Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

500mg - 125mg test - 300 primo

Teveel primo zou ik niet doen omdat je balans dan weer niet goed is.

Aangezien ik nog even bezig ben met de kuur wil ik toch vragen wat jouw advies is mocht ik primo willen verhogen. Ik wil de bold wel op 500 laten, dat is naar mijn mening ook wel meer dan voldoende, zeker na een periode van 750mg. Maar primo wil ik toch wel wat verhogen, moet dan test ook omhoog wil ik dit gaan doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.342
Aangezien ik nog even bezig ben met de kuur wil ik toch vragen wat jouw advies is mocht ik primo willen verhogen. Ik wil de bold wel op 500 laten, dat is naar mijn mening ook wel meer dan voldoende, zeker na een periode van 750mg. Maar primo wil ik toch wel wat verhogen, moet dan test ook omhoog wil ik dit gaan doen?

Als je de bijwerkingen wil voorkomen zal je toch minder moeten doseren. Bold verlagen en dan primo verhogen gaat zelfde effect hebben. Test ook verhogen gaat beperkt werken omdat je dan ook androgeen (test en DHT) verhoogt, niet alleen oestrogeen.

Als je de bijwerkingen wil voorkomen zal je toch minder moeten doseren. Bold verlagen en dan primo verhogen gaat zelfde effect hebben. Test ook verhogen gaat beperkt werken omdat je dan ook androgeen (test en DHT) verhoogt, niet alleen oestrogeen.

Duidelijk, wederom bedankt voor de info! Ik begin nu met 125 sust 500 bold en 300 primo aankomende week en zie hoe het gaat. Dosering is voor nu niets mis mee en zeker voldoende.

• #9.344
Duidelijk, wederom bedankt voor de info! Ik begin nu met 125 sust 500 bold en 300 primo aankomende week en zie hoe het gaat. Dosering is voor nu niets mis mee en zeker voldoende.

Nog een tip: altijd naar het totaal van aas kijken.

Meeste mensen kijken naar de doseringen van elk middel afzonderlijk en stacken het zo gebaseerd op die afzonderlijke doseringen. Maar bv. 250mg test is minder anabool dan 250mg test en 250mg primo, je hoeft niet 400mg te zetten om anaboler te hebben.

Meeste mensen kijken naar de doseringen van elk middel afzonderlijk en stacken het zo gebaseerd op die afzonderlijke doseringen. Maar bv. 250mg test is minder anabool dan 250mg test en 250mg primo, je hoeft niet 400mg te zetten om anaboler te hebben.

Mijn grens is eigenlijk 1000mg met het idee dat bold en primo minder 'zwaar' wegen dan tren e.d. Echter is met 500mg/ml het mij wat ontschoten om niet over de grens te gaan waar ik nu toch wel wat side's mee ervaar. Nu toch fijn terug naar 500mg en kijken hoe de sides over een tijdje zijn.

Binnenkort een 12 weken cycle bulk
500mg test e, hoeveel mast zou ik erbij nemen @Cools voor de juiste verhoudingen.

Zal ik meer of minder gainen tov alleen test aangezien ik 2 compounds gebruik en in totaal meer mg

@Cools heb hier een gevalletje. Een cycle van 1gram Test met 1000iu HCG ew brengt oestrogene sides mee; (gevoeligheid, beginnen gyno, vochtretentie etc) .
slim om een SERM of AI toe te voegen; dacht zelf aan aromasin of tamofixen. Welke dosissen/protocol raad jij aan?

Laatst bewerkt:
@Cools heb hier een gevalletje. Een cycle van 1gram Test met 500iu HCG ew brengt oestrogene sides mee; (gevoeligheid, beginnen gyno, vochtretentie etc) .
slim om een SERM of AI toe te voegen; dacht zelf aan aromasin of tamofixen. Welke dosissen/protocol raad jij aan?

Test verlagen naar 500-750 en 0.25 Armidex e3 dgn

Cools ik had een vraagje:
Ik wil graag de volgende kuur gaan doen:
200mg test C PW
2x400 iu HCG PW
40mg Anavar
Masteron E??

