Toevallig dat deze vraag gesteld word, daar kan ik dan een beetje op mee varen.
Op dit moment op wekelijks:
500mg tren e
300mg test e
250 mast e
150mcg t3
Momenteel in week 4, merkte dat m'n bloeddruk nogal steeg dus ben terug gegaan naar 25mcg t3. Bloeddruk voelt een stuk beter aan.
Heb wel het gevoel dat ik gyno begin te krijgen. Wat is je advies hierop? Doseringen aanpassen, clomid, aro, ari, letro? Zie even door de gyno bomen het bos niet meer. Ga vanaf volgende week starten met 2x500iu HCG EW, mocht er een dosering aanpassings advies komen.
Dan als laatst, vanaf m'n 13e heel m'n leven eigenlijk al last van acne gehad. Dermatoloog geweest, alle 'stappen' tot aan roaccutane doorlopen maar geen merkbaar verschil. In die periode vond ik roa overdreven met betrekking de last die ik ervan had. Maar nu na een aantal kuurtjes merk ik dat vooral tijdens een nakuur de acne significant verergerd. En dat mijn huid naar mate de kuren ook vetter is geworden. Op dit moment is het zelfs zo dat ik elke avond voor het slapen moet douchen, omdat ik anders niet kan slapen vanwege een plakkende huid. Aantal pagina's een vit d3 tip gelezen, dat gaan we dan maar eens proberen, nog meer dingen die ik kan proberen om dit probleem te verminderen? Of word het na dat dermatoloog traject toch aan roa denken?