AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik neem de 1000mg pompoenpitolie capsules van de tuinen, en bij mij doet het helemaal NIETS tegen acne.

Ik neem de 1000mg pompoenpitolie capsules van de tuinen, en bij mij doet het helemaal NIETS tegen acne.

Denk ook dat je ermee moet beginnen voordat je acne hebt. Dus om het te voorkomen.

Maar ik heb zelf ook meer vertrouwen in roa, hoor.

Cools ik ben geïnteresseerd in high test met mast voor mijn clean bulk. Wat zijn volgens jou goede verhoudingen zonder bloated te worden? 750 test 400 mast/ 1000 test 600 mast? 20 mg aro ed

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.046
Cools ik ben geïnteresseerd in high test met mast voor mijn clean bulk. Wat zijn volgens jou goede verhoudingen zonder bloated te worden? 750 test 400 mast/ 1000 test 600 mast? 20 mg aro ed

Wordt moeilijk op hoge dosis test. Zou 750mg test - 400mg mast doen, kan zijn dat je aro erbij moet nemen (lage dosis is voldoende).

• #7.047
Dat was 10 weken 500 mg pw Test E only.
Tijdens nakuur werd het nog erger.

Tijdens de nakuur wordt het bij velen erger, komt door laag oestrogeen tov androgeen waarschijnlijk. Dat je toch acne ontwikkeld kan te maken hebben met een onbalans die pompoenpitolie niet kan corrigeren. Ik zou een test combineren met een niet-aromatiserende aas zoals primo om eens te testen.

Ook kan je eens Red maca proberen, dit werkt bij sommigen wel als pompoenpitolie niet werkt.

Wordt moeilijk op hoge dosis test. Zou 750mg test - 400mg mast doen, kan zijn dat je aro erbij moet nemen (lage dosis is voldoende).

Als je 1 compound toe zou voegen voor redelijk wat (schone) massa wat zou je adviseren?

Cools, even nog een keer terugkomend op de olijven Gyno :o dacht misschien vind je het zelf ook wel interessant

Zoals ik al zei was het zo goed als helemaal weg getrokken door de test te verlagen en winstrol eruit te halen. Nu heb ik de test laag gelaten maar de winstrol er weer 3 dagen bij gegooid en ja hoor.. De Gyno komt weer terug :p geen winny meer voor mij

Hoi Cools,

In verband met enkele klachten heb ik testosteron en vitamine d3 laten bepalen via de huisarts.
Gisteren kreeg ik de volgende resultaten:

Testosteron is 5,2 en valt daarmee ver buiten de richtlijnen (10-36). Vitamine D3 is door 5000iu/dag nu 175 (richtlijn is 50+).

Ik ben momenteel aan het cutten en vetpercentage zit nu rond 9-10%. Kan het zijn dat het dieet gewoon veel invloed op mijn testosteron?
Wat is de beste manier om Vitamine D3 iets lager te krijgen? Moet ik gewoon enkele weken stoppen en daarna doorgaan op een lagere dosis?

• #7.052
Cools, even nog een keer terugkomend op de olijven Gyno :o dacht misschien vind je het zelf ook wel interessant

Zoals ik al zei was het zo goed als helemaal weg getrokken door de test te verlagen en winstrol eruit te halen. Nu heb ik de test laag gelaten maar de winstrol er weer 3 dagen bij gegooid en ja hoor.. De Gyno komt weer terug :p geen winny meer voor mij

Is het zeker winstrol? Geen extra vocht als je het neemt?

Vreemd genoeg heb ik ook al een paar keren dit tegengekomen op winstrol only. Daarom altijd anavar als je toch een oral neemt, maar ik vind het onnodig bij injects (combi 2 middelen dan).

• #7.053
Hoi Cools,

In verband met enkele klachten heb ik testosteron en vitamine d3 laten bepalen via de huisarts.
Gisteren kreeg ik de volgende resultaten:

Testosteron is 5,2 en valt daarmee ver buiten de richtlijnen (10-36). Vitamine D3 is door 5000iu/dag nu 175 (richtlijn is 50+).

Ik ben momenteel aan het cutten en vetpercentage zit nu rond 9-10%. Kan het zijn dat het dieet gewoon veel invloed op mijn testosteron?
Wat is de beste manier om Vitamine D3 iets lager te krijgen? Moet ik gewoon enkele weken stoppen en daarna doorgaan op een lagere dosis?

Je vitamine D is wat hoog. Beste kan je tussen de 100 nmol/l en 125 nmol/l zitten. 5000iu om de dag kan je beste nemen.

