Vraagje:
Momenteel ben ik in week 5 van dit kuurtje. Tot nu toe is mijn gewicht stabiel gebleven (91,5) maar is mijn lichaam wel redelijk verandert (VP--!). Zo staan mijn armen, schouders en borst een stuk voller als eerst en merk ik ook dat er minder vet rond mijn middel zit als eerst

Vanavond eens VP laten meten om te zien hoe het er nu voor staat. Voor deze kuur was dit 19,81%
Dit is de eerste keer dat ik injects doe, ik inject 1x per week op maandag.
Nu, heb ik hier toch een paar vragen over.
1) Tot nu toe ben ik enkel 'slanker' geworden + beetje spiermasse en weinig extra kracht. Gaan de krachtgains nog komen en zijn deze wel vergelijkbaar met bijvoorbeeld krachtgains van Dboll of Winstrol?
2) Beter mijn kCals uppen? Eerste 4 weken at ik op of onder onderhoud(2500-3000 kCals). Dit omdat ik eigenlijk wou dat dit een cut kuurtje zou worden. Nu zou ik toch graag meer gains willen zien. Zal het uppen nu nog veel verschil gaan maken?
3) Dosering verhogen? Zoja dan de test of de primo? Zit momenteel al aan 3ml dus veel kan er niet meer bij in de die spuit
Ik weet zeker dat ik wel al vooruitgang heb geboekt en krijg ook veel complimenten in mijn omgeving maar ik heb toch ergens het gevoel dat ik niet hard genoeg aan het 'knallen' ben zeg maar. Vond mijn vorige oral only kuren eigenlijk "straffer".
BTW: Ik ben van plan deze kuur 10 weken door te trekken ipv 6.