Ik ben gevoelig voor gyno en de kuur zal een cutkuur zijn.

Hoeveel masteron E zal ik zetten voor een goede AE verhouding voor cut en bij gevoeligheid voor gyno?

En wanneer moet ik Mast E verhogen. Had er niet bij nagedacht toen ik test Cypionate kocht dus die hoopt zich op.

Alvast bedankt voor je antwoord

Wat is het verschil in sides tussen de test-primo kuur, test-anavar en test-deca kuur? Ik overweeg toch eventueel om geen primo te nemen. Ten eerste huiverig over de echtheid van primo en omdat je toch een aantal ml's minder in je lichaam hoeft te douwen.

En nu ik toch weer Cools aan het bevragen ben (dank alvast!). Kun je bij jouw kuurvoorstellen de test e vervangen voor test prop?

Laatst bewerkt:
je kiest voor de meeste sides :p tezij je de dosis laag houdt

(Je bent 25 ook zonder AAS nog genoeg potentieel)

Laatst bewerkt:
je kiest voor de meeste sides :p tezij je de dosis laag houdt

(Je bent 25 ook zonder AAS nog genoeg potentieel)

Bloat is overduidelijk, doel meer op andere sides als haaruitval, verlies va libido etc.

Over dat laatste heb je natuurlijk helemaal gelijk, maar ik heb genoeg redenen om er nu voor te gaan.

Als je ballen heb dan neem je de sides voorlief.....verdiep je in de mogelijkheden..genoeg voorbeelden op pag. 1

• #9.356
Binnenkort een 12 weken cycle bulk
500mg test e, hoeveel mast zou ik erbij nemen @Cools voor de juiste verhoudingen.

Zal ik meer of minder gainen tov alleen test aangezien ik 2 compounds gebruik en in totaal meer mg

200-300mg. Er zit een limiet aan de hoeveelheid spiermassa (geen vet en vocht) je kan gainen met een kuur. Maar de mast erbij gaat meer opleveren dan alleen test.

• #9.357
@Cools heb hier een gevalletje. Een cycle van 1gram Test met 1000iu HCG ew brengt oestrogene sides mee; (gevoeligheid, beginnen gyno, vochtretentie etc) .

tamoxifen niet, aromasin is een optie. Een AI remt rechtstreeks aromatase en dan heb je niet een hoop vrij oestrogeen zoals bij tamoxifen tijdens een kuur. Dosis 12,5mg om de 2 a 3 dagen is voldoende.

• #9.359
Cools ik had een vraagje:
Ik wil graag de volgende kuur gaan doen:
200mg test C PW
2x400 iu HCG PW
40mg Anavar
Masteron E??

Ik ben gevoelig voor gyno en de kuur zal een cutkuur zijn.

Hoeveel masteron E zal ik zetten voor een goede AE verhouding voor cut en bij gevoeligheid voor gyno?

En wanneer moet ik Mast E verhogen. Had er niet bij nagedacht toen ik test Cypionate kocht dus die hoopt zich op.

Alvast bedankt voor je antwoord

Hoeft geen mast e bij als je al anavar neemt. Test cyp is maar iets langer dan test e, weinig verschil.

• #9.360
Wat is het verschil in sides tussen de test-primo kuur, test-anavar en test-deca kuur? Ik overweeg toch eventueel om geen primo te nemen. Ten eerste huiverig over de echtheid van primo en omdat je toch een aantal ml's minder in je lichaam hoeft te douwen.

En nu ik toch weer Cools aan het bevragen ben (dank alvast!). Kun je bij jouw kuurvoorstellen de test e vervangen voor test prop?

test prop optie staat er tussen, maar kan je bij alle kuren gebruiken. Geeft iets minder oestrogeen.

Bij anavar neem je een oral wat altijd een belasting voor de lever kan vormen, alhoewel onderzoek uitwijst dat dit uitzonderlijk vrijwel niet bestaand is bij anavar.

Deca is indirect oestrogeen dus kan herstel iets bemoeilijken, maar op de voorgestelde doseringen zou ik me weinig zorgen maken.

Terug
Naar boven