Testosteron is inderdaad te laag, maar kan inderdaad aan de cut liggen. Eet je voldoende vetten en niet te laag in carbs?

Is het zeker winstrol? Geen extra vocht als je het neemt?

Vreemd genoeg heb ik ook al een paar keren dit tegengekomen op winstrol only. Daarom altijd anavar als je toch een oral neemt, maar ik vind het onnodig bij injects (combi 2 middelen dan).

Het is wel zeker winstrol, ik heb iedere keer dezelfde bijwerkingen van winstrol en sta nog altijd hard en droog. Naast het "verkrampte" krijg ik ook altijd direct hoofdpijn (ondanks het vele water drinken) en hevige prostaat klachten.. Eigenlijk zijn de steken in de prostaat al reden genoeg om het niet meer te gebruiken maar nu met de Gyno er nog eens bij ben ik er echt helemaal klaar mee

Je vitamine D is wat hoog. Beste kan je tussen de 100 nmol/l en 125 nmol/l zitten. 5000iu om de dag kan je beste nemen.

Testosteron is inderdaad te laag, maar kan inderdaad aan de cut liggen. Eet je voldoende vetten en niet te laag in carbs?

Ik doe ultimate diet 2 (carbcycle). Ik zit idd op de deplete dagen redelijk laag in carbs <70 g en 30-40 g vet. Tijdens de carbload 1000 g carbs en ~50 g vet.
Op zaterdag 350 g carbs en 30 g vet en zondag dan 170 g carbs en 120 g vet.

Aankomende week is de laatste week van mijn cut dus zal met de huisarts bespreken of we niet beter over een maandje opnieuw kunnen meten, want dan bulk ik weer en zouden mijn hormonen weer redelijk in balans moeten zijn.

Bedankt voor de hulp!

• #7.056
Het is wel zeker winstrol, ik heb iedere keer dezelfde bijwerkingen van winstrol en sta nog altijd hard en droog. Naast het "verkrampte" krijg ik ook altijd direct hoofdpijn (ondanks het vele water drinken) en hevige prostaat klachten.. Eigenlijk zijn de steken in de prostaat al reden genoeg om het niet meer te gebruiken maar nu met de Gyno er nog eens bij ben ik er echt helemaal klaar mee

Beter inderdaad niet meer gebruiken.

cools,

wat zou de reden kunnen zijn van een extreem slechte eetlust op test bold mast en eventueel een oplossing? Kan het te maken hebben met vertering?

• #7.058
cools,

wat zou de reden kunnen zijn van een extreem slechte eetlust op test bold mast en eventueel een oplossing? Kan het te maken hebben met vertering?

Invloed op hongerhormonen, maar die zouden gestimuleerd moeten worden door aas. Ik denk eerder een extra belasting op de lever. Aas verminderen de aanmaak en afgifte van gal, stijging in bilirubine is er daarom soms. Artisjokextract of mariadistel helpt meestal, maar fosfatidylserine of caclcium ascorbaat (onzuurde vorm vitamine c van merk aov) zijn soms ook al voldoende.

Nog beter is je dosis en verhoudingen aanpassen. Hoeveel neem je van elk?

Hoe lang neem je het?
Want na een maand deed het bij mij ook nog niets maar toch blijven gebruiken en uiteindelijk werd het effectief.
Nu gebruik ik het standaard elke ochtend voor mijn ontbijt (500mg), zowel tijdens als tussen mijn kuren.
Daarnaast smeer ik elke avond voor het slapen op aanraden van Cools zinkzalf op de puistjes die toch nog opkomen en daardoor worden die ook verholpen.
Ook rode plekjes van oude puistjes gaan sneller weg door de zinkzalf.
Dus die combinatie werkt voor mij perfect.

Wat je zegt dat het in je nakuur nog erger wordt komt waarschijnlijk omdat je teveel oestrogeen blokt door je clomid/nolva waardoor androgenen de overhand krijgen.
Ik weet niet hoeveel je gebruikt maar probeer eens 25mg Clomid pd als nakuur.

Invloed op hongerhormonen, maar die zouden gestimuleerd moeten worden door aas. Ik denk eerder een extra belasting op de lever. Aas verminderen de aanmaak en afgifte van gal, stijging in bilirubine is er daarom soms. Artisjokextract of mariadistel helpt meestal, maar fosfatidylserine of caclcium ascorbaat (onzuurde vorm vitamine c van merk aov) zijn soms ook al voldoende.

Nog beter is je dosis en verhoudingen aanpassen. Hoeveel neem je van elk?

wat was ook alweer de aanbevole doses fosfatil en mariadistel?

Terug
Naar boven