AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Hi Cools, adviseer je ook test/primo 250/250 voor cutten? of ben je ook goed af met minder?
 
Cools , ik ben begonnen met een cutkuur van een 9 weken
1-9 250 test- 300 primo e6d
Hcg laat ik de hele kuur meelopen op 2x500iu Pw
Vanaf week 4 zou ik parabolan op 100mg e3d laten meelopen.
Ik dacht ook aan Proviron op 50mg ed vanaf week 4 voor libido crash tegen te gaan...
Zitten de verhoudingen juist?
 
Cools. Ik heb sinds vorig jaar mei blast cruised met ongeveer iedere aas. Nu heb ik sinds 2-3 maanden eindelijk hcg in bezit en twijfel of voor de zekerheid toch te blasten en daarna normaal protocol te doen. Geld doet me er niet toe, wil met de blast bereiken dat ik daarna op normaal protocol niet te weinig zet. Ik zet nu al 2-3 maanden 2x 500iu maar merk weinig aan m'n knikkers (was die gene zonder krimping na een jaar on
 
Ohja, en wat is jouw gedachte over sups als glucosamine? Het is variërend in prijs en bij de laagste twijfel ik aan de kwaliteit en de hoogste aan t feit of t wel het geld waard is. Evt andere sups tegen blessures
 
Cools wat is de laagste dosis test die je bij 300mg mast kan zetten om anabol te blijven?
 
Beste Cools, op dit moment ben ik iets meer dan een jaar aan het blasten en cruisen. Ik gebruik dagelijks 3*1000 mg pompoenpitolie om haaruitval tegen te gaan. Een lagere dosering versnelt de haaruitval, op deze dosering lijkt het status quo te blijven...

Binnenkort ga ik OFF en ik vroeg me af wat jij me zou adviseren mbt de pompoenpitolie tijdens de PCT en daarna?

Alvast bedankt voor jouw advies!
 
Beste Cools, op dit moment ben ik iets meer dan een jaar aan het blasten en cruisen. Ik gebruik dagelijks 3*1000 mg pompoenpitolie om haaruitval tegen te gaan. Een lagere dosering versnelt de haaruitval, op deze dosering lijkt het status quo te blijven...

Binnenkort ga ik OFF en ik vroeg me af wat jij me zou adviseren mbt de pompoenpitolie tijdens de PCT en daarna?

Alvast bedankt voor jouw advies!
Side note ik ben erg benieuwd naar je PCT
 
Week 1-4: 3*1500 iu hcg en 50 mg clomid (ug) per dag

Week 5-8: 50 mg clomid (ug)

Wish me luck ;)
UG clomid? Wel erg risky na 1,5 jaar on. Ik zou geen ug pct durven te nemen, ik heb dan ook geen ug pct genomen:p
 
Week 1-4: 3*1500 iu hcg en 50 mg clomid (ug) per dag

Week 5-8: 50 mg clomid (ug)

Wish me luck ;)
Bedankt voor t delen, jammer dat je voor UG gaat. M'n aas is wel af en toe UG maar zeker een PCT zou ik 100% HG doen
 
Bedankt voor t delen, jammer dat je voor UG gaat. M'n aas is wel af en toe UG maar zeker een PCT zou ik 100% HG doen

Normaal is 25mg clomid voldoende als het hg is.

Voor de zekerheid neem ik nu 50mg omdat het ug is. Ideaal is het niet maar ik moet het er mee doen...

Denk dat de nakuur verder wel logisch in elkaar zit :)
 
Normaal is 25mg clomid voldoende als het hg is.

Voor de zekerheid neem ik nu 50mg omdat het ug is. Ideaal is het niet maar ik moet het er mee doen...

Denk dat de nakuur verder wel logisch in elkaar zit :)
Aha, dat is al wel zo verstandig idd. Alleen hopen dat het dan alleen ondergedoseerd is en niet compleet bunk:p
 
Kan je wel :rolleyes:. Kwaliteit van je hcg is wel goed? Eigelijk nooit in verdiept of daar veel fake van is

Hcg zou goed moeten zijn en clomid weet ik niet zeker omdat het dus ug is. Over het algemeen bevat dat wel iets van werkzame stof dus dubbele dosis zou voldoende moeten zijn ;)

Ik kan geen conversatie met je starten trouwens... Ik wou je een kort woordje uitleg geven waarom mijn keuze aan pct gear beperkt is.
 
Hcg zou goed moeten zijn en clomid weet ik niet zeker omdat het dus ug is. Over het algemeen bevat dat wel iets van werkzame stof dus dubbele dosis zou voldoende moeten zijn ;)

Ik kan geen conversatie met je starten trouwens... Ik wou je een kort woordje uitleg geven waarom mijn keuze aan pct gear beperkt is.
Ik dus ook niet met jou, vandaar de subtiele hint. Je profiel staat privé?
 
Ik dus ook niet met jou, vandaar de subtiele hint. Je profiel staat privé?

Op profielpagina van Sanca staat ook dat er problemen zijn met starten van conversaties. Als het opgelost is zal ik je een berichtje sturen met wat uitleg want ik wil er niet teveel over kwijt op het forum ;)
 
Hi Cools, adviseer je ook test/primo 250/250 voor cutten? of ben je ook goed af met minder?

125 test - 300primo gaat beter werken. Hoe lager oestrogeen hoe beter je kan cutten.
 
Cools , ik ben begonnen met een cutkuur van een 9 weken
1-9 250 test- 300 primo e6d
Hcg laat ik de hele kuur meelopen op 2x500iu Pw
Vanaf week 4 zou ik parabolan op 100mg e3d laten meelopen.
Ik dacht ook aan Proviron op 50mg ed vanaf week 4 voor libido crash tegen te gaan...
Zitten de verhoudingen juist?

Dat wordt te androgeen samen met parabolan. Voor de rest zit het goed.
 
Back
Naar boven