Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Thanks. Hoe neem je deze dan?
In een glas net water of in je shake?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren heeft indirecte oestrogene effecten en samen met test kan de oorzaak zijn.
Waarom doe je niet 125mg test en 400mg mast bv.
Omdat ik ook gevoelig ben aan androgeen en op die manier kan ik dan zowel oestrogene als androgene sides beperken.
Thanks. Hoe neem je deze dan?
In een glas net water of in je shake?

Jezus wat wil je nou??
Crea kuur. KS 50g Beta Ala
Crea kuur. KS 50g Beta Ala
Maar AnonyMass, Primo lijkt mij idd ook most safe voor jou. Waarom doe je niet aan Primo zoals je dat zo afkeurend zegt? Verder blijft er haast niets over.
De helft van de primo is nep, de andere helft is fucking duur en zwakker dan mast, dus dan ben je nog beter af met gewoon minder mast nemen dan je geld verspillen aan primo.
@Cools, Ik ga ook eens die pompoenpitolie proberen. Hoe sterk is dit? Hoeveel verlaagt dit dht?

De helft van de primo is nep, de andere helft is fucking duur en zwakker dan mast, dus dan ben je nog beter af met gewoon minder mast nemen dan je geld verspillen aan primo.
primo is lekker spulProbeer het eens uitprimo is lekker spul
Als je fake human grade hebt bestaat de kans wel (ofja, die kans is dan groot) dat er mast inzit maar gewoon die goedkope primo uit oempaloempa Nederland is echt niks mis mee. Heb het van meerdere nl merken gehad, ook die waar ik nu niet meer tevreden over ben, en heb nooit klachten gehad
Maar je moet toch wel minimaal 500 Mg per week pakken naast wat test, is mijn ervaring. Anders merk je er echt niet zo veel.
maar 800 is wat makkelijker zodat er nog 2ml test of sust in de spuitjes past 
Hey Cools mooi topic!
Ik was dit http://www.ergogenics.org/stanozolol-is-een-zwak-oestrogeen.html aan het doorlezen en vroeg mij af hoe kan het dat winstrol bij de ene wel gyno veroorzaakt en de ander juist vermindert. Kan winstrol gyno veroorzaken doordat het reageert met een oestrogeen receptor en juist weer verminderen door een goede A:E verhouding en wat dan door de doorslag geeft zal dan per persoon verschillen? Is deze gyno dan ook alleen te bestrijden met een serm? Ik ben niet van plan zelf winstrol te gebruiken maar wel benieuwd hoe het nu zit![]()
@Cools
algemene vraag weet je bent geen fan van tren. Maar zit te twijfelen volgende kuur te stacken test/mast met tren e 600mg in de week of tren a 300 mg. Wat is anaboler en beter voor massa. 300mg in de week tren a of 600 mg tren e. Wil clean bulk. Dus 100kcal boven onderhoud gaan eten.
Naar mijn idee tren e van elke 100 mg tren e blijft er ongeveer 70mg tren. Dus bij 600mg tren in de week bljft er 420 tren over. Bij tren a blijft er 85mg over dus meer, maar 300 mg blijft er dus 255 tren over. Dus is tren e toch beter voor mijn doel? Klopt mijn redenatie?