Flexa
Cool Novice
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem de 1000mg pompoenpitolie capsules van de tuinen, en bij mij doet het helemaal NIETS tegen acne.
Ik neem de 1000mg pompoenpitolie capsules van de tuinen, en bij mij doet het helemaal NIETS tegen acne.
Dat is mogelijk. Tijdens aas kuur? Zo ja, welke middelen en dosering?
Cools ik ben geïnteresseerd in high test met mast voor mijn clean bulk. Wat zijn volgens jou goede verhoudingen zonder bloated te worden? 750 test 400 mast/ 1000 test 600 mast? 20 mg aro ed
Dat was 10 weken 500 mg pw Test E only.
Tijdens nakuur werd het nog erger.
Wordt moeilijk op hoge dosis test. Zou 750mg test - 400mg mast doen, kan zijn dat je aro erbij moet nemen (lage dosis is voldoende).
dacht misschien vind je het zelf ook wel interessant
geen winny meer voor mijAls je 1 compound toe zou voegen voor redelijk wat (schone) massa wat zou je adviseren?
375mg test - 300 primo - 200 mast zou ik aanraden.Cools, even nog een keer terugkomend op de olijven Gynodacht misschien vind je het zelf ook wel interessant
Zoals ik al zei was het zo goed als helemaal weg getrokken door de test te verlagen en winstrol eruit te halen. Nu heb ik de test laag gelaten maar de winstrol er weer 3 dagen bij gegooid en ja hoor.. De Gyno komt weer teruggeen winny meer voor mij
Hoi Cools,
In verband met enkele klachten heb ik testosteron en vitamine d3 laten bepalen via de huisarts.
Gisteren kreeg ik de volgende resultaten:
Testosteron is 5,2 en valt daarmee ver buiten de richtlijnen (10-36). Vitamine D3 is door 5000iu/dag nu 175 (richtlijn is 50+).
Ik ben momenteel aan het cutten en vetpercentage zit nu rond 9-10%. Kan het zijn dat het dieet gewoon veel invloed op mijn testosteron?
Wat is de beste manier om Vitamine D3 iets lager te krijgen? Moet ik gewoon enkele weken stoppen en daarna doorgaan op een lagere dosis?
Is het zeker winstrol? Geen extra vocht als je het neemt?
Vreemd genoeg heb ik ook al een paar keren dit tegengekomen op winstrol only. Daarom altijd anavar als je toch een oral neemt, maar ik vind het onnodig bij injects (combi 2 middelen dan).
Je vitamine D is wat hoog. Beste kan je tussen de 100 nmol/l en 125 nmol/l zitten. 5000iu om de dag kan je beste nemen.
Testosteron is inderdaad te laag, maar kan inderdaad aan de cut liggen. Eet je voldoende vetten en niet te laag in carbs?
Het is wel zeker winstrol, ik heb iedere keer dezelfde bijwerkingen van winstrol en sta nog altijd hard en droog. Naast het "verkrampte" krijg ik ook altijd direct hoofdpijn (ondanks het vele water drinken) en hevige prostaat klachten.. Eigenlijk zijn de steken in de prostaat al reden genoeg om het niet meer te gebruiken maar nu met de Gyno er nog eens bij ben ik er echt helemaal klaar mee
cools,
wat zou de reden kunnen zijn van een extreem slechte eetlust op test bold mast en eventueel een oplossing? Kan het te maken hebben met vertering?
Hoe lang neem je het?Ik neem de 1000mg pompoenpitolie capsules van de tuinen, en bij mij doet het helemaal NIETS tegen acne.
Invloed op hongerhormonen, maar die zouden gestimuleerd moeten worden door aas. Ik denk eerder een extra belasting op de lever. Aas verminderen de aanmaak en afgifte van gal, stijging in bilirubine is er daarom soms. Artisjokextract of mariadistel helpt meestal, maar fosfatidylserine of caclcium ascorbaat (onzuurde vorm vitamine c van merk aov) zijn soms ook al voldoende.
Nog beter is je dosis en verhoudingen aanpassen. Hoeveel neem je van elk?