MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.141
mis tren inderdaad, op welke doseringen zat je met tren en voor hoelang?

Cools ik wil mis volgend jaar deze kuur pakken test 250
nand 250
mas 250
wat vind je van deze kuur? en levert masteron een bijdrage?

Masteron gaat A:E meer in balans houden, nandrolone kan op 200mg en mast ook, maar 250 beiden kan ook als het echt moet ;)

• #10.142
Waar koop je de beta glucaan en fosfatid?

Is het echt zo dat je imuumsysteem sterker wordt door beta glucaan?
Ik word namelijk best vaak ziek.

fosfatidylcholine bij de drogist van het merk Biotics en beta glucaan voor immuunsysteem is van imunixx. Dat is niet-oplosbare beta glucaan en goed voor immuunsysteem idd, ik neem ook oplosbare voor leverfunctie (werkt niet echt voor immuunsysteem).

imunixx werkt heel goed, 1 per dag en kans op ziek worden is stuk kleiner. Als ik dan toch ziek wordt neem ik er 3 en is het sneller over.

Ah. En hoe is je creatinine en ureum? LDH is ook interessant maar niet meteen nodig.

Ik heb het kopie van de test nog niet binnen, duurt altijd wat langer :)

Aan de telefoon zei ze me dat creatinine licht verhoogd was. Vooral de gfr baarde haar wat zorgen.

Bloeddruk is trouwens in orde.

Ik zou iets minder krachttraining doen, 3-4 keer lichte cardio per week. Roaccutane en creatine ben ik mee gestopt. Dieet ga ik gevarieerd houden en geen massa's eiwitten. Supplementen enkel nog multivitamine, vit d en omega 3.

Zou ik die gfr waarde kunnen verhogen?

• #10.146
Ik heb het kopie van de test nog niet binnen, duurt altijd wat langer :)

Aan de telefoon zei ze me dat creatinine licht verhoogd was. Vooral de gfr baarde haar wat zorgen.

Bloeddruk is trouwens in orde.

Ik zou iets minder krachttraining doen, 3-4 keer lichte cardio per week. Roaccutane en creatine ben ik mee gestopt. Dieet ga ik gevarieerd houden en geen massa's eiwitten. Supplementen enkel nog multivitamine, vit d en omega 3.

Zou ik die gfr waarde kunnen verhogen?

Gaat ook om de combinatie. Vermoed dat het door de Roa komt.

Gaat ook om de combinatie. Vermoed dat het door de Roa komt.

Ik vermoed (hoop) het ook. Na de volgende bloedtest laat ik nog iets weten :)

Zo lang na het kuren (5 maand) plots een slechtere nierfunctie lijkt me toch niet meer aas gerelateerd?

• #10.148
Ik vermoed (hoop) het ook. Na de volgende bloedtest laat ik nog iets weten :)

Zo lang na het kuren (5 maand) plots een slechtere nierfunctie lijkt me toch niet meer aas gerelateerd?

Als er een impact op je nieren is geweest door de kuur kan je sterker reageren op andere middelen zoals Roa bv.

Hey Cools

De insteek van jouw kuurvoorstellen is zo min mogelijk bijwerkingen. Wat is jouw kijk op Primobolan only (of hooguit trt dosis test)?

Dan wel op de manier zoals grote ervaren jongens voorstellen; vanaf 800mg per week voor 16-20 weken. Ik lees veel dat bijwerkingen niet bestaand waren, maar dat de results over lange tijd lijken op dat wat tren doet in kortere tijd. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.

Alhoewel, zo fraai is het niet om 8ml per week te spuiten. Plus de kosten natuurlijk. Maar daar kom je wel overheen als bovenstaand waar is.

Hey Cools

De insteek van jouw kuurvoorstellen is zo min mogelijk bijwerkingen. Wat is jouw kijk op Primobolan only (of hooguit trt dosis test)?

Dan wel op de manier zoals grote ervaren jongens voorstellen; vanaf 800mg per week voor 16-20 weken. Ik lees veel dat bijwerkingen niet bestaand waren, maar dat de results over lange tijd lijken op dat wat tren doet in kortere tijd. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.

