XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

graag gedaan, samen komen we er wel!
Ik ben eens 1 of 2 weken later begonnen omdat dat precies uitkwam met de hoeveelheid die ik had volgens mij.
wat is je plan voor het kuren?
Jah dat is ook mijn reden om later te beginnen idd. Test only op 500mg e4d, 2x 750IU hcg, aro achter de hand en nakuur met Clomid.

Jah dat is ook mijn reden om later te beginnen idd. Test only op 500mg e4d, 2x 750IU hcg, aro achter de hand en nakuur met Clomid.

ja dacht ik al, mooi dat het kan toch.
hoog testosteron, je weet dat je hier in het topic van cools zit he? haha ;-)
geen last of angst voor sides?

Cools ik ben nu 1week bezig met 250test-200deca 6weken en voel al gelijk dat ik een kleinere pisstraal heb. Ik pak 2x 1000mg red maca pd maar merk geen effect op mijn prostaat. Tips?

@Cools,
Een vriend van mij vroeg aan jou te vragen wat hij evt aan masteron zou kunnen toevoegen? ZIjn dosering zijn wel fors.
Hij komt normaal moeilijk aan in gewicht en kan eten wat hij wil. Zijn stats waren 93 kg BF6% (nu is hij in een week 3 kg bijgekomen maar nog steeds BF6%)
Hij is een gevorderd gebruiker van 43 jaar
Misschien Masteron 400 mg per week extra toevoegen?

W1-6- Dynabol 100 mg per dag
W1-16 Sustanon 1000 mg per week
W1-16 Tren A 800 mg per week

Alvast bedankt namens hem.

Binnen 3 dagen.

Lage dosis test gaat je geen gyno geven. Altijd combineren met een niet aromatiserende aas zoals primo bv. Anavar kan ook.

dosis, duur en kuur hangt af van wat jij wil doen.
Als het zo snel gaat wacht ik nog even af, nog 2 wkn op 30mg Anavar.

Is het niet bevredigend dan heb ik alvast test-e achter de hand. 1ml/week gedurende 8 weken.
Hoeveel Primo zou je daar bij zetten in wat eerder een cut-kuur zou moeten zijn?

Waarom praten mensen nog in termen van ml per week... We weten niet hoe je test is gedoseerd, dus noem gewoon mg per week.

Waarom praten mensen nog in termen van ml per week... We weten niet hoe je test is gedoseerd, dus noem gewoon mg per week.
precies dit.
mijn test 250, 300 en 500 mg/ml is onderweg...

De test omlaag en de primo omhoog doe je als je of bijwerkingen hebt OF al heel laag in je vetpercentage zit en die primo-look wilt hebben, maar dat is eigenlijk alleen voor als je een wedstrijd doet.
dus zou het gewoon bij die test 250 en primo 250 houden zoals omschreven op de eerste pagina, dan behoud je je massa en dat is immers de reden dat je een cutkuur doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.528
  • #8.529
Cools,

Uit men eigen research blijkt dat fertiliteit in 99% van de gevallen wel terugkomt na lange cycles wanneer de toediening van exogene hormonen stopt. Het is vooral het testosteron niveau dat soms laag blijft.

Wat is jouw visie omtrent de impact op de fertiliteit van lang (+2 jaar) on blijven?

Uit onderzoek blijkt dit van niet. Maar is afhankelijk van lengte, gebruikte middelen, dosis en persoon. Cellen in je teelballen kunnen dus beschadigd geraken.

• #8.530
  • #8.531
Cools ik ben nu 1week bezig met 250test-200deca 6weken en voel al gelijk dat ik een kleinere pisstraal heb. Ik pak 2x 1000mg red maca pd maar merk geen effect op mijn prostaat. Tips?

Dat is wel een extreem snel effect op je prostaat.. Zo snel groeit dat ding nu ook weer niet, dus de kans is eerder dat je prostaat al sterk vergroot was. Even aankijken, de red maca zou zijn werk wel moeten doen maar zo snel werkt het ook niet.

• #8.532
@Cools,
Een vriend van mij vroeg aan jou te vragen wat hij evt aan masteron zou kunnen toevoegen? ZIjn dosering zijn wel fors.
Hij komt normaal moeilijk aan in gewicht en kan eten wat hij wil. Zijn stats waren 93 kg BF6% (nu is hij in een week 3 kg bijgekomen maar nog steeds BF6%)
Hij is een gevorderd gebruiker van 43 jaar
Misschien Masteron 400 mg per week extra toevoegen?

W1-6- Dynabol 100 mg per dag
W1-16 Sustanon 1000 mg per week
W1-16 Tren A 800 mg per week

Alvast bedankt namens hem.

dynabol eruit en vervangen door mast. Die 3kg in een week is ook vocht (vooral).

800mg test - 600 tren - 400 mast zou ik dan doen.

• #8.533
Als het zo snel gaat wacht ik nog even af, nog 2 wkn op 30mg Anavar.

Is het niet bevredigend dan heb ik alvast test-e achter de hand. 1ml/week gedurende 8 weken.
Hoeveel Primo zou je daar bij zetten in wat eerder een cut-kuur zou moeten zijn?

Als je anavar blijft nemen bij de test is primo niet nodig.

Cools, stel je bent al een tijdje aan het blasten en cruisen, en je ballen zijn nog gewoon op formaat. Je wilt met hcg beginnen, waarschijnlijk zal je eerst wat moeten blasten om het zaakje weer actief te krijgen alvorens je met een normale dosis hcg door kunt gaan. Hoe kan je merken dat je genoeg geblast hebt met hcg, en je op het standaard protocol verder kunt?

Uit onderzoek blijkt dit van niet. Maar is afhankelijk van lengte, gebruikte middelen, dosis en persoon. Cellen in je teelballen kunnen dus beschadigd geraken.

Even voor de duidelijkheid: met je vruchtbaarheid komt het waarschijnlijk dus wel goed na lange tijd on?

Dat is wel een extreem snel effect op je prostaat.. Zo snel groeit dat ding nu ook weer niet, dus de kans is eerder dat je prostaat al sterk vergroot was. Even aankijken, de red maca zou zijn werk wel moeten doen maar zo snel werkt het ook niet.
Dan zou ik verhoogde psa waardes moeten hebben toch? En die had ik tot vlak voor de kuur niet....

• #8.538
Cools, stel je bent al een tijdje aan het blasten en cruisen, en je ballen zijn nog gewoon op formaat. Je wilt met hcg beginnen, waarschijnlijk zal je eerst wat moeten blasten om het zaakje weer actief te krijgen alvorens je met een normale dosis hcg door kunt gaan. Hoe kan je merken dat je genoeg geblast hebt met hcg, en je op het standaard protocol verder kunt?

Dan heb je nogal ballen als ze op formaat blijven ;) Maar het kan, vermoedelijk is lage dosis hcg voldoende 500iu 2x/week. Merken ga je het niet, pas na je nakuur.

• #8.539
Dan heb je nogal ballen als ze op formaat blijven ;) Maar het kan, vermoedelijk is lage dosis hcg voldoende 500iu 2x/week. Merken ga je het niet, pas na je nakuur.
Foto?
Nee zonder grappen, ze zijn zo erg normaal gebleven dat ik gewoon aan mn gear twijfel.. Maar bedankt voor je antwoord ;)

Terug
Naar boven