Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, kuurtje gaat momenteel lekker :)
Test 250 icm 500iu hcgx2. Begon op 89,5 en nu 93,6 maar ik ben hele dag futloos en mijn honger gevoel is niet zoals voor de kuur (at toen echt als een beest om de 2u). Nu ben ik blij als ik kleinere maaltijden om de 3u af krijg. Verder kan ik ook meerdere malen per dag slapen als ik wil. Wat moet ik hiermee ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.762
Cools, kuurtje gaat momenteel lekker :)
Test 250 icm 500iu hcgx2. Begon op 89,5 en nu 93,6 maar ik ben hele dag futloos en mijn honger gevoel is niet zoals voor de kuur (at toen echt als een beest om de 2u). Nu ben ik blij als ik kleinere maaltijden om de 3u af krijg. Verder kan ik ook meerdere malen per dag slapen als ik wil. Wat moet ik hiermee ?

Alleen test en hcg? Ik zou dan mast of primo toevoegen. Kan door te hoog oestrogeen zijn je klachten.

Alleen test en hcg? Ik zou dan mast of primo toevoegen. Kan door te hoog oestrogeen zijn je klachten.
Ik merk inderdaad ook dat mijn tepels gevoelig beginnen te worden. Ik ben nu 26 dagen bezig. Welke dosis masteron/primo raad je aan ?

Had eerst anavar 30mg maar deze is nu op.
En waarom geen proviron? Las net in een ander topic dat masteron de injecteerbare versie van proviron is

Laatst bewerkt:
  • #6.764
Ik merk inderdaad ook dat mijn tepels gevoelig beginnen te worden. Ik ben nu 26 dagen bezig. Welke dosis masteron/primo raad je aan ?

Had eerst anavar 30mg maar deze is nu op.
En waarom geen proviron? Las net in een ander topic dat masteron de injecteerbare versie van proviron is

100-200mg mast of 200-300mg primo.

Proviron is geheel niet anabool, dus ben je beter af met het iets anabolere mast wat ook in enanthaat ester is te krijgen. Makkelijk samen met test in 1 spuit.

100-200mg mast of 200-300mg primo.

Proviron is geheel niet anabool, dus ben je beter af met het iets anabolere mast wat ook in enanthaat ester is te krijgen. Makkelijk samen met test in 1 spuit.
Oke duidelijk. Dit duurt wel even voor dit werkt toch ? Heb namelijk drukke weken nu, kan aromasin niet al helpen om nu direct te pakken om oestroegeen te verlagen of zeg je beter zo snel mogelijk masteron zetten en afwachten ? Ik voel de gyno ook al beginnen en gevoelig worden, geen knobbel.

• #6.766
Oke duidelijk. Dit duurt wel even voor dit werkt toch ? Heb namelijk drukke weken nu, kan aromasin niet al helpen om nu direct te pakken om oestroegeen te verlagen of zeg je beter zo snel mogelijk masteron zetten en afwachten ? Ik voel de gyno ook al beginnen en gevoelig worden, geen knobbel.

Werk vrij snel, binnen week merk je het.

@Cools

Zo te horen kom je met primo bij je test dus heel strak uit je kuur.

Zou dat bij je 250test 20mg Anna
Minder het geval kunnen zijn? Of net meer?
Omdat die volgens je onderzoeken toch net meer winst geeft

• #6.768
@Cools

Tijdje bridge gedaan op 250mg test waarbij mij libido vrij laag werd.. momenteel op 375 test/400 tren/400mast
Libido lijkt niet hoger te worden tenzij ik provi op 75mg pak, dan gelijk door het dak heen :rolleyes:.. any ideas?

• #6.770
@Cools

Tijdje bridge gedaan op 250mg test waarbij mij libido vrij laag werd.. momenteel op 375 test/400 tren/400mast
Libido lijkt niet hoger te worden tenzij ik provi op 75mg pak, dan gelijk door het dak heen :rolleyes:.. any ideas?

Test naar 250, zou nooit hoger gaan dan dat icm tren. En dan is 200mg mast voldoende erbij.

Werk vrij snel, binnen week merk je het.
Dus geen nolva of aromasin voor een week slikken ? Want ik voel me echt suf door de dag, kan een stuk minder presteren op school en concentreren. Zondag begin ik met 100mg masteron dus dan zou ik me nog een week suf en fitloos voelen..

Test naar 250, zou nooit hoger gaan dan dat icm tren. En dan is 200mg mast voldoende erbij.
Hmmm heb gevoel dat de test ondergedoseerd is zoals in een topic te lezen was, vandaar hoger gedoseerd.

Wat is de reden om test nooit hoger dan 250 te pakken icm tren?

