Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste @Cools ,
1. Een vriend van mij heeft 6 weken lang 400mg Primo/500mg Test-E gebruikt. Ik denk dat bij grotere hoeveelheden de bijwerkingen sneller vergroten dan de gewenste effecten. Daarom lijkt de 200mg/250mg kuur mij beter. Zijn er nog andere redenen waarom jij deze hoeveelheid aanraadt?
2. Ik heb nog een 2de vraag en deze is nog veel belangrijker: welke nakuur moet iemand doen als die 6 weken 400mg Primo/500mg Test-E heeft gedaan? Hetzelfde als de 250/200? 30 dagen 10mg Tamoxifen? Of 10 dagen 20mg Tamoxifen en 10 dagen 10mg Tamoxifen? Of nog meer of minder? Hij heeft alleen Tamoxifen beschikbaar en geen Clomid.
Deze verschillende studies over clomid waren geen gesponsorde studies. En er werd specifiek vermeld dat er geen bijwerkingen waren op lange termijn.
Beste @Cools ,
1. Een vriend van mij heeft 6 weken lang 400mg Primo/500mg Test-E gebruikt. Ik denk dat bij grotere hoeveelheden de bijwerkingen sneller vergroten dan de gewenste effecten. Daarom lijkt de 200mg/250mg kuur mij beter. Zijn er nog andere redenen waarom jij deze hoeveelheid aanraadt?
2. Ik heb nog een 2de vraag en deze is nog veel belangrijker: welke nakuur moet iemand doen als die 6 weken 400mg Primo/500mg Test-E heeft gedaan? Hetzelfde als de 250/200? 30 dagen 10mg Tamoxifen? Of 10 dagen 20mg Tamoxifen en 10 dagen 10mg Tamoxifen? Of nog meer of minder? Hij heeft alleen Tamoxifen beschikbaar en geen Clomid.
200 primo was in het begin, maar aangepast naar 250mg.Cools is nolva echt zo sterk? Ik pak na 10 maanden on 43 dagen tamoxifen 20mg van de apotheek is dit te lang?
Sommigen zweren bij de combinatie van clomid en nolva voor nakuur omdat ze beiden een andere werking hebben, en beiden zorg dragen voor een goed herstel... Dus de combi (nolva 25 en clomid 50mg) zou ideaal voor herstel zijn. Hoe sta jij hierin @Cools?
he @Cools! Ik ben bezig met een kuur met Tes P en Mast P. Ik heb de Mast tov de test nu behoorlijk verhoogd, en de test verlaagd... omdat ik zoveel vocht vast hield. Met name in mn gezicht, echt een opgezwollen vochthasses... zit nu op 280 test P (verlaagd van 350) en 560mg (verhoogd van 280) Mast P per week. Ik ben ook aan het cutten en las dat hoeveelheid mast P boven de 400mg per week... veel positieve effecten voor t uiterlijk heeft, harde spieren etc... Daarnaast, hoe minder test hoe minder vocht vasthouden toch? Sinds deze verhouding (280 T en 560 M) weinig last van bloating fase.. maar ik eet dan ook vanwege het cutten veel minder carbs. Merk dat ik bij verhogen carbs ik direct meer vocht vastt hou...
Vraag is dan ook wat jij van deze verhouding vindt, en welke nadelen deze radio heeft? Doorgaans wordt test hoger gedoseerd dan mast toch?
Na deze week is mn vet% laag genoeg en wil ik nog een paar weken bulken en massa pakken.
Plan is dit om te doen op 350 test p en 560 mast P, test verhogen..evt mast verlagen... your thoughts?
350 test-200 mast was voor mij echt de perfecte verhouding. Mast zo hoog als jij doet heeft niet heel veel nut, en mast is ook niet bepaad anabool.
waarom haalt iedereen hier anabool en androgeen door elkaar? masteron winstrol primo zijn als je naar de anabool androgeen ratios kijkt allemaal veel anaboler dan androgeen, het zijn wel DHT derivaten en DHT is 2 tot 3 x zo androgeen als testosteron.
450 test 200 mast goed? En how about indien + 2x500iu hcg
@Cools ik heb er straks 40 dagen HG anavar 60mg/dag op zitten. Maar na uren research ben ik er nog niet of uit of ik nu wel of niet met clomid moet nakuren. Heb het wel in huis, wat zeg jij? Ben 27 en geen last van een libido dip, waar ik nog wel eens over lees bij anavar only.
Alvast bedankt, groet.
Met hoeveel zou ik test moeten verlagen/mast verhogen om het "perfect" te krijgen?Ja (ietsjes te oestrogeen maar kan net misschien), als je hcg erbij zet zou ik 350 test doen.
Met hoeveel zou ik test moeten verlagen/mast verhogen om het "perfect" te krijgen?
Haha ik heb vgm dezelfde HCG als jou dan. Ik pak er ook maar 1ml van, andere knikker ik de gootsteen in. Met 0,3ml slins is 0,1 super makkelijk af te lezen en 1ml is gewoon genoeg om 5K in op te lossen.Hey Cools,
Ik heb HCG 5000iu met 2ml oplosvloeistof. Is het een probleem als ik die 5000iu zou mengen met maar 1ml ipv 2ml?
Misschien is dit een domme vraag maar hcg is niet mijn expertise![]()