Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.801
@Cools
Altijd als Ik gyno krijg gaat dit al snel weg met 40mg nolva maar op nu zit ik op de tren en trekt het niet eens een klein beetje weg. Heb aromasin op 10mg voor de nolva geprobeerd maar ook zonder succes.. Op 20mg word ik depri dus zo hoog pak ik zoiets niet. Arimidex en Femara zijn middelen die ik niet meer gebruik.. Denk je dat ik caber moet gaan halen? Moet ik dan eerst bloedprikken op prolactine?

40mg nolva is teveel. 20mg nolva werkt dan al als het goed is. Bij tren wordt dat moeilijker en aromasin gaat alleen je omzetting naar oestrogeen van test verminderen, dit werkt meestal maar dat wil zeggen dat je test dosis te hoog is icm tren.

Prolactineremmers werken soms ook bij tren. Ik zou dan mucuna pruriens nemen, bevat L-dopa en gaat dus prolactine verlagen.

40mg nolva is teveel. 20mg nolva werkt dan al als het goed is. Bij tren wordt dat moeilijker en aromasin gaat alleen je omzetting naar oestrogeen van test verminderen, dit werkt meestal maar dat wil zeggen dat je test dosis te hoog is icm tren.

Prolactineremmers werken soms ook bij tren. Ik zou dan mucuna pruriens nemen, bevat L-dopa en gaat dus prolactine verlagen.

Ik ga het eens proberen :) ik zet maar 300mg test.. Ik verlaag het eens met 100mg want het begint een beetje uit de hand te lopen

Is je maag waarschijnlijk. Kan bij anavar zeker icm preworkout. Best bij eten nemen zonder iets bij en niet 40mg anavar in een keer.
Oke! Mijn tepels zijn wel gevoelig en er zit nog geen knobbeltje maar wel het stadium ervoor dat je heeel licht iets voelt als je drukt. Trekt dit nu vanzelf weg door de masteron omdat ik nu een hogere verhouding anabool heb ten op zichte van oestroegeen of moet ik hier aromasin voor slikken tegen het einde van de kuur of wat had jij in gedachten? Weet niet of dit vanzelf zal weg trekken, of eerst kijken of het weg trekt na de kuur en dan pas aromasin, mits het dan niet erger wordt.

• #6.804
Ik ga het eens proberen :) ik zet maar 300mg test.. Ik verlaag het eens met 100mg want het begint een beetje uit de hand te lopen

Is teveel afhankelijk hoe hoog je dosis tren is. Zou 150mg doen. Altijd lage dosis test bij tren behalve als je 200mg tren doet dan kan 250mg test nog net.

• #6.805
Oke! Mijn tepels zijn wel gevoelig en er zit nog geen knobbeltje maar wel het stadium ervoor dat je heeel licht iets voelt als je drukt. Trekt dit nu vanzelf weg door de masteron omdat ik nu een hogere verhouding anabool heb ten op zichte van oestroegeen of moet ik hier aromasin voor slikken tegen het einde van de kuur of wat had jij in gedachten? Weet niet of dit vanzelf zal weg trekken, of eerst kijken of het weg trekt na de kuur en dan pas aromasin, mits het dan niet erger wordt.

Wat neem je allemaal exact? :p Sowieso kan je best test ook verlagen. Masteron is meer compensatie voor libido en andere klachten. Tegen gyno kan je best test ook verlagen dan.

Met de juiste verhouding kan je dit oplossen tijdens de kuur ;)

beetje afwijkend van jouw plan maar:

10weken:
test e 375mg
mast e 200mg

dit voor een recomp/cut

Is teveel afhankelijk hoe hoog je dosis tren is. Zou 150mg doen. Altijd lage dosis test bij tren behalve als je 200mg tren doet dan kan 250mg test nog net.

Ik zit op 500 tren nu en de planning is om het over 2 weken te uppen na 600mg. Is 150 test dan nog steeds goed of is het dan te laag?

Wat neem je allemaal exact? :p Sowieso kan je best test ook verlagen. Masteron is meer compensatie voor libido en andere klachten. Tegen gyno kan je best test ook verlagen dan.

Met de juiste verhouding kan je dit oplossen tijdens de kuur ;)
Haha ja het volgende:

250mg Test-E
500iu HCG x 2 (125mg test)
200 mg masteron sinds vandaag

Hiernaast pak ik multivitamine (natuurlijk) van powersupplements en pompoenpitolie. Dus gyno tijdens kuur is beste om bv de test naar 125mg te verlagen ?

