- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
npp is geen prop heVoorlopig ga ik niet aan de prop. Maar anders zal het idd test p, mast p en NPP worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
npp is geen prop heVoorlopig ga ik niet aan de prop. Maar anders zal het idd test p, mast p en NPP worden.
Wat raad je aan qua dosering? Nam altijd 5000iu per dag, maar dat mag blijkbaar niet meer verkocht worden. Nu is de max 3000iu per tab. Ik kan wel 5x 1000iu gaan slikken, maar dat kost ook weer wat meer.Uit voeding haal je vrijwel geen vitamine D. En juist geteld 2 maanden in totaal kun je voldoende vitamine D uit de zon halen.
Wat raad je aan qua dosering? Nam altijd 5000iu per dag, maar dat mag blijkbaar niet meer verkocht worden. Nu is de max 3000iu per tab. Ik kan wel 5x 1000iu gaan slikken, maar dat kost ook weer wat meer.
Wat raad je aan qua dosering? Nam altijd 5000iu per dag, maar dat mag blijkbaar niet meer verkocht worden. Nu is de max 3000iu per tab. Ik kan wel 5x 1000iu gaan slikken, maar dat kost ook weer wat meer.
, ik neem zelf 7000iu/dag (voor mij goed, maar voor andere mss niet) Standaard raad ik 2000iu aan, behalve in de 'zomer' 1000iu. Maar dat is voor sommigen is dat niet voldoende voor een optimale waarde waarvoor de bloedwaarden gecheckt moeten worden.Hmm, ik dacht al dat er een bloedtest aan te pas zou moeten komen. Ik maak eerst mn 5000iu potje op. Daarna eens kijken op 3000iu.Neem je eentje extra, ik neem zelf 7000iu/dag (voor mij goed, maar voor andere mss niet) Standaard raad ik 2000iu aan, behalve in de 'zomer' 1000iu. Maar dat is voor sommigen is dat niet voldoende voor een optimale waarde waarvoor de bloedwaarden gecheckt moeten worden.
Die bij XXL wordt verkocht neem ik aan?
Hmm, ik dacht al dat er een bloedtest aan te pas zou moeten komen. Ik maak eerst mn 5000iu potje op. Daarna eens kijken op 3000iu.
Meen me een onderzoek te herinneren waarbij 10000iu ed geen gezondsheidsrisico's met zich meebracht?
Die bij XXL wordt verkocht neem ik aan?
Goed punt.Er is een onderzoek geweest waarbij 10000iu op 4 jaar tijd geen problemen gaf, maar dat staat los van de optimale dosis en waarde op termijn voor je gezondheid.

Shame on you!Nee, deze komt van het favoriete huismerk van dit forum!![]()

Helemaal mee eens! Vandaar dat ik ook aangaf dat een vitamine D supplement waarschijnlijk het enige is wat je nodig hebt, indien je voeding voor de rest optimaal is. Neem zelf ook visolie want eet veels te weinig vette vis.Uit voeding haal je vrijwel geen vitamine D. En juist geteld 2 maanden in totaal kun je voldoende vitamine D uit de zon halen.
Nandrolone Phenyl Propionate is wel een prop maar heeft inderdaad niet dezelfde esther als een test prop of een mast prop als je dat bedoelt. Ben op de hoogte van de langere halfwaardetijd.
Cools, als iemand 500 test neemt en tren ernaast wil nemen, wat zou de maximum tren dosis zijn naar jouw mening?
En is de zogenaamde ''tren cough'' nog steeds iets wat mensen ervaren tegenwoordig?
Ik slik ook alleen Vit D omdat ik er hetzelfde over denk als jou. Verder 1-2 x/week 200g of 400g zalm. Of dat genoeg is weet ik niet maar heb me de laatste tijd iets te veel negatieve dingen gehoord over Omega3 caps. Slechte kwaliteit, oxidatie enz.Helemaal mee eens! Vandaar dat ik ook aangaf dat een vitamine D supplement waarschijnlijk het enige is wat je nodig hebt, indien je voeding voor de rest optimaal is. Neem zelf ook visolie want eet veels te weinig vette vis.
Nandrolone Phenyl Propionate is wel een prop maar heeft inderdaad niet dezelfde esther als een test prop of een mast prop als je dat bedoelt. Ben op de hoogte van de langere halfwaardetijd.
200mg tren. Die tren cough kan ook bij andere middelen. Hangt meestal van hoeveelheid olie af en hoeveel er rechtstreeks in je bloed komt.
Komt dit regelmatig voor bij gebruikers? 500 test 200 tren is 3cc totaal, heb wel vaker (meer dan) 3cc genomen en nog nooit issues met hevig hoesten gehad. Of is de combi met tren erbij gewoon bevorderlijk voor dat hoesten?
Komt dit regelmatig voor bij gebruikers? 500 test 200 tren is 3cc totaal, heb wel vaker (meer dan) 3cc genomen en nog nooit issues met hevig hoesten gehad. Of is de combi met tren erbij gewoon bevorderlijk voor dat hoesten?
en zo de kans vergroten om olie in je bloed te krijgen.Bedankt, ga eind oktober 500 test 200 deca doen dus is kijken hoe dat gaatKan zijn dat er in tren meer oplosmiddelen zit wat de longblaasjes kan irriteren. Maar het ook al gezien met test-deca bv.
Kan ook zijn dat tren gebruikers wat heviger injecterenen zo de kans vergroten om olie in je bloed te krijgen.

wat is nou een goede dosering clomid als je 12 weken een lange ester hebt gebruikt (ik deed altijd 40mg per dag), Maar ga mijn nakuur weer starten, dus dacht check het ffe @Cools