XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

ervaar je eigenlijk nog 'spierpijn' als je anabolen gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.862
Cools, zijn dit voldoende waardes om te meten bij een bloedtest?

Hemoglobine (Hb)*
ASAT
ALAT
Albumine (nieuw)
gamma-GT
Ureum*
Creatinine*
Triglyceriden*
HDL*
LDL*
Totaal cholesterol*
TSH, schildklier
Creatinekinase (CK)*
Testosteron
vrij testosteron
SHBG
LH
FSH

Hier staat iig alles op wat in de sticky wordt aangehaald dus ik neem aan dat dit voldoende is.

Alle belangrijke dingen staan er tussen.

• #7.863
weinig te melden behalve dat ik bizar "droom". Ik zeg "droom" omdat het meer hallucineren is. Heb t idee dat ik regelmatig soort van droom met mn ogen open. Laatst sliep er iemand naast me en ik pakte haar arm midden in de nacht beet omdat ik dacht te zien dat die vol zat met insecten? Schrok ervan en ben toen weer verder gaan slapen, wist er de volgende dag niks van tot zij er zelf over begon. Vannacht heb ik blijkbaar alle stekkers van mn geluidsinstallatie die in mn slaapkamer staat eruit gehaald omdat ik er een hele licht show vanaf dacht te zien komen. Wist er ook weinig meer van tot ik net muziek aan wilde zetten en toen zag dat alle stekkers eruit lagen. Denk steeds mensen in mn trappengat te zien als schimmen, als ik met de deur open slaap... Heb dit altijd al lichtelijk gehad maar wordt nu toch steeds erger. Meen ergens gelezen te hebben dat mensen wel vaker nachtmerries krijgen van bold. Erger me er verder niet echt aan, slaap alleen weinig omdat mn slaap steeds onderbroken wordt.. Spieren staan al wat harder, nu 2 mast injects van 150mg gehad. Geen idee of het door de mast of bold komt. Zit nu op 5k kcal en heb laatste dagen best erge spierpijn, al jaren niet gehad. Misschien toch maar met 2-300kcal opvoeremn

ervaar je eigenlijk nog 'spierpijn' als je anabolen gebruikt?
stukje uit m'n log, laatste stuk is relevant

oke, dank voor de info :thumbup: @Cools @Brison . Ik dacht persoonlijk dat er geen spierpijn mogelijk was bij anabolen gebruik door heel rap herstel.

@Cools Wellicht een lastig in de schatten vraag die al vaker terug is te zien op meerdere fora's, nergens een duidelijk antwoord though.

Spierafbraak en het gebruik van T3. (Hoe deze te sparen)

Situatie 1)
Op 50mcg T3 -> 300mg test. Zal dit voldoende zijn om spierafbraak te voorkomen?

Situatie 2)
Zelfde persoon wilt 75mcg tot 100mcg T3 gaan gebruiken.
Zal deze persoon bij 300 test en 400 tren spierafbraak kunnen hebben bij een dosering van 75 en/of 100mcg T3?

Zover ik weet is tren enorm goed in spieren sparen.. maar of het nu zo goed is vraag ik me zelf toch wel stiekem af..
Wat is jouw visie hierop? :)

@Cools Wellicht een lastig in de schatten vraag die al vaker terug is te zien op meerdere fora's, nergens een duidelijk antwoord though.

Situatie 1)

Situatie 2)
Zal deze persoon bij 300 test en 400 tren spierafbraak kunnen hebben bij een dosering van 75 en/of 100mcg T3?

Zover ik weet is tren enorm goed in spieren sparen.. maar of het nu zo goed is vraag ik me zelf toch wel stiekem af..
in theorie zou je niks moeten verliezen maar in praktijk ervaar ik het anders zeker op 100mcg en daarboven.

Hou er rekening mee dat test p iets meer actieve stof bevat, maar dat valt mee op die dosis. Je kan test p altijd iets verlagen indien nodig.

Minder primo zetten heeft geen nut en is eerder nadelig voor je spiergroei. Er komt dagelijks vrij uit de depot, eerste dagen meer, en dat is alleen maar voordelig. Anavar toevoegen heeft dan geen meerwaarde, voldoende androgeen en dagelijkse hoeveelheid aas dat vrijkomt met deze combi.
Cools, vrijdag mijn laatste testp gezet en een week er voor de laatste primo.
Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen?

Totaal geen sides gehad, mijn puffy nipples zijn iets minder maar nog zijn mijn ballen sterk gekrompen, ben ik hier zo gevoelig voor dan?

Situatie 1)

Situatie 2)

Hier is geen zinnig antwoord op te geven. Hangt af van hoeveel kcals jij binnen krijgt.

@Cools wat vind je van een nakuur met clomid en sarms?
Ik ben 3 maanden op cycle geweest en mijn eigen test is helemaal niks denk ik.
Hoe kan ik dit het beste handelen?? Ik heb clomid en ostarine thuis liggen :)

ik begrijp nog altijd niet waarom de ene clomid gebruikt en de ander nolvadex,?

• #7.879

Situatie 1)

Situatie 2)

Ik raad sowieso nooit t3 aan zonder test erbij. Lage dosis is al voldoende. Maar oppassen icm hogere dosis T3 omdat dit nadelig kan zijn voor je hart.

Bij hogere dosissen aas lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat je spierafbraak gaat hebben.

• #7.880
Cools, vrijdag mijn laatste testp gezet en een week er voor de laatste primo.
Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen?

Totaal geen sides gehad, mijn puffy nipples zijn iets minder maar nog zijn mijn ballen sterk gekrompen, ben ik hier zo gevoelig voor dan?

10 dagen na de primo en 3 dagen na test p. Dus dan zou je vandaag moeten beginnen ;)

Je leydig cellen zijn dan gevoelig aan onderdrukking. Dus even kijken hoe snel ze op formaat komen in de nakuur, ander weekje doortrekken op 25mg.

Terug
Naar boven