Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Preventief caber nemen zou ik alleen doen als je zeker bent dat je bijwerkingen krijgt. Dat kan je dan gelijktijdig met je kuur beginnen en als je niet zeker bent of je bijwerkingen krijgt kan je het bij de hand houden. Normale dosis deca gecombineerd met test zou ik het niet doen.

Oke duidelijk.

Toch klinkt het naar mening zo logisch om preventief iets te doen aan prolactine. Verhoogd level ervan is een gigantsiche b*ch. Het is een feit dat deca prolactine levels verhoogd. Of is caber dusdanig giftig voor je lichaam dat je dit liever vermijd?

Btw: ik heb het over deca (NPP) + test (prop).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.803
@Cools

Tijdje terug was er een topic over bpc en andere helende middelen. Waar we leuke discussies hadden en het nodige besproken was. Echt ik zit met de volgende vraag.

Nou loop ik al een half jaar met ontstoken achilespezen. Na braces en waarschijnlijk volgende week spuiten erin wil ik toch een verder kijken.

Heb jij nog tips op dit gebied wat eventueel zou kunnen werken?

Deze had ik gemist ;)

Je zou bpc-157 kunnen proberen, is niet specifiek voor ontstekingen maar zou kunnen helpen.

Hoe is de achillespees ontstoken geraakt? Kwetsuur, overbelasting of wat anders?

• #9.804
Oke duidelijk.

Toch klinkt het naar mening zo logisch om preventief iets te doen aan prolactine. Verhoogd level ervan is een gigantsiche b*ch. Het is een feit dat deca prolactine levels verhoogd. Of is caber dusdanig giftig voor je lichaam dat je dit liever vermijd?

Btw: ik heb het over deca (NPP) + test (prop).

Nee, want prolactine kan zelfs al sterk stijgen bij test only.

Caber heeft mogelijke bijwerkingen die beschreven staan en preventief nemen is net zoals preventief een AI nemen niet aangeraden.

Verhouden tussen A:E is the way to go. Beter en gezonder voor je lichaam.

• #9.805
Deze had ik gemist ;)

Je zou bpc-157 kunnen proberen, is niet specifiek voor ontstekingen maar zou kunnen helpen.

Hoe is de achillespees ontstoken geraakt? Kwetsuur, overbelasting of wat anders?
De reden waardoor is onduidelijk. Zou kunnen zijn van belasting icm leeftijd (32). Aangezien het dan vaker voorkomt. De orthopeed zegt dat die te kort was. Maar vandaag voor controle geweest en nu is die goed opgerekt. Echter heb ik er nu nog meer last van dan eerst. Spuiten willen ze niet zetten en volgende stap zou opereren zijn. Maar dat is voorlopig nog geen optie.

Dacht misschien zijn er onderhand middelen die de onsteking remmen of verhelpen. Ik weet er behalve bpc zo geen 1 die iets zou kunnen betekenen.

Cools, hoe denk jij over hcg only tijdens cruisen?

Ik zit op TRT (lage eigen LH waarden) wil over een flink aantal jaar wel kinderen. Ik kuur wel af en toe, niet overdreven of zwaar. Heeft het zin om hcg te nemen tijdens mn cruise ipv test om toch nog iets van activiteit daar beneden gaande te houden?

En wat raad je aan voor iemand op TRT die na jaren besluit om de kinderwens te vervullen?

Waarom heb je dat besloten? Kan je evengoed wat minder zetten.

Omdat ik na mijn 2e kuurtje wat haar begin te verliezen.
Inhammen komen op en haar wordt wat dunner.
En me haar wil ik graag houden!

Nou moet ik eerlijk zeggen ik geloof best dat pompoenpitolie kan werken. Alleen kan ik er nauwelijks iets van vinden? En vind ik de gok te groot om daar volledig op te vertrouwen.
Ik wil gewoon goed kuren en op 250 test en bold ga ik er gewoon niet komen. En fina lijkt toch wel de beste oplossing. En ja ben me bewust van mogelijke bijwerkingen (als dat überhaupt aan de orde is) hoor ook veel positieve dingen over fina.

En volgens verschillende onderzoeken is fina nog steeds erg effectief met test.
Dus vandaar dat ik tot dit besluit ben gekomen. Alleen weet ik de doseringen niet goed.

• #9.809
De reden waardoor is onduidelijk. Zou kunnen zijn van belasting icm leeftijd (32). Aangezien het dan vaker voorkomt. De orthopeed zegt dat die te kort was. Maar vandaag voor controle geweest en nu is die goed opgerekt. Echter heb ik er nu nog meer last van dan eerst. Spuiten willen ze niet zetten en volgende stap zou opereren zijn. Maar dat is voorlopig nog geen optie.

Dacht misschien zijn er onderhand middelen die de onsteking remmen of verhelpen. Ik weet er behalve bpc zo geen 1 die iets zou kunnen betekenen.

Meestal is het gerelateerd aan een specifieke oefening die je doet. Even op letten welke een extra belasting geeft.