• #6.773
Dus geen nolva of aromasin voor een week slikken ? Want ik voel me echt suf door de dag, kan een stuk minder presteren op school en concentreren. Zondag begin ik met 100mg masteron dus dan zou ik me nog een week suf en fitloos voelen..

Nee niet nodig, zal je wel merken ;) Is niet dat je een week moet wachten, een opbouwend verschil ga je meteen werken met maximaal effect vanaf injectie 2.

• #6.774
Hmmm heb gevoel dat de test ondergedoseerd is zoals in een topic te lezen was, vandaar hoger gedoseerd.

Wat is de reden om test nooit hoger dan 250 te pakken icm tren?

Is te oestrogeen. Tren versterkt de oestrogene werking, dus daarom test niet te hoog.

Weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag maarja.

@Cools

Zag je laatst reageren dat e5d geen zin had met lange esthers.

Is dit wel gunstigiger met sustanon?

En wordt dan bij bv een 250 test kuurtje gewoon elke 5e dag 1ml 250 test gezet of worden de verhoudingen dan aangepast. ?

• #6.776
Weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag maarja.

@Cools

Zag je laatst reageren dat e5d geen zin had met lange esthers.

Is dit wel gunstigiger met sustanon?

En wordt dan bij bv een 250 test kuurtje gewoon elke 5e dag 1ml 250 test gezet of worden de verhoudingen dan aangepast. ?

Niet echt, werking is ongeveer zelfde als test e omdat de esters elkaar opvolgen. Beiden dus 1x/week.

• Like
Waarderingen: REJ
Nee niet nodig, zal je wel merken ;) Is niet dat je een week moet wachten, een opbouwend verschil ga je meteen werken met maximaal effect vanaf injectie 2.
Oke bedankt ! Ik heb ook namelijk een trillening links van mijn buikspieren, op de plek van de milt. Al eens vaker hiervan gehoord ? Gister was het erger dan nu (had gister avond wel nog 40mg anavar gepakt en preworkout) maar nu voel ik ook nog samentrekkingen. Wat zou dit kunnen zijn, de milt of buikspieren ? Ben overigens nu helemaal klaar met anavar dus misschien dat dit ook een oorzaak kon zijn ?

Hey Cools,

Ik wil graag mijn nierfunctie laten controleren omdat dit voor mij zeer belangrijk is.

Verkrijg ik dmv de 2 onderstaande testen een compleet beeld wbt de nierfunctie?
http://bloedwaardentest.nl/creatinine-kreatinine-in-bloed-nierfunctie/
http://bloedwaardentest.nl/ureum-nieren/

Zijn er andere dingen die eventueel nog getest kunnen worden wbt de nieren?

Daarnaast wil ik kijken of mijn gear die ik momenteel gebruik legit is. Kan ik dat eenvoudig checken dmv onderstaande test?
http://bloedwaardentest.nl/testosteron/

Alvast veel dank!

Cools ik zit na te denken over een kuur met 500 mg test, 250 mg deca, 200 mg primo en 2x 750IU hcg per week. Ik neem aan dat de A:E verhouding niet helemaal juist is. Zou ik dit met Proviron (als ik geen mast wil gebruiken) enigzins op kunnen lossen en hoeveel? Of zou jij combinatie van test/deca/primo sowieso niet aanraden?

Oke bedankt ! Ik heb ook namelijk een trillening links van mijn buikspieren, op de plek van de milt. Al eens vaker hiervan gehoord ? Gister was het erger dan nu (had gister avond wel nog 40mg anavar gepakt en preworkout) maar nu voel ik ook nog samentrekkingen. Wat zou dit kunnen zijn, de milt of buikspieren ? Ben overigens nu helemaal klaar met anavar dus misschien dat dit ook een oorzaak kon zijn ?

Komt heel vaak voor, had ik ook in het begin

Hey Cools,

Ik wil graag mijn nierfunctie laten controleren omdat dit voor mij zeer belangrijk is.

Verkrijg ik dmv de 2 onderstaande testen een compleet beeld wbt de nierfunctie?
http://bloedwaardentest.nl/creatinine-kreatinine-in-bloed-nierfunctie/
http://bloedwaardentest.nl/ureum-nieren/

Zijn er andere dingen die eventueel nog getest kunnen worden wbt de nieren?

Daarnaast wil ik kijken of mijn gear die ik momenteel gebruik legit is. Kan ik dat eenvoudig checken dmv onderstaande test?
http://bloedwaardentest.nl/testosteron/

Alvast veel dank!

Naast creatinine zou je de lever functie kunnen checken
Als je je gear wil testen kun je het t beste naar Zwitserland sturen maar dat is peper duur

Terug
Naar boven