XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.001
Zeer bedankt cools voor het aanraden van red maca! hoef er snachts niet meer uit en overdag ook een stuk minder.

Gebruik het nu 4 dagen op ongeveer een gram, nog advies voor de duur van gebruik? En in hoeverre staat het spieropbouw in de weg?

Zou het 2 weken tot een maand gebruiken. Je kan 2 weken doen en dan even kijken hoe het gaat.

Effect op spieropbouw is een vraag omdat DHT hier ook effect op heeft. Maar dat hangt van dosis en gevoeligheid af. Als je geen klachten erdoor krijgt is het geen probleem.

@Cools
Ik wil graag masteron nemen, maar ik krijg elke keer na een week al hele erge bloedende acne op mijn rug en soms borst
Is hier nog iets anders tegen te nemen dan roa?
Ik neem liever geen mast en geen roa namelijk dan roa tegen de masteron acne.

Ik wilde beginnen anavar, maar ik hoor het is gevaarlijk....

Laatst bewerkt:
Cools, wat raad je aan bij igf1-lr3 gebruik (bij een cycle) met als doel 'massa'.

50 mcg verdeeld over de getrainde spiergroepen PWO elke dag (5-6x per week)? Of eerder 3x week? Meer als 50 mcg heeft trouwens geen nut?

merci

• #7.005
  • #7.006
Ik wilde beginnen anavar, maar ik hoor het is gevaarlijk....

Van alle orale aas is deze het veiligste. Dosis laag en kuur kort houden zoals voorgesteld op pagina 1. Maar ik raad het eigenlijk altijd af, zeker als je twijfelt. Natuurlijk kan je ook veel bereiken.

• #7.007
Cools, wat raad je aan bij igf1-lr3 gebruik (bij een cycle) met als doel 'massa'.

50 mcg verdeeld over de getrainde spiergroepen PWO elke dag (5-6x per week)? Of eerder 3x week? Meer als 50 mcg heeft trouwens geen nut?

merci

lr3 variant werk systemisch dacht ik, dus kan gewoon onderhuids in buikvet. Dosis kan in 1 of 2 injecties per dag.

• #7.010
  • #7.011
Alleen als pompoenpitolie je dht verlaagd, dan zou ik denken dat je niet het dht effect hebt van de masteron die ik graag wil.
Mannelijke kenmerken etc (ben vrij jong)

Klopt, maar meestal is het door de combi. Standaard zit er test in je kuur want androgeen is en nog eens omzet naar het meer androgene DHT. Mast hieraan toevoegen is voor sommigen teveel dan. Pompoenpitolie compenseert dat deels, maar heeft ook nog bijkomende werkingen op de huid wat de kans op acne verlaagt.

@Cools Ik weet dat je er geen voorstander van bent, maar mij oestrogeengevoeligheid is een echte killer tijdens het kuren. Zelfs met tren en mast erbij nog een halve waterballon. Als ik echter 10mg nolva neem kurkdroog.

Wat vind je van volgende kuur?

300 Test 1-10
200 Mast 1-10
10mg Nolva 3-14

Zeer bedankt cools voor het aanraden van red maca! hoef er snachts niet meer uit en overdag ook een stuk minder.

Gebruik het nu 4 dagen op ongeveer een gram, nog advies voor de duur van gebruik? En in hoeverre staat het spieropbouw in de weg?

Caps of poeder?

Waar heb je het besteld?

Hoe erg kan het nou zijn op die doseringen :p

Genoeg.

Ik ben acne gevoelig. 4 maanden geleden was ik klaar met mijn HG roa kuur ivm flinke ontstoken acne (na test - tren) En nu 4 maanden na de roa is mijn gezicht alweer vettig.

Om erger te voorkomen wil ik nu alvast beginnen met maatregelen. Helaas vorige keer niet op tijd begonnen met maatregelen en later flinke spijt van

Deze doseringen zijn genoeg voor een cut trouwens als je niet te hard cut en er de tijd voor neemt

Ok prima doe ik dat!

• #7.018
@Cools Ik weet dat je er geen voorstander van bent, maar mij oestrogeengevoeligheid is een echte killer tijdens het kuren. Zelfs met tren en mast erbij nog een halve waterballon. Als ik echter 10mg nolva neem kurkdroog.

Wat vind je van volgende kuur?

300 Test 1-10
200 Mast 1-10
10mg Nolva 3-14

Tren heeft indirecte oestrogene effecten en samen met test kan de oorzaak zijn.

Waarom doe je niet 125mg test en 400mg mast bv.

• #7.019
Hoeveel Mg per dag was het ook alweer?

Mijn gezicht is al een tijdje vetter nu ik 300 test 300 primo neem. Ik wil liever geen roa nemen dus ik wil pompoen pit olie proberen

500mg is standaard, maar je kan ook 1000mg nemen. Zolang je geen problemen met verlaagt immuunsysteem krijgt erdoor.

Terug
Naar boven