drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Makkelijk geld verdienen zie je welDie geeft geen extra informatie buiten "je nieren functioneren minder goed"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Makkelijk geld verdienen zie je welDie geeft geen extra informatie buiten "je nieren functioneren minder goed"

Ja dat zeker, wanneer ze hier weten dat er aas gebruikt worden mag je blij zijn dat je al een bloedtest krijgtDan is t een flapdrol en zou ik me meer focussen op een betere HA
Helaas dit idd
Acht je mucuna pruriens potent genoeg voor prolactine binnen de perken te houden?
Given that DHB does not armoatize, and that it exerts a fair amount of androgenic activity in breast tissue, how would it contribute to gyno. And why would Primo be superior in that respect? Thanks
@Cools ik ben van plan ostarine en gw 501516 te proberen. Ostarine is een potje vna 90 x 15 mg en de gw 90 x 10 mg. Wat denk jij dat het beste is om dit te cyclen? Ik dacht aan 45 dagen 15/10 mg ed en dat twee keer met een korte periode er tussen. Alvast bedankt!
Wat kan je doen aan verhoogde nierwaarden? Een vriend van me heeft nu al 2x verhoogde nierwaarden. Eenmaal kort na tren (logisch dan) dit maal is hij al 13 weken aan het cruisen en hiervoor had hij test-bold gebruikt

Maar na 12 weken cruisen mag je toch wel verwachten dat ze binnen ref. zijnDan kan die ook vertellen om geen tren te gebruiken![]()
Maar na 12 weken cruisen mag je toch wel verwachten dat ze binnen ref. zijn
Ureum verhoogd: 47.8. Ref.: 17-43Welke nierwaarde was verhoogt? Ureum verhoging is normaal, pas als creatinine verhoogt is zou ik van een belasting op de nieren spreken.
Maar dit heb ik al meer gezien bij tren, dus wat hij kan doen is geen tren meer gebruiken. Artisjokextract wil ook wel eens helpen.
Ureum verhoogd: 47.8. Ref.: 17-43
Creatinine verhoogd: 1,31 ref.: 0.50-1.10
EGRF verlaagd: 76 Ref >90
Lijkt me niet te best?
Niet meteen wat om zorgen over te maken maar wel iets om rekening mee te houden. Best geen tren meer.
TRT verlagen naar 125mg/week en artisjokextract zou moeten helpen dit te normaliseren.

@Cools
Wat is jouw mening wat betreft caber preventief gebruiken bij deca? Deca op normale dosis (250-400mg) pw. Wat is het juiste moment zeg maar om verhoogd prolactine te bestrijden?
Ik hoop dat mucuna ook werkt, heb net een hoop ingeslagen voor m’n aankomende deca kuurtje![]()

Preventief caber nemen zou ik alleen doen als je zeker bent dat je bijwerkingen krijgt. Dat kan je dan gelijktijdig met je kuur beginnen en als je niet zeker bent of je bijwerkingen krijgt kan je het bij de hand houden. Normale dosis deca gecombineerd met test zou ik het niet doen.
@Cools ?@Cools
Tijdje terug was er een topic over bpc en andere helende middelen. Waar we leuke discussies hadden en het nodige besproken was. Echt ik zit met de volgende vraag.
Nou loop ik al een half jaar met ontstoken achilespezen. Na braces en waarschijnlijk volgende week spuiten erin wil ik toch een verder kijken.
Heb jij nog tips op dit gebied wat eventueel zou kunnen werken?