AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.121
Hey Cools sorry als ik je lastig val soms met al die vragen :o
Ik was benieuwd hoe anavar en winstrol pieken lopen ?
Is dat 4uur opbouwend en dan geleidelijk afdalen of hoe zit dat ? Ben hier heel benieuwd naar :rolleyes::D

Daar zou ik niet teveel aandacht aan besteden. De alkylatie voorkomt sneller afbraak, maar opname is meteen. Daarna wordt het stilaan afgebroken en beschikbaar gesteld voor je receptoren.

Er is een halfwaardetijd van ongeveer 10-12u. Dus na 1 inname is de helft nog beschikbaar na die tijd. Ik raad meestal aan 2 a 3 innames verspreid over de dag om die reden.

Alles wordt direct opgenomen, zou een beetje raar zijn als je iets eet/slikt/drinkt en het wordt pas na 4 uur oid opgenomen:p. En daarna gaat het geleidelijk, afhankelijk van de halfwaardetijd, afnemen. Of nja niet direct dan, afhankelijk van de manier van inname zit er wel wat tijd in. Oraal iets van +-1 uur gok ik.

Alles wordt direct opgenomen, zou een beetje raar zijn als je iets eet/slikt/drinkt en het wordt pas na 4 uur oid opgenomen:p. En daarna gaat het geleidelijk, afhankelijk van de halfwaardetijd, afnemen. Of nja niet direct dan, afhankelijk van de manier van inname zit er wel wat tijd in. Oraal iets van +-1 uur gok ik.
Ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat je orals het best met vet eten in kan nemen, zodat de opname vertraagd wordt. Zit hier dan geen kern van waarheid in of begrijp ik jullie verkeerd

Ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat je orals het best met vet eten in kan nemen, zodat de opname vertraagd wordt. Zit hier dan geen kern van waarheid in of begrijp ik jullie verkeerd
Verschilt per stof volgens mij. Sommigen zijn het beste op een lege maag, sommigen naast een maaltijd en daarvan weer een paar met een vetrijke maaltijd. Dacht dat de opname van roaccutane bijvoorbeeld echt flink toenam na een vetrijke maaltijd(30g+), de plasmaconcentraties vs fasted verdubbelden zelfs als ik me niet vergis.

Oke, ik zou cools even vragen hij had mij pompoenpitolie 500mg ed aanbevolen om sides te mindere en DHT op pijl tehouden
Ben 4 weken met pompoenpitolie bezig en het werkt prima
@Cools met pompoenpitolie worden de sides toch niet minder ? Doel van dustasteride is dat klachten na de kuur ook minder zijn.

Klachten: vaker plassen (zeker 3-5x vaker dan vroeger per dag) maar 's nachts gelukkig niet dus zo erg is het ook weer niet maar wel itritant

Pompoenpitolie is voor acne dat ik weet en kan je balans soms verbeteren?

Wat kost het ?en in hoeverre is het effectief voor prostaat gyno acne?

Wat kost het ?en in hoeverre is het effectief voor prostaat gyno acne?
14,95 voor 45 tabs. Persoonsgebonden, mijn eerste kuur test only 500mg zat ik onder de acne. Nu zit ik in week 4. 500 test 600 bold en acne is nihil. Gebruik zelf nog Liver & Organ defender van Rich piana erbij. 1 Capsule pompoenpitolie moet voldoende zijn elke dag als je meer gaat pakken word je DHT te laag en dat kan je immuunsysteem omlaag halen.

@frederukk goede keuze van die liver en organ beschermer ! Rich pania doet de gekste dingen dus die zal ze organen denk wel graag beschermen :) dat is het enigste wat ik van rich piana zou kopen :)

• #6.133
@Cools met pompoenpitolie worden de sides toch niet minder ? Doel van dustasteride is dat klachten na de kuur ook minder zijn.

Klachten: vaker plassen (zeker 3-5x vaker dan vroeger per dag) maar 's nachts gelukkig niet dus zo erg is het ook weer niet maar wel itritant

DHT gerelateerde sides worden minder doordat pompoenpitolie de omzetting verminderd net zoals dustasteride en fina.

Werkt ook goed voor prostaat dus, alhoewel Red Maca enige is die in onderzoek de prostaat terug verkleint.

Ik heb altijd pijn tijdens het kuren ergens prostaat (denk ik ) steken ? Betekent het dan dat de prostaat groeit?

DHT gerelateerde sides worden minder doordat pompoenpitolie de omzetting verminderd net zoals dustasteride en fina.

Werkt ook goed voor prostaat dus, alhoewel Red Maca enige is die in onderzoek de prostaat terug verkleint.
Dus met andere woorden: geen dustasteride slikken als ik hiermee de prostaat wil verkleinen want deze doet enkel de dht verlagen en niet verkleinen?

• #6.137
Dus met andere woorden: geen dustasteride slikken als ik hiermee de prostaat wil verkleinen want deze doet enkel de dht verlagen en niet verkleinen?

DHT verlagen staat niet meteen gelijk aan prostaatgroei verhinderen of verkleinen. Je zit ook met de androgene activiteit van testosteron en andere aas zelf. Dus is afhankelijk van gebruikte middelen (zoals het androgene tren) en je gevoeligheid. Het kan wel de groei beperken.

Als je geen aas gebruikt zou het de prostaat in theorie wel kunnen verkleinen. Maar dat hangt van de sterkte van het middel en plaatselijke werking af.

Laatst bewerkt:
14,95 voor 45 tabs. Persoonsgebonden, mijn eerste kuur test only 500mg zat ik onder de acne. Nu zit ik in week 4. 500 test 600 bold en acne is nihil. Gebruik zelf nog Liver & Organ defender van Rich piana erbij. 1 Capsule pompoenpitolie moet voldoende zijn elke dag als je meer gaat pakken word je DHT te laag en dat kan je immuunsysteem omlaag halen.

Dat is wel erg duur maat! Ik kan de beste pompoenpitolie (echt olie, geen tabs) krijgen die er maar te krijgen valt. Rechtstreeks uit Marokko. Als je geïnteresseerd bent moet je me maar een Pm sturen

Ik heb ze bij de tuinen gehaald. Zijn gewoon van die capsules met 1000mg olie erin. Net zoals bv visolie.
Was nog geen tientje voor 100 st.

Cools, hoe zit het met vitamine a en acne, ik las dat vitamine a ook in Roa zit? Proberen waard?

Terug
Naar boven