- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Om de deca-d*ck/libido drop? Dit is toch prima te counteren met androgeen zoals mast of provi zoals ik meer hoor?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om de deca-d*ck/libido drop? Dit is toch prima te counteren met androgeen zoals mast of provi zoals ik meer hoor?
Check mijn topic in sig -> Hormonaal Evenwicht
Als je het doorgelezen hebt ivm Gaba kunnen we verder![]()
Nu bij testosteron toediening (TRT) wordt de onderdrukking van de GABAergic neuronal activity opgeheven. Dit wil zeggen dat testosteron GABA neuronen activiteit stimuleert. En dat GABA LH onderdrukt en dus testosteron.
Cools, ik bulk op 525 test 350 npp 175 mast en heb reeds 2x 500 iu hcg toegediend en mn libido is 0.0. Zelfs toen ik er bovenop lag (wil je dit weten?) gebeurde er niks..
hou zelf niet van pillen oid toedienen dus een aanpassing in doseringen? lager wil ik iig niet gaan..
kijk naar jay big guy hij zet er proviron naast juist voor je libido
Cools, ik bulk op 525 test 350 npp 175 mast en heb reeds 2x 500 iu hcg toegediend en mn libido is 0.0. Zelfs toen ik er bovenop lag (wil je dit weten?) gebeurde er niks..
hou zelf niet van pillen oid toedienen dus een aanpassing in doseringen? lager wil ik iig niet gaan..
Ja heb dit hele weekend een chick in huis dus heb de mast p iig verdubbeldZit nu zelf op 300 test 250 npp 150 mast, libido hier zeer hoog. Mast verder omhoog dan een optie?

proviron is toch een soort van orale masteron? alleen lees je dat masteron sterker is? orals werken wel snel.... en aangezien het al donderdag is zal @Brison snel moeten handelen voor zn cardio weekendjekijk naar jay big guy hij zet er proviron naast juist voor je libido
Heb propproviron is toch een soort van orale masteron? alleen lees je dat masteron sterker is? orals werken wel snel.... en aangezien het al donderdag is zal @Brison snel moeten handelen voor zn cardio weekendje
@Cools , bedankt voor je reactie! top vent!
omdat ik overweeg om bold in mijn prep te gaan gebruiken wil ik het van te voren alvast een keer uitproberen (de looks en het mogelijke honger gevoel).
nu ben jij geen grote fan van Bold maar geeft dit ook een moeilijker herstel t.o.v. de door jou voorgestelde kuren?
ik zit te denken aan;
A. sust 250 + 500 bold
B. sust 375 + 300 bold
6 tot 8 weken

em de massa?Ik ben geen Cools maar ik zou je even mijn bevindingen geven qua resultaat van mijn kuur, 8 weken 125 test en 600 bold. Perfecte kuur voor volle look en 8 weken is niet te kort om resultaat te zien naar mijn idee. Miss haal je er niet alles uit maar dat is jouw vraag niet. Dus voor de look zeg ik doen, de vraag is verder aan Cools![]()
De eerste spiergroepen waaraan ik merk dat het minder goed gaat zijn schouders en borst. Weinig 3d en plattere borst, om het maar een beetje concreet te maken. Na de kuur zijn schouders erg vol, borst idem, tricep train ik niet eens die wordt me te dik haha. Niet de tren look maar ik ben van mening dat bold voor mij een heel wenselijk resultaat geeft qua definitie en overal aders. Ik ben er persoonlijk erg over te spreken, ook omdat het me weinig sides geeft. Helaas kan ik je geen vaste kilo's geven ik werk niet meer met de weegschaal, ik doe alles op de spiegel. Je gaint met andere kuren wss meer maar als je rustig wat % eraf wilt en een paar kleine kilo's erbij zonder vocht zit je bij bold goed. Zo ervaar ik het.
Als 't geen complete bullshit was klonk het toch wel heerlijk, minimaal test, beetje bold ernaast en wat %"en eraf en wat kilo's erbij.
De Bold look is daarentegen wel heel fijn idd en 't feit dat je er, op wat eventuele bloeddruk issue's na, geen sides op hebt is ook prettig.