Flexa
Cool Novice
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools, wat is de juiste verhouding voor een Test E / Deca / Mast E cycle?
300 / 300 / 200 ?

Naast creatinine zou je de lever functie kunnen checken
Als je je gear wil testen kun je het t beste naar Zwitserland sturen maar dat is peper duur
Ik ga hem precies zo doenCools, wat is de juiste verhouding voor een Test E / Deca / Mast E cycle?
300 / 300 / 200 ?

Als je tijdens een kuur last krijgt van veel vocht vasthouden en je wilt hier vanaf komen, op hoeveel gram zout per dag moet je dan ongeveer mikken? Ik hield t tot dusver nog niet bij, en heb geen idee wat een normale zout inname is
Gaat dit weg na verloop van tijd ? Of moet ik hier iets voor doen ? Het voelt niet slecht aan maar toch raar dat er iets klopt, soms merk ik er niks van andere keer valt het me erg op.
Gaat dit weg na verloop van tijd ? Of moet ik hier iets voor doen ? Het voelt niet slecht aan maar toch raar dat er iets klopt, soms merk ik er niks van andere keer valt het me erg op.
Vandaag masteron gezet dus ben benieuwd, meer anabool in verhouding met oestroegeen nu toegevoegd dus dan zouden de gevoelige tepels ook minder moeten worden in theorie of blijft dit hetzelfde.
@Cools
Altijd als Ik gyno krijg gaat dit al snel weg met 40mg nolva maar op nu zit ik op de tren en trekt het niet eens een klein beetje weg. Heb aromasin op 10mg voor de nolva geprobeerd maar ook zonder succes.. Op 20mg word ik depri dus zo hoog pak ik zoiets niet. Arimidex en Femara zijn middelen die ik niet meer gebruik.. Denk je dat ik caber moet gaan halen? Moet ik dan eerst bloedprikken op prolactine?
Alsof de lever trilt, zo voelt het aan toch? De eerste paar keer met orals hadden ik en veel andere dat ook maar is vanzelf weer weg gegaan
Ik zou femara eens proberen
Bij mij kromp me tren gyno bijna meteen
Terwijl nolva niks meer deed

Grappig dat k dit nu lees. Had hetzelfde met mn ogen tijdens epistane maar kon niet plaatsen waar het nou van kwam. Ben ook gestopt omdat mn bloeddruk eruit knalde.Heb wel eens met orals dat me ogen trillen ivm bloeddruk maar gelukkig nog nooit dat me lever trilt...
Grappig dat k dit nu lees. Had hetzelfde met mn ogen tijdens epistane maar kon niet plaatsen waar het nou van kwam. Ben ook gestopt omdat mn bloeddruk eruit knalde.
hmm, raar. ik had zeg maar dat beeld van wanneer je op het strand ligt, en dan die hitte over de grond ziet. geen idee hoe ik het beter uit kan leggen dan dat. maar zo was af en toe (paar seconden per uur) een deel van mn beeld.Wat gek is dat me ogen trilden en ik toen me bloeddruk heb laten meten en dat deze juist aan de lage kant was
Dat was die altijd al...
Alleen normaal komt het door een te hoge bloeddruk
Oke bedankt ! Ik heb ook namelijk een trillening links van mijn buikspieren, op de plek van de milt. Al eens vaker hiervan gehoord ? Gister was het erger dan nu (had gister avond wel nog 40mg anavar gepakt en preworkout) maar nu voel ik ook nog samentrekkingen. Wat zou dit kunnen zijn, de milt of buikspieren ? Ben overigens nu helemaal klaar met anavar dus misschien dat dit ook een oorzaak kon zijn ?
Hey Cools,
Ik wil graag mijn nierfunctie laten controleren omdat dit voor mij zeer belangrijk is.
Verkrijg ik dmv de 2 onderstaande testen een compleet beeld wbt de nierfunctie?
http://bloedwaardentest.nl/creatinine-kreatinine-in-bloed-nierfunctie/
http://bloedwaardentest.nl/ureum-nieren/
Zijn er andere dingen die eventueel nog getest kunnen worden wbt de nieren?
Daarnaast wil ik kijken of mijn gear die ik momenteel gebruik legit is. Kan ik dat eenvoudig checken dmv onderstaande test?
http://bloedwaardentest.nl/testosteron/
Alvast veel dank!
Cools ik zit na te denken over een kuur met 500 mg test, 250 mg deca, 200 mg primo en 2x 750IU hcg per week. Ik neem aan dat de A:E verhouding niet helemaal juist is. Zou ik dit met Proviron (als ik geen mast wil gebruiken) enigzins op kunnen lossen en hoeveel? Of zou jij combinatie van test/deca/primo sowieso niet aanraden?
Cools, wat is de juiste verhouding voor een Test E / Deca / Mast E cycle?
300 / 300 / 200 ?