MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools, ik bulk op 525 test 350 npp 175 mast en heb reeds 2x 500 iu hcg toegediend en mn libido is 0.0. Zelfs toen ik er bovenop lag (wil je dit weten?) gebeurde er niks..
hou zelf niet van pillen oid toedienen dus een aanpassing in doseringen? lager wil ik iig niet gaan..
Al dostinex geprobeerd?
 
Ik ga nu goed op de nolva. Toename van libido etc. Balls voelen goed. Als ik de nolva nu stop kan ik dan weer een terugval krijgen?
 
Hey Cools,

Wat is volgens jou het beste stappenplan als je een ontwikkeling hebt van gyno tijdens een 500mg test-e kuur van 10 weken met 2x 500iu hcg p/w?

En bij welk punt van ontwikkeling zou je ermee moeten beginnen?

Gevoelige tepels al of later pas?
 
Hey Cools,

Wat is volgens jou het beste stappenplan als je een ontwikkeling hebt van gyno tijdens een 500mg test-e kuur van 10 weken met 2x 500iu hcg p/w?

En bij welk punt van ontwikkeling zou je ermee moeten beginnen?

Gevoelige tepels al of later pas?

Met bloedonderzoek beginnen....
 
Ik ga nu goed op de nolva. Toename van libido etc. Balls voelen goed. Als ik de nolva nu stop kan ik dan weer een terugval krijgen?

ja
 
Weet iemand eigenlijk of een te lage prolactine gehalte bij een man nadelen kan hebben? Indien die er zijn kan je die van de l-dopa in mucuna krijgen of is dat een te mild middel?
 
Zit nu 3 maanden na winstrol. Voel me helemaal goed. Echter op de rug en schouders blijven maar puisten komen. Iets tegen te doen?
 
Cools, weet jij misschien waarom ik me elke keer grieperig (branderige ogen, moe etc voel) een dag na een injectie? Middel is NPP btw
 
klinkt als hoe ik me voel bij hooikoorts :p
 
Cools, weet jij misschien waarom ik me elke keer grieperig (branderige ogen, moe etc voel) een dag na een injectie? Middel is NPP btw

Omdat alle AAS je imuum beinvloeden, zijn dus hormonale schommelingen
 
Zit nu 3 maanden na winstrol. Voel me helemaal goed. Echter op de rug en schouders blijven maar puisten komen. Iets tegen te doen?

Hoge dosis vitamine b5
 
Hey Cools,

Hoeveel Bold dien je minimaal te zetten zonder test om toch zeker de functie van je natuurlijk test te vervangen? Deze vraag is vanwege een Bold-Mast only kuur.
 
Hey Cools,

Hoeveel Bold dien je minimaal te zetten zonder test om toch zeker de functie van je natuurlijk test te vervangen? Deze vraag is vanwege een Bold-Mast only kuur.
600mg bold=125mg test
 
Dat je test kan weglaten als je maar voldoende bold zet, zijn de meningen over verdeeld. Weet dat Big Cat dit wel eens deed, maar Galen is het hier bv niet mee eens...
 
Cools?
Aan het carnavallen?
 
Back
Naar boven