Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

NPP is te hoog, nooit meer nandrolone dan test.

@Cools : Heb jij een idee wat daar de reden voor is? Er zijn namelijk meningen dat je deca, net als tren, hoger kan zetten dan test, bijwerkingen zouden veel minder zijn. Een lage dosering testosteron zou voldoende zijn om libido te behouden... Hieronder een filmpje hierover.

Wat denk jij hiervan? In mijn komende bulk zou ik test 250, mast 200 en deca 600 overwegen...

Laatst bewerkt:
Cools, ik bulk op 525 test 350 npp 175 mast en heb reeds 2x 500 iu hcg toegediend en mn libido is 0.0. Zelfs toen ik er bovenop lag (wil je dit weten?) gebeurde er niks..
hou zelf niet van pillen oid toedienen dus een aanpassing in doseringen? lager wil ik iig niet gaan..

test omlaag....oeps

kijk naar jay big guy hij zet er proviron naast juist voor je libido

wat meer mast zou ook moeten werken toch? prik toch al

Cools, ik bulk op 525 test 350 npp 175 mast en heb reeds 2x 500 iu hcg toegediend en mn libido is 0.0. Zelfs toen ik er bovenop lag (wil je dit weten?) gebeurde er niks..
hou zelf niet van pillen oid toedienen dus een aanpassing in doseringen? lager wil ik iig niet gaan..

Zit nu zelf op 300 test 250 npp 150 mast, libido hier zeer hoog. Mast verder omhoog dan een optie?

cools, ik kom nu wel vaker topics tegen waar mensen (zonder onderbouwing helaas) beweren dat een bepaalde dosis bold, een bepaalde dosis test levert. Ik heb even gezocht en hier wordt er een stuk van big cat gequote. @Galen heeft er ook nog wat uitspraken overgedaan maar t stamt uit 2014 dus ik vroeg me af of hier wat meer duidelijkheid over gegeven kan worden? Zou dus betekenen dat je op bold kan cruisen, zonder test kan bulken. Als je maar genoeg bold zet.. Het ''x bold staat gelijk aan x test'' verhaal

@Cools , bedankt voor je reactie! top vent!

omdat ik overweeg om bold in mijn prep te gaan gebruiken wil ik het van te voren alvast een keer uitproberen (de looks en het mogelijke honger gevoel).
nu ben jij geen grote fan van Bold maar geeft dit ook een moeilijker herstel t.o.v. de door jou voorgestelde kuren?

ik zit te denken aan;
A. sust 250 + 500 bold
B. sust 375 + 300 bold
6 tot 8 weken

@Cools , bedankt voor je reactie! top vent!

omdat ik overweeg om bold in mijn prep te gaan gebruiken wil ik het van te voren alvast een keer uitproberen (de looks en het mogelijke honger gevoel).
nu ben jij geen grote fan van Bold maar geeft dit ook een moeilijker herstel t.o.v. de door jou voorgestelde kuren?

ik zit te denken aan;
A. sust 250 + 500 bold
B. sust 375 + 300 bold
6 tot 8 weken

Ik ben geen Cools maar ik zou je even mijn bevindingen geven qua resultaat van mijn kuur, 8 weken 125 test en 600 bold. Perfecte kuur voor volle look en 8 weken is niet te kort om resultaat te zien naar mijn idee. Miss haal je er niet alles uit maar dat is jouw vraag niet. Dus voor de look zeg ik doen, de vraag is verder aan Cools ;)

Ik ben geen Cools maar ik zou je even mijn bevindingen geven qua resultaat van mijn kuur, 8 weken 125 test en 600 bold. Perfecte kuur voor volle look en 8 weken is niet te kort om resultaat te zien naar mijn idee. Miss haal je er niet alles uit maar dat is jouw vraag niet. Dus voor de look zeg ik doen, de vraag is verder aan Cools ;)
em de massa?

De eerste spiergroepen waaraan ik merk dat het minder goed gaat zijn schouders en borst. Weinig 3d en plattere borst, om het maar een beetje concreet te maken. Na de kuur zijn schouders erg vol, borst idem, tricep train ik niet eens die wordt me te dik haha. Niet de tren look maar ik ben van mening dat bold voor mij een heel wenselijk resultaat geeft qua definitie en overal aders. Ik ben er persoonlijk erg over te spreken, ook omdat het me weinig sides geeft. Helaas kan ik je geen vaste kilo's geven ik werk niet meer met de weegschaal, ik doe alles op de spiegel. Je gaint met andere kuren wss meer maar als je rustig wat % eraf wilt en een paar kleine kilo's erbij zonder vocht zit je bij bold goed. Zo ervaar ik het.

De eerste spiergroepen waaraan ik merk dat het minder goed gaat zijn schouders en borst. Weinig 3d en plattere borst, om het maar een beetje concreet te maken. Na de kuur zijn schouders erg vol, borst idem, tricep train ik niet eens die wordt me te dik haha. Niet de tren look maar ik ben van mening dat bold voor mij een heel wenselijk resultaat geeft qua definitie en overal aders. Ik ben er persoonlijk erg over te spreken, ook omdat het me weinig sides geeft. Helaas kan ik je geen vaste kilo's geven ik werk niet meer met de weegschaal, ik doe alles op de spiegel. Je gaint met andere kuren wss meer maar als je rustig wat % eraf wilt en een paar kleine kilo's erbij zonder vocht zit je bij bold goed. Zo ervaar ik het.

Als 't geen complete bullshit was klonk het toch wel heerlijk, minimaal test, beetje bold ernaast en wat %"en eraf en wat kilo's erbij.

De Bold look is daarentegen wel heel fijn idd en 't feit dat je er, op wat eventuele bloeddruk issue's na, geen sides op hebt is ook prettig.

Achja, ga toch liever voor wat vaste massa dan een paar aders dus zou t altijd stacken..

Als 't geen complete bullshit was klonk het toch wel heerlijk, minimaal test, beetje bold ernaast en wat %"en eraf en wat kilo's erbij.

De Bold look is daarentegen wel heel fijn idd en 't feit dat je er, op wat eventuele bloeddruk issue's na, geen sides op hebt is ook prettig.

Vind je 'complete bullshit' argument wat misplaatst. Misschien had ik wat concreter kunnen zijn maar zoals ik al zei, weet ik geen exacte cijfers. Ik bedoel natuurlijk niet 5% eraf en 5kg erbij, dit ligt hoogstwaarschijnlijk wat lager. Verder heb ik niks vermeld over voeding, training, status voor de kuur enz. De context over mijn fysiek mist te veel voor je argument vind ik dan. Maar goed ik sluit me bij de rest aan. Bloeddruk moet je nakijken, liefst wekelijks en bloed doneren vind ik een must.

Terug
Naar boven