XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.541
Dan zou ik verhoogde psa waardes moeten hebben toch? En die had ik tot vlak voor de kuur niet....

Dat is mogelijk bij een vergrote prostaat. Maar als die stijgt kan ook wijzen op een ontsteking of tumor (lage waarde mogelijk bij een agressieve tumor die weinig voorkomt), ook is het mogelijk bij een urineweginfectie.

Met een echo ben je zeker.

• #8.542
Heb je iets van krachtwinst/massawinst ?
2 blasts gehad, waarvan 1 bulk en 1 bulk/cut. Begon op 96kg 12% ongeveer, eindigde eerste bulk 101kg 13%, daarna cruise en 99kg 13%, halve blast gebulkt naar 104/105 14% en toen verder gecut naar 102kg 10/11%.
Krachtwinst ook duidelijk op alle lifts

2 blasts gehad, waarvan 1 bulk en 1 bulk/cut. Begon op 96kg 12% ongeveer, eindigde eerste bulk 101kg 13%, daarna cruise en 99kg 13%, halve blast gebulkt naar 104/105 14% en toen verder gecut naar 102kg 10/11%.
Krachtwinst ook duidelijk op alle lifts

Dan heb je wel legit gear lijkt me, je hebt gewoon ballen van staal :P

@Cools,

Zijn er studies gedaan naar de mogelijke erfelijke effecten van steroïden gebruik?

Ik bedoel dat het exogeen toedienen van test je eigen productie verlaagd, en dat mogelijk op lange termijn tot een genetische mutatie leidt bij de voortplanting waarbij de nakomelingen ook een verlaagde eigen aanmaak hebben.

• #8.549
@Cools,

Zijn er studies gedaan naar de mogelijke erfelijke effecten van steroïden gebruik?

Ik bedoel dat het exogeen toedienen van test je eigen productie verlaagd, en dat mogelijk op lange termijn tot een genetische mutatie leidt bij de voortplanting waarbij de nakomelingen ook een verlaagde eigen aanmaak hebben.

Nee, maar het is mogelijk. Er kunnen epigenetische veranderingen onstaan en voor verschillende drugs is dit mogelijk.

The Impact of Exposure to Addictive Drugs on Future Generations: Physiological and Behavioral Effects

Hormonale veranderingen, maar ook genotoxiciteit kan een probleem vormen.

Geachte cools

Ik zit momenteel in me cut kuur in de tweede week na een bridge van me bulk kuur.

Na de tweede spuit merk ik gelijk tot mijn libido extreem laag is en heb geen odol meer tevens heb ik moeite met hem hard te houden.

Test e 200mg/week
Mast e 200mg/week
Tren e 400mg/week
T3 50mg ed
Hcg 500iu 2x week

En nu zat ik te denken om ari te nemen of test verhogen? Of
Toch beter me dosering aan te passen
Of beter afwachten over twee weken moet ik bloed prikken.
wat raadt je me het beste aan?

Laatst bewerkt:
ja dacht ik al, mooi dat het kan toch.
hoog testosteron, je weet dat je hier in het topic van cools zit he? haha ;-)
geen last of angst voor sides?
Jah mn eerste kuur was een 'Cools-kuurtje' die k voor de tweede keer had uitgebreidt maar toen wel sides gehad. Was nu vooral benieuwd wat test only zou doen. Afhankelijk van hoe dit bevalt weer verder kijken. Maar denk dat dit tijdens de zomer een low test high primo gaat worden.

Jah mn eerste kuur was een 'Cools-kuurtje' die k voor de tweede keer had uitgebreidt maar toen wel sides gehad. Was nu vooral benieuwd wat test only zou doen. Afhankelijk van hoe dit bevalt weer verder kijken. Maar denk dat dit tijdens de zomer een low test high primo gaat worden.

oke succes! voor mij geen test only meer. low test high primo is top!

Geachte cools

Ik zit momenteel in me cut kuur in de tweede week na een bridge van me bulk kuur.

Na de tweede spuit merk ik gelijk tot mijn libido extreem laag is en heb geen odol meer tevens heb ik moeite met hem hard te houden.

Test e 200mg/week
Mast e 200mg/week
Tren e 400mg/week
T3 50mg ed
Hcg 500iu 2x week

Toevallig dat deze vraag gesteld word, daar kan ik dan een beetje op mee varen.

