MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Heel random een vraag en niet dat ik twijfel aan Cools zijn kennis. Maar waarom wordt ik voor gek verklaard door alle ervaren kuurders als ik zeg dat ik van plan ben om 6 weken 250 test en 200 primo te nemen?

@Cools is test en proviron een goeie combo of heeft primo de voorkeur?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.305
Hey Cools,

Over 4 weken ben ik klaar met mijn cut icm je test mast kuurtje. Nu wil ik hierna gelijk over stappen op bulk icm een cycle waarin ik wel redelijk wat kwaliteitsmassa aan wil gaan zetten.

Wat raad je aan? (Ik ben op trt)

Minimaal 6 weken rust tussen de kuur op trt. Gaat niet alleen om herstel maar ook gezondheid.

• #9.306
Heel random een vraag en niet dat ik twijfel aan Cools zijn kennis. Maar waarom wordt ik voor gek verklaard door alle ervaren kuurders als ik zeg dat ik van plan ben om 6 weken 250 test en 200 primo te nemen?

@Cools is test en proviron een goeie combo of heeft primo de voorkeur?

Tja, 20-30 jaar terug was 6 weken kuren op zulke doseringen normaal. En toen kwam de internet..

Proviron is vrijwel niet anabool, eerder anti-katabool.

Tja, 20-30 jaar terug was 6 weken kuren op zulke doseringen normaal. En toen kwam de internet..

Proviron is vrijwel niet anabool, eerder anti-katabool.

Dank voor je geduld en waardevolle info. Zal starten met de 250 test 200 primo zodra ik naar 10% gecut ben (ben er bijna). Twijfel nog over HCG, maar laat dat denk ik achterwegen.

Zou je qua supplementen nog iets aanraden? Bijvoorbeeld tijdens de nakuur of als er bijwerkingen tijdens de kuur ontstaan.

• #9.308
Dank voor je geduld en waardevolle info. Zal starten met de 250 test 200 primo zodra ik naar 10% gecut ben (ben er bijna). Twijfel nog over HCG, maar laat dat denk ik achterwegen.

Zou je qua supplementen nog iets aanraden? Bijvoorbeeld tijdens de nakuur of als er bijwerkingen tijdens de kuur ontstaan.

250mg primo mag dat zijn ;) Hcg is alleen nodig als je moeilijk hersteld nadien.

Extra vitamine C kan er altijd bij, voor de rest zijn er middelen voor specifieke bijwerkingen maar dat gaat niet snel optreden bij deze kuur. Preventief zou ik alvast niet iets gaan nemen.

250mg primo mag dat zijn ;) Hcg is alleen nodig als je moeilijk hersteld nadien.

Extra vitamine C kan er altijd bij, voor de rest zijn er middelen voor specifieke bijwerkingen maar dat gaat niet snel optreden bij deze kuur. Preventief zou ik alvast niet iets gaan nemen.

250 primo? Heb je het recept geoptimaliseerd? haha

2 jaar geleden

its up to You..

cools, supplier waar ik bestel heeft in zijn PCT (mix) proviron zitten. 25mg.
hoe denk jij hier over? zou vooral het mentale optiek in de pct ''verbeteren'
Zal deze ''lage'' dosis niet het herstel in de weg staan?

• #9.317

Proviron onderdrukt ook, dus niet handig. Of deze dosis invloed heeft op de werking van je pct is moeilijk te zeggen.

Toevallig supplier uit de uk? :)

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven