Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.761
Cools, mijn favoriete kuur is test 250, tren 400-600 en mast 200. Dit gebruikte ik reeds voor cutten en bulken. Steeds goede ervaring mee.

Ergens ben ik wel benieuwd naar primo, op welke dosering zou ik dit in deze kuur kunnen inpassen? Ter vervanging van mast natuurlijk, of kan dit gewoon samen gebruikt worden?

Cools, mijn favoriete kuur is test 250, tren 400-600 en mast 200. Dit gebruikte ik reeds voor cutten en bulken. Steeds goede ervaring mee.

Ergens ben ik wel benieuwd naar primo, op welke dosering zou ik dit in deze kuur kunnen inpassen? Ter vervanging van mast natuurlijk, of kan dit gewoon samen gebruikt worden?

Waarom kan dit niet samen gebruikt worden?

• #7.765
Klopt, had eerder gelezen dat jij dat hebt gezegd. Maar dit was toch een redelijk goede richtlijn of klopt dit niet?

Een makkelijker richtlijn ja, maar klopt niet nee.

Stel je kuurt 6 weken, dan is 6 weken off te weinig. Ga je nooit of nimmer goed hersteld zijn. Eerder 3 tot 4 maanden en is nog een afhankelijk van gebruikte middelen, dosis en persoon.

• #7.766

300mg primo zou ik er dan bij doen, maar kan ook samen. Dosissen moeten dan wel aangepast worden, niet gewoon erbovenop stacken.

ik weet dat tren je voorkeur niet heeft maar ik zit met de volgende vraag:

doel: droger worden
kuur: test e 375mg 10weken, tren e 200mg 8weken.

ik heb de mogelijkheid om mast of t3 toe te voegen. welke geniet je voorkeur? ( beide ook laag gedoseerd)

Een makkelijker richtlijn ja, maar klopt niet nee.

Stel je kuurt 6 weken, dan is 6 weken off te weinig. Ga je nooit of nimmer goed hersteld zijn. Eerder 3 tot 4 maanden en is nog een afhankelijk van gebruikte middelen, dosis en persoon.

Ik reken alrijd als volgt:
10 weken on, 2 weken wachten, 4 weken nakuur = 16 weken on geweest. Dan ga ik dus 16 weken niet kuren

• #7.773
ik weet dat tren je voorkeur niet heeft maar ik zit met de volgende vraag:

doel: droger worden
kuur: test e 375mg 10weken, tren e 200mg 8weken.

ik heb de mogelijkheid om mast of t3 toe te voegen. welke geniet je voorkeur? ( beide ook laag gedoseerd)

Mast en t3 zijn 2 verschillende dingen.

• #7.774
Ik reken alrijd als volgt:
10 weken on, 2 weken wachten, 4 weken nakuur = 16 weken on geweest. Dan ga ik dus 16 weken niet kuren

Dat zou 4 maanden rust zijn bij 10 weken on, dat is net voldoende denk ik. Maar dat verschilt voor iedereen zoals aangegeven.

Ik dacht dat bloedwaarden belangrijker zijn dan een rekensommetje, iedereen herstelt anders toch?

Klopt bij bloedtesten heb je zekerheid wat je bij gokken niet hebt. Het ging mij er om dat de time on/off die ik hanteer ongeveer voldoende is om hersteld te zijn.

geen 3 maar 2 per jaar zit je zeker safe ;)

Wat ben ik trouwens blij dat ik nu met Clomid nakuur ipv Nolva.

Ik heb letterlijk nergens last van. Libido is goed, (ochtend)erecties zijn goed, kracht en motivatie is goed, gemoedstoestand is super! Met nolva was het juist allemaal tegenovergesteld. Heb aan het einde van m'n blast wel alles afgebouwd en de laatste 2 weken alleen hcg gezet. Was toen wel moe etc.

Daarbij houd ik ook ontzettend veel rekening met mijn voeding. Voeding wat veel anti-oxidanten bevat, genoeg vet,voeding wat DIM bevat etc. Ik pak naast mijn clomid: D3, Xtreme Test van XXL,knoflook, vitamine c, omega 3 en een goede multi vit.

Wat kan ik trouwens opmaken aan de positieve effecten die ik ervaar? Is dit een indicatie van een goed lopend herstel? Ik begin maandag aan week 3.

Cools, op 400mg test en 500 bold, wat raad je aan qua mast? Ik eet clean rond de 4500kcal maar krijg altijd zo snel een opgeblazen kop.

• #7.779
Wat ben ik trouwens blij dat ik nu met Clomid nakuur ipv Nolva.

Ik heb letterlijk nergens last van. Libido is goed, (ochtend)erecties zijn goed, kracht en motivatie is goed, gemoedstoestand is super! Met nolva was het juist allemaal tegenovergesteld. Heb aan het einde van m'n blast wel alles afgebouwd en de laatste 2 weken alleen hcg gezet. Was toen wel moe etc.

Daarbij houd ik ook ontzettend veel rekening met mijn voeding. Voeding wat veel anti-oxidanten bevat, genoeg vet,voeding wat DIM bevat etc. Ik pak naast mijn clomid: D3, Xtreme Test van XXL,knoflook, vitamine c, omega 3 en een goede multi vit.

Wat kan ik trouwens opmaken aan de positieve effecten die ik ervaar? Is dit een indicatie van een goed lopend herstel? Ik begin maandag aan week 3.

Altijd goed teken ;)

• #7.780
Cools, op 400mg test en 500 bold, wat raad je aan qua mast? Ik eet clean rond de 4500kcal maar krijg altijd zo snel een opgeblazen kop.

Test 350 - bold 300 - mast 200

Komt door teveel oestrogeen dus verhoudingen aanpassen is enigste mogelijkheid.

Terug
Naar boven