Veterano
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Afzonderlijk of tegelijk? Doseringen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afzonderlijk of tegelijk? Doseringen?
Hey @Cools , mijn broer heeft vorig jaar 3x gekuurd, laatste 2 met alleen een bridge ertussen. test eerst, daarna test + var, en test +npp. Hij heeft (net als ik gehad heb) nog wat haarverlies, al 4 maanden na zn nakuur. Hij denkt zelf dat dat komt door de clomid die hij heeft gebruikt. Zou het zijn dat dit TE is door de clomid en dit nog een resultaat is van hormonale shock een tijdje geleden, of doordat zijn evenwicht nog steeds niet goed is?
Zou hij anders nu nog steeds zaagtandpalm ofzo moeten nemen?
Hi cools,
Ben van plan de volgende kuur te doen
1-5dianabol 40 mg ed (nog nooit gedaan als kickstart hiervoor winny en anavar gedaan dus vandaar nieuwsgierig naar de werking)
1-12 test-e 500 mg/w
1-12 tren-e 400 mg/w
1-12 mast-e 400mg/w
1-14 hcg 2x 500iu pw
Dan 4 weken 20mg nolva na week 14
Is dit goed zo of zou je het anders aanpakken? Ben 1.85 lang, weeg 106 kilo op 13% en het is bedoeld om te cutten en nog wat massa te winnen. Zou ik met op onderhoud eten en fasted cardio te doen op lege maag sochtends het redden of moet ik toch volgens jou meer onder onderhoud eten ookal doe ik tren ? Hoor graag jouw mening, alvast bedankt!
Nog verstandig om daarbij saw palmetto te gebruiken?Kan door beiden. Na de nakuur moeten de hormonen ook weer op peil komen dus haarverlies kan dan even aanhouden. Zeker na lange kuren en nakuren. Bij clomid komt je oestrogeen laag (op receptor) en dat is nadelig voor je haren. 25-50mg/dag is ook voldoende.
Nog verstandig om daarbij saw palmetto te gebruiken?
Tof dat je zoveel mensen helpt btw!
Beste Cools, sorry als dit al ontelbare keren gevraagd is maar hoe bewaar je HCG het best?
Wanneer deze nog niet gemengd is, op kamertemperatuur of in de koelkast?
Wanneer deze gemengd is, hoe lang houdbaar in de koelkast?
Ben niet vertrouwd met HCG, vandaar de beginnersvragen...
Hey Cools,
In de zomer test/primo 250/250 kuurtje van 8 weken genomen. Einde nakuur clomid 25 oktober.
Dit zijn de bloedresultaten voor(maart 2016) en na de kuur(10 januari 2017) , eerste pic is van voor de kuur.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Wat denk jij, zijn er bepaalde maatregelen die ik kan nemen? Of mag ik al blij zijn dat men hormonen op gang komen?
Hoeveel tijd na de nakuur heb je bloed laten trekken? En hoeveel weken clomid? Op 25mg is het minimum 3 weken zeker bij 8 weken.
Einde van mijn nakuur was 25 oktober, bloed laten trekken op 10 januari . Dus 2maanden 3weken na de nakuur.
Ik heb eerst 2weken 25mg clomid genomen week off en daarna 2weken op 50mg. Die week off was niet de bedoeling btw
Clomid 10 dagen na laatste inject beginnen nemen?
3 maanden na de nakuur zouden de waardes toch al wat beter moeten zijn. Waren je teelballen (sterk) gekrompen tijdens de kuur? Kuurverleden?
Clomid 13 dagen na laatste injectie(was nog in het buitenland)
Ballen waren idd gekrompen vanaf de 4 week denk. Maar ik had de indruk dat ze in de nakuur snel op formaat kwamen.
5jaar geleden test e kuur 500mg en test tren dbol half jaar nadien. Daarna in een depressie gekomen(slecht herstel) 2jaar geleden 2 keer winstrol only. En in maart 2016 zoals je kan zien goede bloed waardes.
November en december had ik last van veel stress... stress --> prolactine omhoog?
@Cools: Insuline wordt vaak gezien als dik maker, als een stof die weefsel, vooral vetweefsel laat groeien, daarom ook dat men adviseert om wanneer men koolhydraten eet, deze te eten met een lage glycemische index.
De insuline gaat dan niet te veel pieken, en je daardoor minder snel vet gaat opslaan, en minder sneller kans op diabetes type2 kunt krijgen door insuline tolerantie.
Alleen waarom wordt insuline dan gebruikt door BB om te groeien en meer te kunnen eten? Je zou dan toch veel sneller vet moeten worden?
Bedankt alvast.
Insuline is ook heel anabool, zorgt er dus ook voor dat je spieren groeien. Vet wordt je als je als een idioot je volpropt met vanalles en nog wat.
Insulinegevoeligheid is ook nog van andere factoren afhankelijk. Maar voor spiergroei wil je een goed insulineniveau en gevoeligheid.
Insuline maak niet dik, wat je eet wel (met of zonder exogene insuline).
Wel typerend dat mensen met diabetes 2 type door de insuline steeds meer een dikkere buik krijgen. Ze eten niet meer rommel maar gebruiken wel insuline.