MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.663
Ha cools even een vraagje, al lange tijd op trt, nergens last van alleen pluspunten, ik merk dat ik af en nolva moet pakken om de opkomende gyno tegen te gaan. Het enigste waar ik gevoelig voor ben. Wat is nu aan te raden , nolva, clomid, arimidex, proviron of wat ik vorige jaar erbij pakte en ook werkte masteron

Als je 125mg/week zet is het bijna onmogelijk om gyno te krijgen (maar mogelijk). Dus hoeveel zet je per week?

Cools, deze HCG lijkt beter zijn werk te doen. Ballen blijven nu op 1000IU /week wél op formaat. Is al 4 weken zo dus neem aan dat het blijft. Cruise dosis Test E aanpassen naar, 120mg?

2 x 50 mg, heb nu een paar dagen nolva gepakt en het wordt meteen minder
2x50mg androgel per week? ik veronderstel dat per dag bedoelt. Hoe kom je eigenlijk aan 125mg per week?
Van 50mg androgel wordt 5mg (10%) effectief opgenomen, dus is 10mg per dag, is dus 70mg test per week.

• #8.668
2 x 50 mg, heb nu een paar dagen nolva gepakt en het wordt meteen minder

Verspreid je die 50mg? Gewoon 125mg 1x/week. Bij 50mg kan het teveel schommelen en je oestrogeen te hoog komen tov androgeen.

En als je androgel gebruikt gaat je test sowieso te laag zijn. .

Edit: gebruik je dus. Dan kan je beter niets gebruiken. Houd je testosteron te laag en oestrogeen wss te hoog. 50mg/dag is zelfs te weinig, met 100mg kom je er net.

• #8.669
Cools, deze HCG lijkt beter zijn werk te doen. Ballen blijven nu op 1000IU /week wél op formaat. Is al 4 weken zo dus neem aan dat het blijft. Cruise dosis Test E aanpassen naar, 120mg?

Goed nieuws. Dat blijft zo dan. Cruise kan je op 75mg doen zelfs.

wat betekend die lage tsh waarde eigenlijk @Cools
(en ja ik weet het lever en cholesterol is fucked :P)

*laatste week van me cut gemeten btw met high tren,low mast,low test,oxy,mt en T3 en wat stims
20170127_090133.jpg

20170127_090133.jpg

neem je iets van cholesterol support?

Verspreid je die 50mg? Gewoon 125mg 1x/week. Bij 50mg kan het teveel schommelen en je oestrogeen te hoog komen tov androgeen.

En als je androgel gebruikt gaat je test sowieso te laag zijn. .

Edit: gebruik je dus. Dan kan je beter niets gebruiken. Houd je testosteron te laag en oestrogeen wss te hoog. 50mg/dag is zelfs te weinig, met 100mg kom je er net.

Mijn testwaardes zijn met de androgel (2xpd, voor de duidelijkheid) zeer goed, bij meerdere testen ruim boven de 20, zonder aanvulling zijn mijn waarden nihil. Dus 50 mg te weinig, absuluur niet , oestrogeen te hoog zeker. Daar gaat mijn vraag ook over, wat hier het beste tegen is

Mijn testwaardes zijn met de androgel (2xpd, voor de duidelijkheid) zeer goed, bij meerdere testen ruim boven de 20, zonder aanvulling zijn mijn waarden nihil. Dus 50 mg te weinig, absuluur niet , oestrogeen te hoog zeker. Daar gaat mijn vraag ook over, wat hier het beste tegen is
Je smeert 2xper dag 50mg, dat voor 7dagen op 7?

Terug
Naar boven