XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools: Hoeveel keer zou je de combo Test/Primo 250/200 kunnen doen eer je daarmee op een plateau terecht komt.

Is de volgende stap dan Test/Primo 250/200 E5D dus per week 350/250 verhouding? is dit dan ook oke? of prefereer je liever Test/Deca 250/200?

Dank U

• Topic Starter Topic Starter
zal het even beter uitleggen, snap dat het meer toxisch is dan primo/test. maar ik ben van plan maar 1x per jaar te kuren en dan wil ik ook gewoon knallen. doe ook niet langer dan 8 weken totaal..

gaat me er eigenlijk meer om of 20mg dianabol meer ook meer gaat leveren.

Meer vocht ja. En elke keer is een aanslag op je lever, zelfs op 10mg.

Het is toxischer dan alles, en tren staat aan de top.

Cools: Hoeveel keer zou je de combo Test/Primo 250/200 kunnen doen eer je daarmee op een plateau terecht komt.

Is de volgende stap dan Test/Primo 250/200 E5D dus per week 350/250 verhouding? is dit dan ook oke? of prefereer je liever Test/Deca 250/200?

Dank U

test-primo prefereer ik gezien deca zelf ook aan de oestrogeenreceptor hecht. Zeer moeilijk om goede verhouding te krijgen.

350test-250primo zou kunnen, maar 300test-250primo is beter. 350 test geeft teveel vocht in verhouding met 250primo.

Maar in principe is er geen volgende stap, alleen de juiste verhouding op 450mg totaalstof.

Heb niet alle pages doorgelezen maar adviseer je nu om 6weken lang 250mg test+200mg primo te doen,en dan hoeveel weken rust en dan de volgende cycle met precies dezelfde gear en doseringen?
Zet dat zoden aan de dijk?

3 a 4 maanden rust ongeveer (voel je na een tijd zelf aan). En dat zet zeker zoden aan de dijk. Door de kuur herstel je snel en behoud je meer massa. En hoe sneller je kan beginnen, dus meer pure winst op termijn.

Je moet ook rekening houden dan verschillende andere kuren je aromatase enzym versnellen en oestrogeenreceptor gevoeliger maken (hoge omzetting oestrogeen of activiteit zelf). Hierdoor wordt je gevoeliger aan eigen test onderdrukking en ga je moeilijker herstellen. Ook kunnen verschillende middelen celschade veroorzaken aan organen zoals hypofese.

De samenstelling van mijn kuur voorkomt dit zeer sterk.

En dan 3 tot 4 maanden na de eerst cycle doe je precies hetzelfde weer?!

Misschien staat het er al tussen maar 41p is wel wat veel.
Graag had ik geweten bij 6 weken 250primo en 200 test welke nakuur je aanraadt indien nolvadex enkel voorradig is?
Ook 4weken op 20mg of is dit overkill?

Bedankt

Ja

Graag had ik geweten bij 6 weken 250primo en 200 test welke nakuur je aanraadt indien nolvadex enkel voorradig is?

Bedankt
Hij zegt 10 dagen clomid op 50mg, dus moet je niet opeens 4 weken gaan nakuren met nolvadex :p. 10 dagen is dan genoeg.

Het klinkt wel interessant opzich.
Minder gear is minder zwaar op je herstel en minder zwaar op je portemonnee klinkt wel goed.
Alleen zou ik wel bang zijn voor weinig gains.

Yep, met zelfde resultaten tot aan je plateau

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 21:23 ----------

Het klinkt wel interessant opzich.
Minder gear is minder zwaar op je herstel en minder zwaar op je portemonnee klinkt wel goed.
Alleen zou ik wel bang zijn voor weinig gains.

Gemiddeld 3 kilo pure spiermassa, hoe klinkt dat?

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 21:23 ----------

Bedankt

Zoals Tythor aangeeft ;)

Anavar only zou je dus kunnen "uitproberen" om te kijken hoe je lichaam reageert op anabolen?
Krijg je side's dan stop je en omdat anavar een halfwaarde tijd heeft van 9 uur is het ook sneller uit je lichaam dan met injectibles.

waar of niet?:D

Anavar only zou je dus kunnen "uitproberen" om te kijken hoe je lichaam reageert op anabolen?
Krijg je side's dan stop je en omdat anavar een halfwaarde tijd heeft van 9 uur is het ook sneller uit je lichaam dan met injectibles.

waar of niet?:D

Aas is een verzamelnaam. Als je weet hoe je op var reageert zegt dat niets over hoe je op tren ofzo reageert.

Het kan al aangeven hoe je op androgenen reageert ;) Dat zijn ze allemaal. Natuurlijk is dit niet te vergelijken met tren of een middel dat naar oestrogeen omzet.

@ cools zijn er al mensen uit je omgeving die al vaker deze kuur hebben gedaan ?? Dus gewoon al 2 of 3 jaar lang deze kuur 2x per jaar ofzo. Zou graag weten hoe ze daar op gaan en of dat nog steeds zonder bijwerkingen is.

Ik heb de laatste tijd wanneer ik ga hardlopen na een paar minuten immense verzuring(/pijn) in mijn scheenbenen (niet mijn kuiten, maar echt mijn scheenbeen :p). Ben momenteel bezig met test/primo, zou dit hierdoor kunnen komen? Heb eerst gedacht aan shin splints, maar ben er vrij zeker van dat het dit niet is :)

@Cools: zou je Saw Palmetto aanraden om dht vorming tegen te gaan of staat dit de gains alleen maar in de weg?

Dank je wel.

@ cools zijn er al mensen uit je omgeving die al vaker deze kuur hebben gedaan ?? Dus gewoon al 2 of 3 jaar lang deze kuur 2x per jaar ofzo. Zou graag weten hoe ze daar op gaan en of dat nog steeds zonder bijwerkingen is.

Ja, 1 persoon. Nu op 110kg @ 5% 1m96. Nog altijd zonder bijwerkingen na 5 jaar (2 per jaar).

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:49 ----------

@Cools: zou je Saw Palmetto aanraden om dht vorming tegen te gaan of staat dit de gains alleen maar in de weg?

Dank je wel.

Dan raad ik Red maca aan ;) beste van alles.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:50 ----------

Ik heb de laatste tijd wanneer ik ga hardlopen na een paar minuten immense verzuring(/pijn) in mijn scheenbenen (niet mijn kuiten, maar echt mijn scheenbeen :p). Ben momenteel bezig met test/primo, zou dit hierdoor kunnen komen? Heb eerst gedacht aan shin splints, maar ben er vrij zeker van dat het dit niet is :)

Heb ik ook gehad, was toen door sterke stijging gewicht en verkeerde schoenen en ondergrond.

Terug
Naar boven