Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.785
Given that DHB does not armoatize, and that it exerts a fair amount of androgenic activity in breast tissue, how would it contribute to gyno. And why would Primo be superior in that respect? Thanks

Dat klopt, net zoals bij testosteron naar DHT gaat boldenone via 5-alfa-reductase omzetten naar DHB en nandrolone naar DHN.

Die kunnen allemaal niet meer omzetten naar oestrogeen, maar je bent nog altijd 500mg test erbij aan het zetten wat wel aromatiseert en voor sommigen voldoende is om gyno te krijgen.

Waarom geen DHB dan? Waarom wel? Wat is de anabole waarde en in welke mate is het onderzocht?

• #9.786
@Cools ik ben van plan ostarine en gw 501516 te proberen. Ostarine is een potje vna 90 x 15 mg en de gw 90 x 10 mg. Wat denk jij dat het beste is om dit te cyclen? Ik dacht aan 45 dagen 15/10 mg ed en dat twee keer met een korte periode er tussen. Alvast bedankt!

Ik heb werkelijk geen idee bij sarms.. maar ik zou dit vergelijken met orale aas en dezelfde methodes aanhouden.

• #9.787
Wat kan je doen aan verhoogde nierwaarden? Een vriend van me heeft nu al 2x verhoogde nierwaarden. Eenmaal kort na tren (logisch dan) dit maal is hij al 13 weken aan het cruisen en hiervoor had hij test-bold gebruikt

Welke nierwaarde was verhoogt? Ureum verhoging is normaal, pas als creatinine verhoogt is zou ik van een belasting op de nieren spreken.

Maar dit heb ik al meer gezien bij tren, dus wat hij kan doen is geen tren meer gebruiken. Artisjokextract wil ook wel eens helpen.

Welke nierwaarde was verhoogt? Ureum verhoging is normaal, pas als creatinine verhoogt is zou ik van een belasting op de nieren spreken.

Maar dit heb ik al meer gezien bij tren, dus wat hij kan doen is geen tren meer gebruiken. Artisjokextract wil ook wel eens helpen.
Ureum verhoogd: 47.8. Ref.: 17-43
Creatinine verhoogd: 1,31 ref.: 0.50-1.10
EGRF verlaagd: 76 Ref >90

Lijkt me niet te best?

• #9.792
Ureum verhoogd: 47.8. Ref.: 17-43
Creatinine verhoogd: 1,31 ref.: 0.50-1.10
EGRF verlaagd: 76 Ref >90

Lijkt me niet te best?

Niet meteen wat om zorgen over te maken maar wel iets om rekening mee te houden. Best geen tren meer.

TRT verlagen naar 125mg/week en artisjokextract zou moeten helpen dit te normaliseren.

@Cools

Wat is jouw mening wat betreft caber preventief gebruiken bij deca? Deca op normale dosis (250-400mg) pw. Wat is het juiste moment zeg maar om verhoogd prolactine te bestrijden?

Laatst bewerkt:
  • #9.796
@Cools

Wat is jouw mening wat betreft caber preventief gebruiken bij deca? Deca op normale dosis (250-400mg) pw. Wat is het juiste moment zeg maar om verhoogd prolactine te bestrijden?

Preventief caber nemen zou ik alleen doen als je zeker bent dat je bijwerkingen krijgt. Dat kan je dan gelijktijdig met je kuur beginnen en als je niet zeker bent of je bijwerkingen krijgt kan je het bij de hand houden. Normale dosis deca gecombineerd met test zou ik het niet doen.

Preventief caber nemen zou ik alleen doen als je zeker bent dat je bijwerkingen krijgt. Dat kan je dan gelijktijdig met je kuur beginnen en als je niet zeker bent of je bijwerkingen krijgt kan je het bij de hand houden. Normale dosis deca gecombineerd met test zou ik het niet doen.

Wat is voor jou een normale dosis deca gecombineerd met test dan?

@Cools

Tijdje terug was er een topic over bpc en andere helende middelen. Waar we leuke discussies hadden en het nodige besproken was. Echt ik zit met de volgende vraag.

Nou loop ik al een half jaar met ontstoken achilespezen. Na braces en waarschijnlijk volgende week spuiten erin wil ik toch een verder kijken.

Heb jij nog tips op dit gebied wat eventueel zou kunnen werken?
@Cools ?

@Cools
Hey cools,
Ik heb besloten finasteride te gebruiken bij mijn eerst volgende test 500 bold 600 Kuur.
Nou vroeg ik me af welke dosering ik het best kan gebruiken. Is 1 mg voldoende of is er meer nodig?
Alvast bedankt.

Terug
Naar boven