- Waardering
- 2.952
@Cools
Altijd als Ik gyno krijg gaat dit al snel weg met 40mg nolva maar op nu zit ik op de tren en trekt het niet eens een klein beetje weg. Heb aromasin op 10mg voor de nolva geprobeerd maar ook zonder succes.. Op 20mg word ik depri dus zo hoog pak ik zoiets niet. Arimidex en Femara zijn middelen die ik niet meer gebruik.. Denk je dat ik caber moet gaan halen? Moet ik dan eerst bloedprikken op prolactine?
40mg nolva is teveel. 20mg nolva werkt dan al als het goed is. Bij tren wordt dat moeilijker en aromasin gaat alleen je omzetting naar oestrogeen van test verminderen, dit werkt meestal maar dat wil zeggen dat je test dosis te hoog is icm tren.
Prolactineremmers werken soms ook bij tren. Ik zou dan mucuna pruriens nemen, bevat L-dopa en gaat dus prolactine verlagen.

ik zet maar 300mg test.. Ik verlaag het eens met 100mg want het begint een beetje uit de hand te lopen
Sowieso kan je best test ook verlagen. Masteron is meer compensatie voor libido en andere klachten. Tegen gyno kan je best test ook verlagen dan.