 25 mg, ik denk misschien lag het eraan dat ik pas in mijn nakuur zat dat ik er zo een last van had.
Maar van de week ook nog 25 mg geprobeerd maar ik ga echt conditioneel helemaal stuk, droom ook raar ervan.
Heb ook al een paar merken geprobeerd.
Ik denk dat ik maar even een paar weekjes arofixen pak op 10 of 20 mg.
Heb een beetje last van borstvorming en hou wel wat vet vast, dus even dat i.s.m. een goede cut.
Heb je verder nog tips? thanks.

• #6.115
@Cools
20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor snellerherstel en toch een goede A:E verhouding.

Welk is het verschil in winst met 4 weken 30mg anavar met deze 2 kuurtjes ?

Ook na 2/3 maanden herhaalbaar ?

Verschil is dat je oestrogeen op pijl blijft en dus mogelijk iets meer winst geeft tov 30mg anavar only. Korte nakuur is wel nodig dan, maar herstel blijft snel.

Kan je ook herhalen om de 2/3 maanden.

• #6.116
@Cools & de andere

Ik ben van plan binnen enkele weken een kuur te beginnen. Het is nl 5 jaar geleden sinds mijn vorige. Deze was 12 weken 500mg/week test e en 3 weken kickstrat winstrol 40mg/dag.

Nu na het lezen van deze thread ben ik nl op volgende uitgekomen ivm een geode A:E verhouding.

1-12 test e 400mg/week
1-12 mast e 300mg/week
1-3 winstrol 40mg/dag
nakuur nolva

Is deze een goede combinatie ivm de hoeveelheden of zou er beter iets worden aangepast?

Thx!

Ipv winstrol anavar 20mg/dag voor 2 weken. 350mg test e en mast 200mg (eerste 2 weken 100mg).

• #6.117
Dank je wel voor je antwoord.
Ja ook Clomid al geprobeerd op 25 mg, ik denk misschien lag het eraan dat ik pas in mijn nakuur zat dat ik er zo een last van had.
Maar van de week ook nog 25 mg geprobeerd maar ik ga echt conditioneel helemaal stuk, droom ook raar ervan.
Heb ook al een paar merken geprobeerd.
Ik denk dat ik maar even een paar weekjes arofixen pak op 10 of 20 mg.
Heb een beetje last van borstvorming en hou wel wat vet vast, dus even dat i.s.m. een goede cut.
Heb je verder nog tips? thanks.

Dan kan je gewoon aroxifen gebruiken.

Als je last van borstvorming en wat vet hebt je kuren hierop aanpassen -> low test en andere aromatiserende aas vermijden icm high primo.

Hey Cools sorry als ik je lastig val soms met al die vragen :o
Ik was benieuwd hoe anavar en winstrol pieken lopen ?
Is dat 4uur opbouwend en dan geleidelijk afdalen of hoe zit dat ? Ben hier heel benieuwd naar :rolleyes::D

Het wordt gewoon direct opgenomen en neemt daarna geleidelijk af.

Terug
Naar boven