AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik heb ze bij de tuinen gehaald. Zijn gewoon van die capsules met 1000mg olie erin. Net zoals bv visolie.
Was nog geen tientje voor 100 st.

Morgen ff halen, staat er gewoon pompoenpitolie op of een andere benaming. Heb namelijk geen zin om aan een medewerkster te vragen:p

Dat is wel erg duur maat! Ik kan de beste pompoenpitolie (echt olie, geen tabs) krijgen die er maar te krijgen valt. Rechtstreeks uit Marokko. Als je geïnteresseerd bent moet je me maar een Pm sturen
Pompoenpitten vind je zeer goedkoop in vele winkels en dat is evengoed als pompoetpitolie wat je ook redelijk gemakkelijk te koop vindtin de meeste reformwinkels.

Wat eerder slechte erecties en impotentie veroorzaakt.
Ik heb een week 1000mg gepakt. was meteen ziek. En erectie en impotentie lijkt me sterk.. het is een natuurproduct. Dus mannen die elke dag pompoenpitolie/pompoenpitten eten is kans op slechte erecties en impotent sterk verhaal.
Ohja en mensen met prostaat problemen nemen dit product die moeten 1500mg per dag nemen.

Ik heb een week 1000mg gepakt. was meteen ziek. En erectie en impotentie lijkt me sterk.. het is een natuurproduct. Dus mannen die elke dag pompoenpitolie/pompoenpitten eten is kans op slechte erecties en impotent sterk verhaal.
Ohja en mensen met prostaat problemen nemen dit product die moeten 1500mg per dag nemen.
Dat je ziek werd, is toevallig. En wat slechte erecties, impotentie en libidoverlies betreft. Dat zijn de voornaamste kenmerken van te weinig DHT. DHT heeft daar trouwens meer invloed op dan testosteron. Als je dus vertelt dat dit een sterk verhaal lijkt omdat een natuurproduct betreft, wil dat ook zeggen dat dit natuurproduct je DHT niet vermindert en dus ook geen invloed heeft op je prostaat. Dus spreek je jezelf tegen. Ik heb zelf een tijdje pompoenpitten genomen en voelde na een een korte periode dat ik er teveel nam. Ben er mee gestopt en na een paar dagen ging het weer zoals het moest. Nu neem ik er veel minder. Het is juist door deze kenmerken die je gemakkelijk gewaar wordt dat je mag veronderstellen dat je teveel DHT blokkeert.

Laatst bewerkt:
Dat je ziek werd, is toevallig. En wat slechte erecties, impotentie en libidoverlies betreft. Dat zijn de voornaamste kenmerken van te weinig DHT. DHT heeft daar trouwens meer invloed op dan testosteron. Als je dus vertelt dat dit een sterk verhaal lijkt omdat een natuurproduct betreft, wil dat ook zeggen dat dit natuurproduct je DHT niet vermindert en dus ook geen invloed heeft op je prostaat. Dus spreek je jezelf tegen.
Ask @Cools

@Cools

Maandag moet ik voor mijn hart de fietsproef doen als controle, nu was ik dat helemaal vergeten en ben ik ondertussen al aan het kuren geslagen met... Tren.
Denk je dat dit voor afwijkingen zal zorgen of zullen de resultaten het gewoon laten lijken alsof ik een slechte conditie heb?

Ik heb nergens last van en neem al zeker 4 weken lang elke dag 1000mg. Op het potje word zelfs aanbevolen om 3 caps per dag te nemen..

Ik heb nergens last van en neem al zeker 4 weken lang elke dag 1000mg. Op het potje word zelfs aanbevolen om 3 caps per dag te nemen..
Ik zeg niet dat 1000mg teveel is. Ik weet niet welke hoeveelheid je moet nemen. Dat zal ook persoonsgebonden zijn. Ik zeg enkel dat als je DHT teveel verlaagt, je dat zal voelen op gebied van libido en erecties en niet omdat je ziek wordt door een verminderd imuunsysteem. Dat geldt ook voor middelen zoals fina en dutasteride, enz... Ik heb de pompoenpitten zelf genomen en waarschijnlijk teveel want ik werd dat toch zeer vlug gewaar dat ik er teveel nam.
[doublepost=1459591638,1459591338][/doublepost]
@Cools

Maandag moet ik voor mijn hart de fietsproef doen als controle, nu was ik dat helemaal vergeten en ben ik ondertussen al aan het kuren geslagen met... Tren.
Denk je dat dit voor afwijkingen zal zorgen of zullen de resultaten het gewoon laten lijken alsof ik een slechte conditie heb?
Jij studeerde toch geneeskunde? Of heb ik het mis?

Ik zeg niet dat 1000mg teveel is. Ik weet niet welke hoeveelheid je moet nemen. Dat zal ook persoonsgebonden zijn. Ik zeg enkel dat als je DHT teveel verlaagt, je dat zal voelen op gebied van libido en erecties en niet omdat je ziek wordt door een verminderd imuunsysteem. Dat geldt ook voor middelen zoals fina en dutasteride, enz... Ik heb de pompoenpitten zelf genomen en waarschijnlijk teveel want ik werd dat toch zeer vlug gewaar dat ik er teveel nam.
[doublepost=1459591638,1459591338][/doublepost]
Jij studeerde toch geneeskunde? Of heb ik het mis?

Gaf ik aan dat jij dat zei?
Iemand anders daarentegen zei dat wel..
Lijkt me stug dat er dan op de verpakking wel 3000mg aanbevolen wordt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.155
  • Like
Waarderingen: REJ
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.156
Ivm pompoenpitolie :p De sterkte hangt af van de concentratie actieve stoffen erin.

Van te laag DHT kan je erectieproblemen krijgen, maar kan ook een negatief effect op je immuunsysteem hebben. Persoons- en dosisafhankelijk dus.

DHT gerelateerde sides worden minder doordat pompoenpitolie de omzetting verminderd net zoals dustasteride en fina.

Werkt ook goed voor prostaat dus, alhoewel Red Maca enige is die in onderzoek de prostaat terug verkleint.

Jammer dat Red Maca alleen in poeder vorm te vinden is en ontzettend vies smaakt.
Zijn er geen Red Maca capsules beschikbaar? ik heb ze nog nergens gezien namelijk.

Pompoenpitten vind je zeer goedkoop in vele winkels en dat is evengoed als pompoetpitolie wat je ook redelijk gemakkelijk te koop vindtin de meeste reformwinkels.

Klopt maar hoe verhoud de pompoen pitten zich met geconcentreerde olie? ik eet namelijk 10 gr pompoen pitten per dag, hoeveel mg zuivere pompoenolie is dat dan eigenlijk?

Dat je ziek werd, is toevallig. En wat slechte erecties, impotentie en libidoverlies betreft. Dat zijn de voornaamste kenmerken van te weinig DHT. DHT heeft daar trouwens meer invloed op dan testosteron. Als je dus vertelt dat dit een sterk verhaal lijkt omdat een natuurproduct betreft, wil dat ook zeggen dat dit natuurproduct je DHT niet vermindert en dus ook geen invloed heeft op je prostaat. Dus spreek je jezelf tegen. Ik heb zelf een tijdje pompoenpitten genomen en voelde na een een korte periode dat ik er teveel nam. Ben er mee gestopt en na een paar dagen ging het weer zoals het moest. Nu neem ik er veel minder. Het is juist door deze kenmerken die je gemakkelijk gewaar wordt dat je mag veronderstellen dat je teveel DHT blokkeert.

Hoeveel gram pompoenpitten pak je nu dan per dag Skydirk?

Terug
Naar boven