Op dit moment op wekelijks:
500mg tren e
300mg test e
250 mast e
150mcg t3

Momenteel in week 4, merkte dat m'n bloeddruk nogal steeg dus ben terug gegaan naar 25mcg t3. Bloeddruk voelt een stuk beter aan.

Heb wel het gevoel dat ik gyno begin te krijgen. Wat is je advies hierop? Doseringen aanpassen, clomid, aro, ari, letro? Zie even door de gyno bomen het bos niet meer. Ga vanaf volgende week starten met 2x500iu HCG EW, mocht er een dosering aanpassings advies komen.

Dan als laatst, vanaf m'n 13e heel m'n leven eigenlijk al last van acne gehad. Dermatoloog geweest, alle 'stappen' tot aan roaccutane doorlopen maar geen merkbaar verschil. In die periode vond ik roa overdreven met betrekking de last die ik ervan had. Maar nu na een aantal kuurtjes merk ik dat vooral tijdens een nakuur de acne significant verergerd. En dat mijn huid naar mate de kuren ook vetter is geworden. Op dit moment is het zelfs zo dat ik elke avond voor het slapen moet douchen, omdat ik anders niet kan slapen vanwege een plakkende huid. Aantal pagina's een vit d3 tip gelezen, dat gaan we dan maar eens proberen, nog meer dingen die ik kan proberen om dit probleem te verminderen? Of word het na dat dermatoloog traject toch aan roa denken?

500mg tren e
300mg test e
250 mast e
150mcg t3

Momenteel in week 4, merkte dat m'n bloeddruk nogal steeg dus ben terug gegaan naar 25mcg t3. Bloeddruk voelt een stuk beter aan.

Heb wel het gevoel dat ik gyno begin te krijgen. Wat is je advies hierop? Doseringen aanpassen, clomid, aro, ari, letro? Zie even door de gyno bomen het bos niet meer. Ga vanaf volgende week starten met 2x500iu HCG EW, mocht er een dosering aanpassings advies komen.

Dan als laatst, vanaf m'n 13e heel m'n leven eigenlijk al last van acne gehad. Dermatoloog geweest, alle 'stappen' tot aan roaccutane doorlopen maar geen merkbaar verschil. In die periode vond ik roa overdreven met betrekking de last die ik ervan had. Maar nu na een aantal kuurtjes merk ik dat vooral tijdens een nakuur de acne significant verergerd. En dat mijn huid naar mate de kuren ook vetter is geworden. Op dit moment is het zelfs zo dat ik elke avond voor het slapen moet douchen, omdat ik anders niet kan slapen vanwege een plakkende huid. Aantal pagina's een vit d3 tip gelezen, dat gaan we dan maar eens proberen, nog meer dingen die ik kan proberen om dit probleem te verminderen? Of word het na dat dermatoloog traject toch aan roa denken?
Volgens mij is cools meer fan van zink, red maca en pompoenpitolie. Je moet ff die zoekfunctie van t forum gebruiken en dan in dit topic zoeken ;)

• #8.557
Geachte cools

Test e 200mg/week
Mast e 200mg/week
Tren e 400mg/week
T3 50mg ed
Hcg 500iu 2x week

Dit is een moeilijke, kwa oestrogeen zit je op 375mg test/week met daartegenover 600mg aan androgenen. Maar tren is nu wel extreem androgeen en test is ook nog eens androgeen (+DHT hieruit verder).

Ik vermoed te hoog androgeen tov oestrogeen, tren met 200mg droppen eens proberen (maar de kans dat je dit doet is klein) of test verhogen met 100mg.

• #8.558

500mg tren e
300mg test e
250 mast e
150mcg t3

T3 was te hoog, 25-50mcg is voldoende bij tren. T3 kan de gevoeligheid aan oestrogeen ook verhogen.

Zelfde hier, tren verlagen is beste.

Bedankt cools!
En ben totaal geen hard hoofd en zal je raadt opvolgen me lichaam is me lief en sides zoveel mogelijk beperken / vindt me vrindin ook niet zo leuk;)
Dus tren gaat omlaag en zal voor zekerheidt test iets uppen als extratje.

Terug
Naar boven