Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.641
Gaat 100mg (kinder)aspirine (ed/eod?) helpen tijdens een bold kuur om de bloeddruk te verlagen en het bloed te verdunnen. Ben niet geheel ingelezen in het gebruik van aspirine. Ik ben bloeddonor omwille van deze kwestie maar als dit erbij kan lijkt mij dat mooi meegenomen. Graag hoor ik jouw mening Cools (of iemand anders mag natuurlijk ook).

Bloed doneren is een beter idee. Aspirine kan bepaalde dingen beperken. Gaat je bloedstolling verlagen en bloeddruk kunnen verlagen afhankelijk op welk tijdstip je het neemt (tegen avond is beste).

Laatst bewerkt:
  • #8.642
Cools 2x 1500iu heeft ze een goeie kick gegeven, ze zijn nu opweg naar de oude grootte.
Nu doorgaan met 750 2x en dan 500? Of nog 2x 1000 iu ofzo? Heb genoeg hcg dus dat is geen probleem. Ben zelf bang omdat de 500 2x nauwelijks iets deed dat ze op 2x 750 niet veel groter worden.

Je kan naar 750-1000iu gaan dan en uiteindelijk 500. Bedoeling is dat je goed op die 500iu gaat reageren, betekent dat je leydig cellen gevoeliger zijn.

• #8.643
Vandaag wakker geworden en ballen zijn weer iets kleiner.. Ga gewoon verder met 750 iu 2x en volgende week 500 en daarna aan de clomid. Als ze dan niet normaal zijn wordt het een bezoekje dokter.

Dokter gaat je niet kunnen helpen. Hcg en clomid wel. Is normaal dat je teelballen terug wat krimpen met helft dosering. Maar het is uiteindelijk clomid die je eigen aanmaak inorde moet brengen, de leydig cellen moeten gewoon goed reageren en dat doen ze door hcg.

• #8.644
Cools, laatste tijd erg last van slapende lichaamsdelen. 5 seconde mn telefoon boven mn hoofd en mn armen Slapen een paar minuten. Nu ik lig, met mn telefoon op mn buik dus mn handen net op mn buik gaan ze al slapen. Vaak wordt ik ook wakker met slapende armen. Voor een grote boodschap naar t toilet is ook een race tegen de klok, binnen no-time slapen mn benen..
zit nu op 350 test 525 Tren 175 mast 2e week..
Ohja, ik krijg ook echt geen eten weg, en dat terwijl ik cut. Dus was al van plan alles om te gooien..

Laatst bewerkt:
Cools, laatste tijd erg last van slapende lichaamsdelen. 5 seconde mn telefoon boven mn hoofd en mn armen Slapen een paar minuten. Nu ik lig, met mn telefoon op mn buik dus mn handen net op mn buik gaan ze al slapen. Vaak wordt ik ook wakker met slapende armen. Voor een grote boodschap naar t toilet is ook een race tegen de klok, binnen no-time slapen mn benen..
zit nu op 350 test 700 Tren 175 mast 2e week..
Ohja, ik krijg ook echt geen eten weg, en dat terwijl ik cut. Dus was al van plan alles om te gooien..
kreeg ik maar geen eten weg tijdens een cut :P

Het verdunt het bloed wel. Het wordt heel veel in een test, tren en bold kuur gebruikt. Ik weet niet of het de bloeddruk ook verlaagd.

Dat is ook al tegen jou verteld in het andere topic, dus ik denk dat je een mening van @Cools wil.

Klopt, ik wilde niet teveel van het topic afwijken omdat ik die niet zelf had aangemaakt en graag wilde ik cools' mening horen ;)

Bloed doneren is een beter idee. Aspirine kan bepaalde dingen beperken. Gaat je bloedstolling verlagen en bloeddruk kunnen verlagen afhankelijk op welk tijdstip je het neemt (tegen avond is beste).

Dus om het effect van aspirine te krijgen zou ik het ook iedere dag moeten nemen? 's Avonds had ik idd al gevonden als beste tijdstip. bvd

zit nu op 350 test 700 Tren 175 mast 2e week..
Dat is wel erg snel..? Slapende ledematen heeft toch te maken met de bloeddoorstroming? Als dat idd klopt zou ik voor bloedverdunners oid kijken en pas daarna naar je gear.

Verder wel benieuwd naar wat iemand zegt die het daadwerkelijk 100% zeker weet. Maar mijn redenatie lijkt me best logisch :P

Cools, als je testes toch wel redelijk gekrompen zijn (+-50%). Hoe lang zou het dan gemiddeld duren als je start met 2*1500IU HCG per week, alvorens ze opnieuw in volume toenemen.

Ik weet natuurlijk dat het voor iedereen anders kan zijn, maar wat zou een gemiddelde kunnen zijn? 2-3 weken?

Heel erg bedankt Cools!
Dus in principe hcg gebruiken tot de ballen op oude grote zijn of hoe dan ook na 4-5 weken clomid erin?

Cools, als je testes toch wel redelijk gekrompen zijn (+-50%). Hoe lang zou het dan gemiddeld duren als je start met 2*1500IU HCG per week, alvorens ze opnieuw in volume toenemen.

Ik weet natuurlijk dat het voor iedereen anders kan zijn, maar wat zou een gemiddelde kunnen zijn? 2-3 weken?

ben al 8 weken mee bezig maar zit geen beweging in.

ben al 8 weken mee bezig maar zit geen beweging in.

Mijn ervaring is dat na 1e week al verschil te voelen is. Nu 2,5 week verder zijn ze verdubbeld in grote (nog steeds veel te klein tho)
Soms denk ik wel dat HCG na 1-2 weken al niet meer zo goed werkt als daarvoor..

Ha cools even een vraagje, al lange tijd op trt, nergens last van alleen pluspunten, ik merk dat ik af en nolva moet pakken om de opkomende gyno tegen te gaan. Het enigste waar ik gevoelig voor ben. Wat is nu aan te raden , nolva, clomid, arimidex, proviron of wat ik vorige jaar erbij pakte en ook werkte masteron

• #8.658
zit nu op 350 test 525 Tren 175 mast 2e week..

T3 wil nogal eens helpen bij minder honger/eten wegkrijgen. 25-50mcg/dag is voldoende. Tren dosis verlagen helpt ook. Als je cut zijn de dosissen ook te hoog en nutteloos.

Slapende lichaamsdelen komt door slechte doorbloeding (afknelling bloedvaten kan sneller verlopen).

• #8.660
Heel erg bedankt Cools!
Dus in principe hcg gebruiken tot de ballen op oude grote zijn of hoe dan ook na 4-5 weken clomid erin?

Tot ze op formaat zijn ja. Dit zou binnen de 2-3 weken moeten zijn als je leydigcellen goed reageren. Anders dosis even verhogen.

Terug
Naar boven