AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Je houd ook wat over nog na 6 weken op 200mg, wat je weer kan gebruiken tijdens de volgende kuur. Dus valt wel mee. Ik begin 1 juni met 8 weken test-e 250 primo 200 (cut), daarna alleen nog maar 6 weken 250 test-e en 200 primo. Maak wel m'n anavar op tijdens de cutkuur, daalt het oestrogeen daar ook erg van Cools?
Ik hou niks over hoor in een vial zit 10 ml en 100mg/ml dus 200 mg voor 5 weken primo heb ik dan.

Dan neem ik gewoon test e.. vraag me btw af wat je van 200 mg primo voelt man misschien leuk als je cut maar niet als je diehard wilt bulken.

Het zal wel helpen, maar je moet niet teveel verwachten van dit soort kuurtjes. Dat is ook het hele punt van Cools denk ik, 2-3kilo pakken per kuur en snel herstellen met minder kans op bijwerkingen en jojo-effect.

Het zal wel helpen, maar je moet niet teveel verwachten van dit soort kuurtjes. Dat is ook het hele punt van Cools denk ik, 2-3kilo pakken per kuur en snel herstellen met minder kans op bijwerkingen en jojo-effect.
2-3 vvm? dat pak je niet eens met hoge kuren wrm wel met zon test/primo kuur? in 6 weken

Jawel want je pakt bijna alles in de eerste 6 weken, dus mákkelijk 2-3 vvm.

Zou ik immers voor tekenen met 6 weken kuren :)

Mijn volgende kuur wordt ook een cut kuur met 250 test en 200 primo...... de eeste 2 weken.
Daarna gaat de dosis omhoog :D

Er zijn inmiddels al zoveel mensen die dat kuurtje met 250Test 200Primo gebruikt hebben. Wat waren de bevindingen op het board eigenlijk?

Mijn volgende kuur wordt ook een cut kuur met 250 test en 200 primo...... de eeste 2 weken.

Er zijn inmiddels al zoveel mensen die dat kuurtje met 250Test 200Primo gebruikt hebben. Wat waren de bevindingen op het board eigenlijk?
Volgens mij zijn er niet veel mensen die de kuur al hebben gevolgd...

Er is nochtans een UG merk wat net genoeg in 1 vial steekt, vials van 12ml...
Ook hun test-e is 12ml...
Idd, heel handig. Maar ik vraag me erg af of hun primo niet ondergedoseerd is, want het lijkt me niet een heel betrouwbaar merk in vergelijking met andere opties. Maar ik kan het mis hebben hoor.

ik had idd begrepen dat het een degelijk merk was :)

• Topic Starter Topic Starter
Yep dan verhoog je ook de kans op meer binding met aromatase door anavar of primo. Dus minder oestrogeen.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 15:25 ----------

Nog maar 1 persoon die het gebruikt heeft, correct dan. Zal ff quoten.

M'n huisgenoot neemt morgen z'n laatste clomid ter afronding van het befaamde Cools kuurtje. So far 1kg gezakt en ik denk een procentje of 4 in bodyfat gedaald. Bench 3rm werd 5rm, squat idem. Geen post cycle vermoeidheid of libido issues so far. Het perfecte kuurtje voor de non-kluizenaars, lol.
Precycle 93kg 15%, dus de winst is nog wat positiever. Met 1.80m en 8 jaar trainingservaring gaat het overigens ook om alles behalve een beginner.

Ah mooi :) Eens berekenen wat zijn verlies aan vet en winst aan spieren is.

1% is 0,93kg vet of spier. Zullen het gewoon op 1kg houden. 4% verloren zou dus betekenen op 93kg dat er een verlies is van 4kg vet.

Nu de spierwinst is de massa die in de plaats van het vet is gekomen (omdat er geen stijging in gewicht is, maar wel een hardere daling van % dan gewicht). 1% verlies is dus 1kg spierwinst, dit als het gewicht weer hetzelfde zou gebleven zijn.

