AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.721
Ja dat dacht ik al maar ik wil daar een kanttekening over bijzetten:

1-Primo is vaak geen primo, wat dan? Equipose (Boldenone) wordt vaak gebruikt in combinatie met Deca omdat deze spullen goedkoper zijn dan Primo
2- Stel ik zou de test verlagen naar 125 mg per week en 300 Primo daar bouw je toch geen enkele massa mee op?

mast is vaak ook geen mast en tren ook soms geen tren enz.. Zou ook niet weten waarom deca en bold combineren, meestal neemt men bold ter vervanging van deca omdat dit minder oestrogeen is.

125mg test en 350 primo moet het dan zijn, bouw je zeker massa van op.

Cools, hoe bepaal je eigenlijk hoe je de beste verhouding verkrijgt? Is dit puur op jouw ervaring?

• #7.723
Cools, hoe bepaal je eigenlijk hoe je de beste verhouding verkrijgt? Is dit puur op jouw ervaring?

Een combinatie van verschillende dingen. Vooral bloedonderzoeken en studies. Ik kijk naar de gemiddelde waarde van oestrogeen in verhouding tot testosteron bij niet-gebruikers. En dan kijk ik naar wat test only doet met oestrogeen op verschillende doseringen.

Aan de hand hiervan kan ik zien wat een goede verhouding is tussen test en andere aas. Icm gebruikerservaringen en bloedonderzoeken kan je dan ook zien dat sommigen een verhoogde gevoeligheid aan oestrogeen hebben of hogere omzetting.

Heb jij ooit ook maar 1x primo gekocht dat geen primo bleek te zijn? Op internet gelezen telt niet :o ik wel 1x maar dat was fake HG primo maargoed dat valt te verwachten

Ik heb pas 1 keer met injects gekuurd dus ik kan daar niet over oordelen. Ik had alleen verwacht dat de 200 mg primo per week afdoende zou zijn geweest qua verhouding met 250 mg test om droger van te worden en niet juist vochtiger. daarom mijn twijfel of het wel echte primo was.

Een combinatie van verschillende dingen. Vooral bloedonderzoeken en studies. Ik kijk naar de gemiddelde waarde van oestrogeen in verhouding tot testosteron bij niet-gebruikers. En dan kijk ik naar wat test only doet met oestrogeen op verschillende doseringen.

Aan de hand hiervan kan ik zien wat een goede verhouding is tussen test en andere aas. Icm gebruikerservaringen en bloedonderzoeken kan je dan ook zien dat sommigen een verhoogde gevoeligheid aan oestrogeen hebben of hogere omzetting.

Misschien grappig erbij te vermelden:

Ik ben bloed wezen prikken 8 weken na mijn PCT en het bleek dat mijn bloedwaardes beter waren dan voor de kuur:)
Sterker nog, mijn bloedwaardes zijn nog nooit zo goed geweest.

mast is vaak ook geen mast en tren ook soms geen tren enz.. Zou ook niet weten waarom deca en bold combineren, meestal neemt men bold ter vervanging van deca omdat dit minder oestrogeen is.

125mg test en 350 primo moet het dan zijn, bouw je zeker massa van op.

Thanks Cools. Is de optie Test 250 plus Primo 300 niet beter of denk je dat ik hiermee toch vocht mee gaat opbouwen?

Wat kan het zijn dat je op test bold tren nauwelijks nog een pomp krijgt in de gym? Kan hematocriet te hoog zijn? Of misschien iets met vocht. Ik drink soms bijna 10 liter op een dag waarvan al 4 liter tijdens het trainen zo extreem zweet ik.

als die nog hoger is vind ik het niet gek dat je vochtig word

Tja ik denk dat het daar mee te maken had. Ik werd niet overal vochtig alleen mijn buik en maag waren opgeblazen door wat vocht.
Ik eet wel altijd schoon met weinig zout en koolhydraten.

Tja ik denk dat het daar mee te maken had. Ik werd niet overal vochtig alleen mijn buik en maag waren opgeblazen door wat vocht.
Ik eet wel altijd schoon met weinig zout en koolhydraten.

Je kan toch gaan cutten met 125 Test en 300 Primo naar 10-12% op onderhoud voor bv 1 mnd (ligt aan je huidige vp)
(En daarna test verhogen naar 250 en evt 400 Primo)

• #7.735
  • #7.736
Thanks Cools. Is de optie Test 250 plus Primo 300 niet beter of denk je dat ik hiermee toch vocht mee gaat opbouwen?

Je hoeveelheid test blijft hetzelfde en dus ook oestrogeen. De compenserende werking van primo is beperkt, dus het hangt vooral van je verhouding af -> test omlaag en primo omhoog.

• #7.737
Wat kan het zijn dat je op test bold tren nauwelijks nog een pomp krijgt in de gym? Kan hematocriet te hoog zijn? Of misschien iets met vocht. Ik drink soms bijna 10 liter op een dag waarvan al 4 liter tijdens het trainen zo extreem zweet ik.

Nogal iets teveel water, lijkt me niet gezond. Maar wat ik bij tren regelmatig terugzie is afwijkende nier waardes, dus meer water is wel aan te raden.

Teveel oestrogeen lijkt me, tren gaat je gevoeligheid aan oestrogeen verhogen waardoor minder nodig is voor een sterkere oestrogene werking.

Je hoeveelheid test blijft hetzelfde en dus ook oestrogeen. De compenserende werking van primo is beperkt, dus het hangt vooral van je verhouding af -> test omlaag en primo omhoog.
Thanks!

Ik dacht altijd dat je met Mast en of Primo altijd je oestrogeen in bedwang kan houden mits de verhoudingen goed zijn tussen A/E dus dat gaat niet altijd op.

Cools, wat is jou mening over on/off gaan en lasten/cruisen?
Is het herstel na een flinke tijd blast/cruisen (jaar?) zo heftig dat je natuurlijke baseline moeilijk weer gehaald kan worden?
En hoe zit dit bij bijvoorbeeld dezelfde tijd ON/Off, dus ook 1 jaar met +-3 kuren en dus steeds pct?
En qua kinderwens, wat adviseer je dan? on off? (met hcg?)
thx!

Terug
Naar boven