XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

wat betekend die lage tsh waarde eigenlijk @Cools
(en ja ik weet het lever en cholesterol is fucked :P)

*laatste week van me cut gemeten btw met high tren,low mast,low test,oxy,mt en T3 en wat stims
20170127_090133.jpg

T3 en t4 zorgen voor een remming van tsh en trh. Dus wanneer je t3 neemt zal via negatieve feedback tsh verlaagd worden. Zie axis hieronder

11bqmvq.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.688
wat betekend die lage tsh waarde eigenlijk @Cools
(en ja ik weet het lever en cholesterol is fucked :P)

*laatste week van me cut gemeten btw met high tren,low mast,low test,oxy,mt en T3 en wat stims
20170127_090133.jpg

Schildklier, hoe lager de waarde hoe actiever de schildklier (wss). Je hypofyse geeft minder TSH f dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.689
Mijn testwaardes zijn met de androgel (2xpd, voor de duidelijkheid) zeer goed, bij meerdere testen ruim boven de 20, zonder aanvulling zijn mijn waarden nihil. Dus 50 mg te weinig, absuluur niet , oestrogeen te hoog zeker. Daar gaat mijn vraag ook over, wat hier het beste tegen is

Minder androgel, bij jou neemt het dus extra goed op. 1 zakje per dag is dan voldoende voor een normale test waarde en ook oestrogeen.

Waar smeer je het en hoe lang laat je het zitten?

Je t3 waarde zou je dan moeten checken. Onderdrukking van TSH kan de bij de een sneller verlopen op lagere dosis.
ik zal eens vragen of ze dat willen prikken, ze hebben me wel van de week weer geprikt voor me leverwaardes cholesterol vond de huisarts niet echt belangrijk.. ondanks dat die aardig slecht is.

Mijn testwaardes zijn met de androgel (2xpd, voor de duidelijkheid) zeer goed, bij meerdere testen ruim boven de 20, zonder aanvulling zijn mijn waarden nihil. Dus 50 mg te weinig, absuluur niet , oestrogeen te hoog zeker. Daar gaat mijn vraag ook over, wat hier het beste tegen is
Maar neem je nu 50mg per dag of 2 x 50mg per dag. Je posts spreken elkaar tegen.

Minder androgel, bij jou neemt het dus extra goed op. 1 zakje per dag is dan voldoende voor een normale test waarde en ook oestrogeen.

Wat bedoel je met hoelang laat je het zitten. Insmeren doe je toch nadat je gewassen bent.

Cools,

Had een bloeddruk van 95 om 58. Vonden het prima maar ik vind het aan de wat lage kant. Wat vind jij?

borst, buik en armen, 1 zal waarschijnlijk voldoende zijn, Stel ik wil er toch nog een tijd 2 pakken, wat is dan het beste voor de oestrogeen uit rijtje wat ik gaf

Terug
Naar boven