Merkte eerst ook weinig krachttoename, kan dit zijn doordat de oestroegeen te hoog was?

Als laatste: door de masteron zou ik me dus energieker en fitter moeten voelen ? Good karma is on his way bro :p Moet idd zeggen ben eigelijk een een stuk minder geil dan voor de kuur haha, eerste elke dag wel coitus maar nu soms gewoon minder zin. Door mast trekt dit dus recht

• #6.812
Haha ja het volgende:

250mg Test-E
500iu HCG x 2 (125mg test)
200 mg masteron sinds vandaag

Hiernaast pak ik multivitamine (natuurlijk) van powersupplements en pompoenpitolie. Dus gyno tijdens kuur is beste om bv de test naar 125mg te verlagen ?

Merkte eerst ook weinig krachttoename, kan dit zijn doordat de oestroegeen te hoog was?

Als laatste: door de masteron zou ik me dus energieker en fitter moeten voelen ? Good karma is on his way bro :p Moet idd zeggen ben eigelijk een een stuk minder geil dan voor de kuur haha, eerste elke dag wel coitus maar nu soms gewoon minder zin. Door mast trekt dit dus recht

Ah de pompoenpitolie verlaagt je DHT, dus dan wordt het minder androgeen tov oestrogeen. Beste kan je test wat verlagen en masteron verhogen of alleen masteron met 100mg verhogen. Het kan ook zijn dat je dosis pompoenpitolie te hoog is. Een andere oplossing is Red maca wat milder werkt.

Ik zit nu in het einde van week 4 van 10 weken test-e 300mg en merk er eigenlijk nog niks van. Kan ik voor de laatste 5 weken dit opvoeren door het bijvoorbeeld op te voeren naar 500mg test-e of 300mg test-e icm 200mg primo of is dit een slecht idee? Volgens de qualitycode en de website van het lab is mijn product wel echt.

Ahja nog een vraagje @Cools al langere tijd aan t cruise en blasten, iedere week 2x500iu hcg gezet maar ballen zijn flink klein..hoort hcg dit niet te voorkomen?

• #6.815
Ik zit nu in het einde van week 4 van 10 weken test-e 300mg en merk er eigenlijk nog niks van. Kan ik voor de laatste 5 weken dit opvoeren door het bijvoorbeeld op te voeren naar 500mg test-e of 300mg test-e icm 200mg primo of is dit een slecht idee? Volgens de qualitycode en de website van het lab is mijn product wel echt.

Waar merk je niets van? Niet aangekomen in gewicht/spiermassa?

• #6.816
Ahja nog een vraagje @Cools al langere tijd aan t cruise en blasten, iedere week 2x500iu hcg gezet maar ballen zijn flink klein..hoort hcg dit niet te voorkomen?

Voor sommigen is 500iu te weinig, zeker als je lang on bent. 750iu 2x/week zou dit moeten oplossen (max 1000).

@Cools heb jij ooit gehoord over geen clomid in de zomermaanden gebruiken? Ik heb laatst met iemand staan praten over nakuren en die zei dat je geen clomid maar nolva moet gebruiken als je in de zon gaat ivm soort van pigmentvlekken die je kunt krijgen?

Te oestrogeen. 125mg test (+ ongeveer 125mg van de hcg door eigen productie) 200mg deca en 200mg primo.
Maar kan Proviron uitkomst bieden om de oestrogene effecten van test500/deca250/primo200 tegen te gaan?
In dit geval bijvoorbeeld 50 mg provi?

Waar merk je niets van? Niet aangekomen in gewicht/spiermassa?
Nog geen krachttoename. Gewicht is wel omhoog maar vp ook, dus ik moet eerst even mijn vp laten meten deze week voordat ik dat met zekerheid kan zeggen. Merk verder nog geen verschil in libido en energie wat mensen wel schijnen te ervaren bij een test only cycle, correct me if im wrong.

Ik heb er trouwens voor gekozen om test only te doen als eerste cycle om te zien wat deze compound met mijn lichaam doet zodat ik in latere cycles hopelijk beter kan herkennen of eventuele sides van test komen of de andere compound.

• #6.820
@Cools heb jij ooit gehoord over geen clomid in de zomermaanden gebruiken? Ik heb laatst met iemand staan praten over nakuren en die zei dat je geen clomid maar nolva moet gebruiken als je in de zon gaat ivm soort van pigmentvlekken die je kunt krijgen?

Nog nooit van gehoord. Zie ook niet in waarom nolvadex dan wel zou kunnen.

Terug
Naar boven