Alhoewel, zo fraai is het niet om 8ml per week te spuiten. Plus de kosten natuurlijk. Maar daar kom je wel overheen als bovenstaand waar is.

Nou, dat weet ik niet of je daar overheen komt. De eerste drie maanden sowieso op een stok bijten. Ik vind het echt zonde van het geld. Er zijn ook wel goedkopere opties voor een vergelijkbaar resultaat.

Nou, dat weet ik niet of je daar overheen komt. De eerste drie maanden sowieso op een stok bijten. Ik vind het echt zonde van het geld. Er zijn ook wel goedkopere opties voor een vergelijkbaar resultaat.

Tren zou kunnen. Hij heeft het wel over 18 weken kuren, dan is boldenone misschien ook een mooie optie.

Vele prikken is idd het minst fijn. Kosten zijn minder een probleem als dit inderdaad veel minder bijwerkingen geeft bij eenzelfde resultaat. Ik kan me overigens nier voorstellen dat bold hetzelfde resultaat geeft.

Vele prikken is idd het minst fijn. Kosten zijn minder een probleem als dit inderdaad veel minder bijwerkingen geeft bij eenzelfde resultaat. Ik kan me overigens nier voorstellen dat bold hetzelfde resultaat geeft.

Als kosten geen probleem zijn kun je best primo doen. Alleen ik zou het zelf nooit doen.. of ik moet echt geld te veel hebben.

• #10.157
Hey Cools

Geen goed idee. Iets wat ze vroeger deden (ook deca only) wat voor nodige bijwerkingen kan zorgen. Je hebt een bepaalde hoeveelheid DHT nodig nu eenmaal om alles goed te laten functioneren. En primo zet niet om naar DHT, de androgene activiteit van primo alleen is niet voldoende.

@Cools : ik heb vandaag mijn huisarts nog gesproken. Mijn GFR waarde is 68 (niet 60 zoals ik eerder zei). Ze stelde me deze keer toch wel gerust en vertelde me dat de lage GFR waarde heel waarschijnlijk komt door een aantal factoren. Ik ben iets gespierder dan de gemiddelde man, gebruik creatine en train regelmatig. Al die factoren zouden er volgens haar voor zorgen dat het creatinine gehalte in mijn bloed hoger ligt dan normaal (1,35. De grens ligt op pakweg 1,20 blijkbaar). De GFR waarde wordt berekend door rekening te houden met creatinine in het bloed: hoge creatinine waarden = lagere GFR waarden.

Eigenlijk zou mijn urine ook getest moeten worden om zekerheid te hebben. Als de creatinine waarde in de urine ook verhoogd is dan is er helemaal geen sprake van nierschade want dan doen de nieren wel hun werk (afvalstoffen via urine verwijderen uit het lichaam). De verhoogde creatinine waarde in het bloed is dan gewoon een logisch gevolg en geeft volgens haar een valse indicatie dat mijn nieren niet goed werken.

Ze stelt voor om gewoon te stoppen met creatine supplementatie en +- 3 dagen voor de bloedtest niet meer te trainen. Ze is er vrij zeker van dat mijn GFR waarde dan hoger zal liggen.

Dat stelt me alvast wat gerust want haar aanvankelijke reactie deed me toch effe piekeren...

Met roaccutane was ik trouwens al gestopt en ga ik niet meer gebruiken, net zoals jij ook al aan gaf. Bedankt trouwens voor je advies! Ik laat nog iets weten na de volgende test (eind december), voor de geïnteresseerden.

• #10.159
Dat klopt en verhoogde creatinine geeft aan extra belasting op de nieren. Verhoogt Ureum is normaal bij krachtsporters en extra eiwitinname, creatinine niet.

En creatine heeft ook geen effect op creatinine, dus je arts..

Meestal is er sprake van een middel dat extra belasting geeft, zoals specifieke aas of medicatie. Al bij al niets om meteen zorgen over te maken.

@maestro Cools:

week 1-6

Anavar 30 mg per dag (210 mg per week)
Test E 250 mg per week

Week 9 + 10
Clomid of nolvadex 25 mg per dag

Good to go?

Netto resultaat 3 kg spiermassa mogelijk?

Terug
Naar boven