Een daling van 1kg met een verlies van 4% zou dus betekenen dat er 3% spieren in de plaats is gekomen. 3kg spieren dus.

Goede resultaat op 15%. Nu dus op 11% ;)

Laatst bewerkt:
Wanneer en bij welke doses is het belangrijk om HCG erbij te gaan nemen?
Al bij Test/Deca 250/200 mg?

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 22:09 ----------

200primo-250test e icm maca.

Waarom adviseer je geen finasteride? ik weet dat je daarop tegen bent voor de een of andere onduidelijke reden maar mensen die erg bang zijn voor haaruitval kan finasteride een (tijdelijke) oplossing geven.

BTW is Fina slecht voor de lever?

Yep dan verhoog je ook de kans op meer binding met aromatase door anavar of primo. Dus minder oestrogeen.

1% is 0,93kg vet of spier. Zullen het gewoon op 1kg houden. 4% verloren zou dus betekenen op 93kg dat er een verlies is van 4kg vet.

Nu de spierwinst is de massa die in de plaats van het vet is gekomen (omdat er geen stijging in gewicht is, maar wel een hardere daling van % dan gewicht). 1% verlies is dus 1kg spierwinst, dit als het gewicht weer hetzelfde zou gebleven zijn.

Een daling van 1kg met een verlies van 4% zou dus betekenen dat er 3% spieren in de plaats is gekomen. 3kg spieren dus.

Dus 250 test 200 primo voor 6 weken en 7 dagen nakuren met nolvadex 20 mg? En wat als iemand 6/7 dagen traint en hoeveel kcals boven onderhoud moet hij dan nuttigen>?

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer en bij welke doses is het belangrijk om HCG erbij te gaan nemen?
Al bij Test/Deca 250/200 mg?

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 22:09 ----------

Waarom adviseer je geen finasteride? ik weet dat je daarop tegen bent voor de een of andere onduidelijke reden maar mensen die erg bang zijn voor haaruitval kan finasteride een (tijdelijke) oplossing geven.

BTW is Fina slecht voor de lever?

hcg verhoogt aromatase, dus zeker niet bij test-deca nemen. Hcg is alleen nodig als je teelballen krimpen om een sneller opstart te krijgen bij de nakuur.

Omdat finasteride zijn bijwerkingen heeft. Straks eens opzoeken welke het weer waren.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 23:00 ----------

Dus 250 test 200 primo voor 6 weken en 7 dagen nakuren met nolvadex 20 mg? En wat als iemand 6/7 dagen traint en hoeveel kcals boven onderhoud moet hij dan nuttigen>?

Nee nakuur, 2 weken na je laatste injectie, 50mg clomid voor 10 dagen.

Nou dan mag ie er toch een heel stuk boven zitten. Bij deze combi kan je vreten zonder in vet te stijgen.

Laatst bewerkt:
Cools, hoe denk je dan over verhoogde doseringen? Let's say een 500/400 test primo, of 750/600? Niet noemenswaardig meer gains of?

Ja dat is de laatste dag van z'n na-kuur. Wil wel weten wat ie over een maand overgehouden heeft

Nou dan mag ie er toch een heel stuk boven zitten. Bij deze combi kan je vreten zonder in vet te stijgen.

Dit vind ik toch wel sterk, dus on cycle bij deze kuur kan je extreem bulken zonder vet aan te komen? Verder nog een vraagje: als ik het goed begrijp dat bindt primo zich aan het aromatase enzym waardoor test niet omgezet kan worden naar oestrogeen. Dat is wat ik eruit haal, in ieder geval omdat je zegt als je primo te hoog doseert dat er niet veel test zou overblijven.

Maar dit wilt toch eigenlijk ook zeggen dat mensen met een hoger VP probleemloos deze kuur kunnen doen aangezien er weinig tot geen aromatase zal zijn door de primo? Of vergeet ik hier iets? Misschien dat mensen met meer vet ook meer aromatase enzym hebben waardoor een dosering van 200mg primo niet voldoende meer is om alles tegen te gaan?

Terug
Naar boven