AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.881
  • #7.882
@Cools wat vind je van een nakuur met clomid en sarms?
Ik ben 3 maanden op cycle geweest en mijn eigen test is helemaal niks denk ik.
Hoe kan ik dit het beste handelen?? Ik heb clomid en ostarine thuis liggen :)

Sarms onderdrukken meestal ook licht. Gewoon nakuren 25mg clomid voor 4 weken of langer indien nodig.

• #7.883
ik begrijp nog altijd niet waarom de ene clomid gebruikt en de ander nolvadex,?

Vroeger gebruikte iedereen clomid met succes, toen werd er eens een abstract naar buiten gebracht waarbij 150mg clomid gelijk zou zijn aan 20mg nolva. Dus begon iedereen 150-300mg clomid te nemen of 20-40mg nolva (en meer) met alle gevolgen van dien.

Mensen begonnen natuurlijk te klagen over bijwerkingen van clomid op de ogen (natuurlijk op die dosis) en schakelden maar over op nolva dan.

Nu is het zo dat werking en bijwerking verschillen per dosis en het wil niet zeggen omdat 20mg nolva sterker werkt dat 25-50mg clomid niet voldoende is (dat is het dus wel en veiliger).

Sarms onderdrukken meestal ook licht. Gewoon nakuren 25mg clomid voor 4 weken of langer indien nodig.
Bedankt Cools! Ik ben heel gevoelig voor depressiviteit en ik dacht dat de Sarms me daarbij zullen helpen.
Ik zit ook in een lastige situatie moet veel werken en leren maar ik moet echt een nakuur doen dus ik ben we bang daarvoor.
Hoe erg is de onderdrukking? zorgt het ervoor dat ik helemaal niet herstel of gewoon dat ik langzamer herstel?
Sorry dat ik zoveel vragen stel:grinny:

Want wat mensen op forums en YouTube zeggen is dat de onderdrukking pas bij de 4e week heel licht kan inkicken, dan ben ik al bijna klaar met mijn nakuur...

• #7.886
Bedankt Cools! Ik ben heel gevoelig voor depressiviteit en ik dacht dat de Sarms me daarbij zullen helpen.
Ik zit ook in een lastige situatie moet veel werken en leren maar ik moet echt een nakuur doen dus ik ben we bang daarvoor.
Hoe erg is de onderdrukking? zorgt het ervoor dat ik helemaal niet herstel of gewoon dat ik langzamer herstel?
Sorry dat ik zoveel vragen stel:grinny:

Herstel gaat even duren zonder nakuur, raad ik niet aan. 25mg/dag clomid voor 4 weken minstens. Als je het niet doet ga je grotere kans hebben op depressieve klachten.

• #7.888
Cools, wat vind jij van het idee om altijd te naturel te bulken, en met AAS te cutten (lichte kuurtjes)? Of zou jij het eerder andersom doen?

Door te bulken op aas ga je meer bereiken lijkt me, maar als je nadien cut zonder kan je weer wat kwijt geraken. Ik ben voorstander van clean eten tijdens aas kuur en tussen de kuren rust, trainen en goed eten voor behoud van spiermassa.

In de cruise zou jij je calorieniveau altijd naar (nieuw) onderhoud brengen dus Cools? Enkel TIJDENS de blast verhogen/verlagen indien cut.

Ohh nee je hebt mij verkeerd begrepen...
Mijn nakuur zal zijn:
clomid 25mg
mk 677 10-20mg - technisch gezien geen sarm want het verhoogt groeihormoon en igf-1
ostarine 25mg - kan wel eigen productie verstoren maar niet bij iedereen en heel mild.

dan doe ik:
Clomid 4-6weken
Ostarine 4 weken
Mk 677 - 6weken tot 6 maanden (duurt langer om volledige effect te zien)

Mijn vraag was of mijn eigen productie dan zou herstellen of het door de Ostarine toch gesuppressed word?

Met Sustanon ook 2 weken wachten met nakuur zoals met test e?

Cools ik heb nog steeds erge acne op mn rug en schouders ondanks ik nu 500mg pompoenpitolie pak voor 2 weken. 4e week clomid, hierna nog 2 te gaan.

Cools ik heb nog steeds erge acne op mn rug en schouders ondanks ik nu 500mg pompoenpitolie pak voor 2 weken. 4e week clomid, hierna nog 2 te gaan.
denk dat roa de enige oplossing zal zijn, heb ook 1000 en 1 middeltjes geprobeerd die amper effect hadden

Rustig wachten tot maand na je nakuur. Tot dan blijft het zelfde of wordt erger. clomid zorgt ook gewoon voor acne..

cools, wat is jou mening over t3? zit er over te denken t bij mn cut cycle te gebruiken.
Hoe denk jij over de eventuele permanente schade op de schildklier?

Alleen je cut (cruise) cycle volstaat wel denk ik
Cools is geen fan van t3 wat je zo leest..je kan ook best wel zonder..waarom wel dan? :)

Cools,

Ik merk inderdaad dat het herstel van deze 10 weekse kuur in vergelijking tot de 6 weekse kuur wat minder snel gaat. Bij de 6 weekse kuur was mijn nakuur 10-12 dagen 50mg clomid en bij mijn 10 weekse kuur was dit 3 weken 25mg clomid.

Hoe kan ik dit verbeteren voor de volgende 10 weekse kuur? Langer clomid? Hogere dosering? Of wellicht hcg erbij? etc?

(Nu moet ik wel zeggen dat deze 10 weekse kuur een cut-kuur was (keto), en de 6 weekse kuur een bulk)

Terug
Naar boven