- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je in godsnaam een middel nemen dat niet zorgt voor extra massa maar wel androgeen is, terwijl er andere mogelijkheden zijn om oestrogeen te verlagen?
Oke. je hebt het steeds over de verhouding androgeniteit/oestrogeniteit.
Als je alleen maar 30 mg anavar neemt krijg je toch ook een disbalans? of maakt dit hier niet uit omdat de doses zo laag is?
Hoe zit het met het libido op anavar 30 mg? krijg ik een beter of slechter libido hierdoor?
Thx again Cools.

Dat maakt idd niet uit vanwege de dosis. Libido hangt van persoon tot persoon af.
Graag gedaan![]()

Dat lijkt me ook een beetje ver gaan ja, maar dan lijkt me een AI op lage dosis beter dan proviron.Jezelf vol pompen met 6 a 7ml primo om de aromatisering van 2ml test tegen te gaan zeker?
Dat lijkt me ook een beetje ver gaan ja, maar dan lijkt me een AI op lage dosis beter dan proviron.
Echte primo kan je toch nauwelijks vinden, meestal zit er test of ander zooi in

Om libido verlies tegen te gaan is het handig om een nat. test booster zoals tribulus terrestris erbij te nemen of denk je dat dit niet nodig is?![]()
meer info daar.Jezelf vol pompen met 6 a 7ml primo om de aromatisering van 2ml test tegen te gaan zeker?
Ja hoger dan 250 testE is in jouw optiek dus geen optie.Zoveel is niet nodig, het gaat om de verhouding. Vorige pagina heb ik het uitgelegd.
Ja hoger dan 250 testE is in jouw optiek dus geen optie.
Op 250mg test E groei ik 2 weken, daarna niet meer. Ik moet wel langzaam verhogen.
Snap echt niet waarom provi zo slecht is volgens jullie. Want het is in mijn optiek het ideale middel in een normale kuur,ook herstel mee bekeken.
dan groei je wel. Waarom zou je trouwens 2 weken groeien op test en dan niet meer? Eerste 2 weken is vocht in gewicht. En je moet rekening houden met vet% ook.Proviron nemen lijkt me juist verstandig vanwege de SHBG-binding wat de vrije test verhoogt. Nadeel is dat het relatief duur is als anti-aromatasemedicijn in vergelijking met bijvoorbeeld arimidex.
[Link niet meer beschikbaar]Proviron will bind with a higher affinity to SHBG, and therefore, by all the laws of physics, will displace testosterone from SHBG. That much is true, but no more.
Once testosterone is released from SHBG it is an environment in which it is not easily transported, since it is a lipophillic protein in a watery environment. It is also recognized as being in the wrong place. The result is that it will rapidly be degenerated, transported to the liver for further degeneration and then rapidly excreted. The final result of decreased test binding to SHBG is a drop in testosterone, not a rise. The ratio of free testosterone, as measured in bloods remains somewhat constant, but the total level of testosterone will decline, and the level of testosterone reaching destination tissues (which can't be measured under normal circumstances) will decline with it.
Proviron nemen lijkt me juist verstandig vanwege de SHBG-binding wat de vrije test verhoogt. Nadeel is dat het relatief duur is als anti-aromatasemedicijn in vergelijking met bijvoorbeeld arimidex.
Ik heb geen idee wat er bedoeld wordt met dat stuk en op grond van welke gegevens de conclusie is gebaseerd. Feit blijft dat artsen hun patienten proviron voorschrijven als zij last hebben van lage testwaarden.
Dat zou ik kunnen verklaren vanwege het feit dat proviron androgene eigenschappen bezit, hetgeen mannen met lage testwaarden een tekort aan hebben.Ik heb geen idee wat er bedoeld wordt met dat stuk en op grond van welke gegevens de conclusie is gebaseerd. Feit blijft dat artsen hun patienten proviron voorschrijven als zij last hebben van lage testwaarden.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/ProvironIn een gerandomiseerd en dubbelblind onderzoek dat 4 weken duurde, kregen 38 mannen met dysthyme stoornis 75mg mesterolon per dag toegediend. Itil & Colleagues rapporteerden een vermindering van de symptomen, waaronder angst, gebrek aan drive en verlangen. Vervolgens dienden ze een hoge dosis (450mg/dag) of placebo toe, in een 6 weken durend gerandomiseerd onderzoek met 52 mannen die een gemiddelde leeftijd hadden van 40 jaar, en aan dysthymie, unipolaire en bipolaire depressie leden. Zowel de mesterolon als de placebo groep verbeterden aanzienlijk en er waren geen statistisch significante verschillen tussen de twee groepen. In deze reeks van studies leidde de toediening van mesterolon tot een aanzienlijke daling van LH en testosteron. Dit is waarschijnlijk het gevolg van de extreem hoge dosering die werd gebruikt. In een ander onderzoek, werd 100mg mesterolon cypionaat twee keer per maand toegediend. Met betrekking tot het plasma T-niveau, was er geen verschil tussen de behandelde versus niet-behandelde groep en de uitgangswaarde van LH was minimaal beïnvloed (1).
Mesterolone is een relatief zwak androgeen en wordt zelden gebruikt bij hormoonvervangingstherapie (2).
Dat zou ik kunnen verklaren vanwege het feit dat proviron androgene eigenschappen bezit, hetgeen mannen met lage testwaarden een tekort aan hebben.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Proviron
Dat artsen iets voorschrijven zegt overigens vrij weinig. Artsen weten over het algemeen absurd weinig af van hormoontherapie en alles wat daar bij komt kijken.

Dianabol is regelrecht levertoxisch en raad ik nooit aan. En tren, die even androgeen is als DHT, toxisch voor cellen, aan de progesteron receptor even sterk hecht en voor de helft aan de receptor van cortisol, al zeker niet![]()