TB-500 is ontstekingsremmend.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #9.810
Cools, hoe denk jij over hcg only tijdens cruisen?

Ik zit op TRT (lage eigen LH waarden) wil over een flink aantal jaar wel kinderen. Ik kuur wel af en toe, niet overdreven of zwaar. Heeft het zin om hcg te nemen tijdens mn cruise ipv test om toch nog iets van activiteit daar beneden gaande te houden?

En wat raad je aan voor iemand op TRT die na jaren besluit om de kinderwens te vervullen?

Ik zou dit altijd combineren met test lage dosis. Het heeft nut om dit actief te houden voor je vruchtbaarheid maar het heeft alleen effect op kwantiteit van spermacellen ipv kwaliteit. Voor goede kwaliteit sperma moet je ook FSH hebben.

• #9.811
Omdat ik na mijn 2e kuurtje wat haar begin te verliezen.
Inhammen komen op en haar wordt wat dunner.
En me haar wil ik graag houden!

Nou moet ik eerlijk zeggen ik geloof best dat pompoenpitolie kan werken. Alleen kan ik er nauwelijks iets van vinden? En vind ik de gok te groot om daar volledig op te vertrouwen.
Ik wil gewoon goed kuren en op 250 test en bold ga ik er gewoon niet komen. En fina lijkt toch wel de beste oplossing. En ja ben me bewust van mogelijke bijwerkingen (als dat überhaupt aan de orde is) hoor ook veel positieve dingen over fina.

En volgens verschillende onderzoeken is fina nog steeds erg effectief met test.
Dus vandaar dat ik tot dit besluit ben gekomen. Alleen weet ik de doseringen niet goed.

Voldoende mensen op dit forum die het met succes nemen tegen haaruitval.

En hoe veel daarvan zou je dan per dag moeten nemen en hoe lang voor dat je begint met kuren?
En is er een rede waarom je fina zou afraden?
Tnkx!

Sommige hebben genoeg met 500mg per dag, ikzelf 2-3 gram per dag om het haarverlies een beetje in te perken.

Persoonsafhankelijk dus. Je kan de dosering verhogen als dat nodig zou blijken.

Tip: Holland & Barrett Pompoenpitolie 1000mg | Holland & Barrett België

Ps: als je echt aanleg hebt om kaal te worden dan vrees ik dat pompoenpitolie het ook niet volledig zal tegengaan. Zelfs finasteride zou in combinatie met bepaalde AAS niet helpen.

Ik wil eindelijk gaan beginnen met het bekende test primo kuurtje icm HCG. Het is alleen zo dat de primo 100mg vials zijn. Ik zit dus te twijfelen tussen 200 en 300mg primo EW. De test heb ik min of meer gegokt op 150mg EW icm de HCG. Ik neig persoonlijk meer naar 300mg primo omdat je bij elkaar dan meer anabolen hebt maar vraag me af of de verhouding dan nog ok is.
We gaan daarnaast dit keer eens proberen 750kcal boven onderhoud te eten ipv 500. Kijken of dat wat meer zoden aan de dijk zet.

2x500 hcg levert ongeveer 150 test op ...samen met test 250-300 is een mooie verhouding

Cools, ik wil binnenkort beginnen aan men eerste kuur. Ik zat eerst te denken aan test e 500mg voor 10 weken icm hcg 500iu 2x p/w. Maar ben toch van gedachten verandert om er mast naast te zetten voor een betere a:e verhouding.

Mijn vraag aan jou. Welke verhoudingen (test e, mast) raad jij aan om hetzelfde resultaat te halen als met de kuur die ik eerst voor ogen had?

Cools, ik wil binnenkort beginnen aan men eerste kuur. Ik zat eerst te denken aan test e 500mg voor 10 weken icm hcg 500iu 2x p/w. Maar ben toch van gedachten verandert om er mast naast te zetten voor een betere a:e verhouding.

Mijn vraag aan jou. Welke verhoudingen (test e, mast) raad jij aan om hetzelfde resultaat te halen als met de kuur die ik eerst voor ogen had?

Heb jij de eerste post wel gelezen van dit topic?

Hoi Cools, wanneer ik hersteld ben van mijn 14 maanden AAS gebruik (hopelijk +- januari 2018) zou ik overwegen om een galeatomie te laten uitvoeren.

Ik had namelijk al VOOR mijn AAS gebruik beginnende haaruitval en de voorbije jaren is dat toch steeds erger geworden. Om het nu volledig te stoppen overweeg ik dus die ingreep. Als de situatie blijft zoals nu kan ik er mee leven, op mijn kruin is het duidelijk dunner maar nog niet volledig kaal.

Twee vragen:

- Heb je een idee of een galeatomie echt verder haarverlies tegen zou gaan?

- Stel ik onderga de ingreep, zal toekomstig AAS gebruik dan nog tot haaruitval kunnen leiden?

Terug
Naar boven